לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הא הא נכנסתם עכשיו אין דרך חזרה...


תגיבו או תמותו!! טוב אולי לא תמותו בגלל שיש מצב שאני לא אדע מי אתם... בכל מקרה בלוג מבדר (אני מקווה) אז תהנוו!!1

Avatarכינוי:  BlueBla

בת: 95

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008


טוב אז ככה, התחיל החופש הגדול ויש לי קצת זמן פנוי עכשיו... (קצת הרבה...) והחלטתי לעשות לכם טובה ולעדכן את הבלוג שלי

כי אני יודעת שבלעדיו אין לכם חיים P:

יש לי רק דרישה אחת! תגיבו או שאני אענה אתכם עד סוף חיי ולאחר מותי אני ארדוף אתכם... :]]

i know you like me

 

השגתי כמה עבודות לחופש יחי!! תליתי שלט כל ילדה רצינית ואחראים (כן ממש... ><") וכו' ואנשים אשכרה התקשרו!

אז יש לי עבודת ניקיון שבוע הבא ואני בטוחה שאני אצליח! (שוב, כן ממש... ><") שתוק! (ומה אם לא בא לי??) אז אני אכריח אותך!

(את לא יכולה! נה נה בננה תחת של בנדנה!) ררררר אל תעצבן אותי! יש לי סכין! (ולי יש אקדח!) שלא יורה! (אז מה?..)

אז ככה! (רררר :D) *חיוך מרושע* (*חיוך מרושע ביותר*) שתוק.

 

אני מצטערת להכיר לכם את הפיצול אישיות הסווהלי שלי או איך שלא כותבים את זה.... פאקויה, תגיד שלום (אני אוהב לאכול אנשים)

פאקויה אתה מפחיד את הקוראים שלנו! (*חיוך מרושע ביותר ביותר*) יופי ממש נהדר.... תתנהג כמו ילד קטן למה לא?!

(זכותי!) |: - | >

נבליג הלאה!

 

טוב אז אני רוצה להגיד שזה ממש לא פייר שכולם נוסעים לחו"ל ורק אני לא! אני דורשת שיכינו גם לי ערכת טיסה! כמה כבר אפשר להכין?? אני צריכה את הכסף שאני מרוויחה! ואם לא אז לפחות תקנו לי דברים יפים ליומולדת :]] שבוע שלושה שבועות ושישה ימים יחי דוד המלך!

 

טוב נמאס לי לכתוב שטויות אז אני שמחה שהנעמתי את זמנכם המשועמם, ואני מאחלת לכל הטסים לחו"ל שיהיה הוריקן והם לא יוכלו לנסוע (*חיוך מרושע*) די כבר נאג'ס! ושהם יבזבזו את כל הכסף שלהם על מתנה יפה בשבילי!

ולשרון שכבר נסעה המעט שאני יכולה לעשות זה להגיד לך, אני מתה עליך! תחזרי כבר ילדה מדליקולית שלי!

 

מי שלא מגיב הוא זונה!

נכתב על ידי BlueBla , 16/7/2008 20:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גיא החוזר מן המתים ב-17/9/2008 21:44
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlueBla אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BlueBla ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)