לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's All Abut Me .


החיים שלי וסביבתם:)

Avatarכינוי:  לירזווש

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

אחרי המון זמן:) תייעצו לי:)


אז אחרי מלאמלאמלא זמן שלא הייתי פה שלא ביקרתי וכתבתי הייתי חייבת לכתוב 8 ימים לפני היומהולדת שלי:)

-16- SWEET  ככה אומרים אני חושבת שמהלך התקופות האחרונות התחלתי להבין דברים שבחיים לא הבנתי דברים 

שהייתי אמורה להבין ממזמן המוון מחשבות:)

אז בחיים לא חוויתי אהבת אמת כזאת שנישארת לא פוגעת לא עוזבת נישארת ומחחממת את הלב בזמן שכל החברים שמיסביבי חווים אותה 

ומספרים לי כמה טוב להם ברור שאני מפרגנת אבל מבפנים אני קצת נישברת ... למרות הכל אני מקווה שהכל לטובה ולמרות כל הפעמים שניפגעתי אני עדיין מחייכת ומקווה שזה יבוא באמת ובטוב :) כי אהבה לא מחפשים היא באה לבד מוציא לשון

אני צריכה את העצה שלכם:) תביאו רעיונות או חוויות של איך חגגתם את יום הולדת ה16 שלכם {חברים,משפחה,מסיבה,בן אדם קורב,} הכלל מה שעולה לכם בראש :) וספרו לי בתגובות כי אני מחפשת מה לעשות 


תודה ♥♥ עד הפוסט הבא לירזושחיבוק של הסוררת

נכתב על ידי לירזווש , 29/11/2011 19:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,277
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללירזווש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לירזווש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)