לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life :)


In every girl there is a (little) witch :D


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


הההיי מה קוורהה ?!

אני גמורה מממעייפות עוד מיוםם חמישייי ... שישנתתי אצל רוונשש 3>

הייה מזה כיףף אבל..אניי ויובבלי לא ישנו כמעט..ופרססמנו כמוו סתומוות תבלוגגג חחח =]

כי היא מ ש ע מ ם ! ^^ אבל גם היהה נחממדד..בבוקר הכנוו פנקייקק'ס היה מזה טעים P:

ואאז ח זרתי הביתתה ראיתי טלויזיהה ובחמש בערך נרדדממתיי..ונרדמתי ונישנתי ונרדמתי Z: ZZZ

ולא אכללתי כלוום C: קייצצר ישנתי עדד היום למחורת...קמתי בתשעעע XD הבנתם כמהה זמן ישנתתי ?!

17 שעוות חחחח D; אבלל לא נורא היה כייףף ! כתבתיי מחכתב טיסה לתווש כי הוא טסס לאיטליה לחופשתת סקיי >< חחחיי..האא וגם הייתי בחמת גדרר עם כל החבריםם היה ממש ממש ממש כיףף UP אבל לא היינו הרבה זמן \= באסההה אבל עדיין היהה כיףף ;) ותראו גם תפריצצההה היפפה של אורקעע ודושיי הילדוות הכי חמודוותת בעולםםםםםםםםםם  .. למעלהה 3> אוהבת אותןןן..

וגםם הייתי אתמולל בקניוןן..מזהה לא היה לי כוח לסרט או לקנוות משוו..לא יודעת לממהה..אז רק אכללתי הרבהההה XPP שמנמננננעע ?! חחחו [: אופפ אין לי מה לספפרר בנתייםם..אזז נחזוור פעם הבאאה =]

 

המשך יומנעים לכולםם XD

3>

נועממ''קי

נכתב על ידי , 2/12/2007 13:02  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28




358
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנועמוש :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נועמוש :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)