לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-פשוט שלי-


היי,אז אני שלי,וזה הבלוג שלי=] תהנו...

Avatarכינוי:  -שלי בר זוהר שכזאת-

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007


בזמן האחרון נדב (חבר שלי!) כבר בקושי מתייחס אליי,הוא בצבא,כל היום "עובד" ...חוזר עייף הולך לישון וככה מתחילים ומסתיימים הימים שלנו ...

חוצמזה שמחר (13.12) חוזרים ללימודים!!!! השביתה!?נגמרה!!! ובטח עכשיו המורים יעמיסו עלינו חומר של חודשים שלמים בכמה ימים וצריך ללמוד ולחרוש ולא להיות שאננים,ככה שזמן להיות ביחד?! לא יהיה לנו בגרוש!! ...

 

אני לא אחת שמחפפת בלימודים,זה חשוב לי,אני רוצה להצליח,לא רוצה להצטער בשלב יותר מאוחר בחיים ,ככה שכמו שאני מכירה תעצמי..אני אלמד! ועוד איך...

אז מתי ניפגש?! ומתי נהיה ביחד? ומתי נחזור לעשות את אותן שיחות נפש שעשינו עד היום!? מאיפה יהיה לנו זמן לכל העיסוקים האלה וגם להחזיק את הקשר הזה על הרגליים ?!?!?

הוא במילא כבר עומד להיגמר

ככה אני מרגישה

ואני לא רוצה שזה יקרה כי נדב הוא הדבר שהכי חשוב לי ...

אבל גם לימודים זה חשוב

וחברים זה חשוב

ומשפחה זה חשוב

וצבא זה חשוב

והכל חשוב!

אז מתי יהיה לנו זמן לממש את הקשר הזה ולהחזיק אותו כדי שלא ייפול ?!?...

אה?!

מתי ?!

 

עצות[!?]

פליייז!!!

נכתב על ידי -שלי בר זוהר שכזאת- , 12/12/2007 12:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



@@@-=ס.ר.ט.י.ם=-@@@@


אוף בא לי לראות סרט שעוד לא ראיתי

איזה קומדיה משו נייס כזההה ...

 

למישו יש משו להציעע???

נכתב על ידי -שלי בר זוהר שכזאת- , 1/12/2007 18:34  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חברות...


טוב אז היו לי הרבה חברות בחיים..באמת.....וכל פעם הייתה לי חברה אחת טובה כזה שאיתה הייתי עושה הכל ....פשוט הכל ...הייתי מספרת לה את הדברים הכי אישיים שלי ושומרת את הדברים הכי אישיים שלה ובסה"כ היא הייתה מן מקום מפלט בשבילי,בכל מצברוח תמיד הרגשתי נכון להתקשר לספר,לשתף,לצחוק או לבכות איתה..פשוט הכל !

אבל אני תמימה,תמיד הייתי כזאת

אני סומכת על אנשים בעיניים עצומות וזה הדבר הכי לא נכון שאני יכולה לעשות ..

כי אנחנו חיים בעולם של צבועים,של אינטרסנטים

וזה נכון שכל אחד צריך להיות אינטרסנט קצת.......אבל למה לפגוע באחרים?!...

אז משום מה,תמיד פגעו בי,

   בגדו בי,

       גרמו לי להפוך להיות חשדנית והססנית לגביי אנשים...

חברים זה תמיד טוב

כל אחד צריך שיהיו לו חברים,לא טוב היות האדם לבדו- אבל היום[!?]

 

אי אפשר לסמוך על אף אחד

                                       וחבל!

נכתב על ידי -שלי בר זוהר שכזאת- , 1/12/2007 11:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





96

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-שלי בר זוהר שכזאת- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -שלי בר זוהר שכזאת- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)