לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Life Of an Strange girl..Me


אני חולה על האנימה BC ואני די מגושמת... יש לי דעה מוזרה על החיים... אני נורא אוהבת חתולים,מוזיקה וציור זה הדרך שלי להביאה את הרגשות שלי... TwT


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

טוב,אז הינה אני כאן..


אני עדיין לא מאמינה שאני כותבת כאן...בישראבלוג...
אפשר לומר שאני חדשה פה..[?]

המממממ...
אז אני אני,ת'שם האמיתי שלי אני לא אגלה..
קראו לי הטר...למה?
כי הטר ( Heather) היא הדמות הראשית מהמשחק (מחשב)
SILENT HILL3 ,וחוץ מזה אני אוהבת את השם הזה.. :]
ואני חובבת משחקי מחשב! במיוחד...או יותר נכון הכי הרבה זה ז'אנר האימה!
כי זה הכי מעניין!
שיחקתי כבר ב:
silent hill2,silent hill3,silent hill4,alone in the dark,doom,doom2
doom3,suffering,suffering2,prey,americal alice,resident evil4
painkiller,bloodrayne,bloodrayne2....
ועוד כמה שאני לא זוכרת עכשיו,כן,כן..
אני מוזרה,חריגה,יוצאת דופן,שונה,אבל זאת אני...
אני נורא אוהבת אנימות..
האנימות האהובות אלי הן:
black cat,karin,zombie loan,host club,rozen maiden....

אבל למי בעצם איכפת מי אני?...
נו טוב...
לא חשוב...

נכתב על ידי , 28/11/2007 19:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה




23
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHeather~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Heather~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)