לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Way to change



Avatarכינוי:  veta

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

למה?


מבחן...מבחן...כן, כן גברת את צריכה ללמוד למבחן. יאללה תארזי כוחות. נו אז מה שכבר כמעט תחילת ספטמבר לפחות זה מבחן אחרון שלך בשנה הראשונה ללימודים...במקום ללמוד למבחן, אני יושבת לי, במגבת אחרי מקלחת עם איזשהו יין "קליל"- יין אדום מתוק דל כהל וחושבת לי על החיים. נמאס לפרוק הכול לחברה מסכנה, שמרוב החפירות שלי נשרפת לה האוזן בגלל הקרבה לסוללארי (לא בגלל הלהיטות שבה אני מדברת ;)). לאחרונה חל ריחוק בינינו, נמאס לה בטח מחוויות האינטימיות שלי, והרצון לצאת לשבת באיזה פאב בערב על בירה עם מוזיקה טובה, עד שסופסוף שתינו נמצאות באותה עיר. *לוקחת עוד לגימה מהיין, באמת מרגיש דל כהל וללא ספק מתוק.

 לאחרונה יצא לי לחשוב הרבה (מה חדש? לא נראה לי שעוד מישהו ביקום חושב כל כך הרבה כמוני ופשוט על הכול), יצא לי להיות עם כמה גברים ורק אחד מהם התקרב למה שרציתי. לעולם לא הצלחתי להגיע איתם לאורגזמה כמו הצלחתי עם עצמי, רק האחרון כמעט קירב אותי לשיא. אז מה בעצם הבעיה? בהתחלה חשבתי שבאמת יש איזו בעיה רצינית וחמורה פיזיולוגית אצלי, אבל אז הבנתי שככל הנראה זה פסיכולוגי לחלוטין (לא יותר קל...), כי אני עצמי עם מסתדרת נהדר. הכיוון אליו אני חותרת שאם, עם גברים אני לא מצליחה לגמור(כן, נקרא לילד בשמו) אז למה בעצם אני צריכה אותם? אני לא פמיניסטית לחלוטין, אבל פשוט הם לא ממלאים שום פונקציה לאחרונה בחיי, אולי רק ידידים. אחרי הקשר האחרון אני די יצאתי פגועה, כי אדם וויתר עלי למען התמכרות או שסתם לא אהב( לא יודעת מה יותר גרוע, אבל לא שופטת). אחרי חודשיים וחצי שנפרדנו התנשקתי עם בחור במועדון וזרם טיפה מעבר, אבל עצרתי אותו ולמחרת בבוקר לא חזרתי עליו וכנראה גם לא אחזור. ייתכן מאוד שאני סתם משקרת לעצמי, כי עכשיו אין מישהו שמוצא חן בעיניי וכשסופסוף היה אחד כזה, פשוט לא הסתדר. הנה הרגשה נעימה של התחממות בגוף והיין מתחיל להשפיע, אלך לי לעיסוקי ואשאיר את השאלה פתוחה, למה בעצם אני צריכה גברים? אולי אתרכז בעצמי? בלימודים בעבודה? הזמן יגיד את שלו...

נכתב על ידי veta , 21/8/2013 22:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לveta אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על veta ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)