לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Olina Blog =]


שלום! הגעתם לבלוג שלי... אני מאוד אוהבת לכתוב סיפורים וקטעים קצרים.כרגע אני אעסוק בסיפור החדש שלי- "מכתבים ליונתן"

Avatarכינוי:  Olina :-]

בת: 28

ICQ: 366998397 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

הודעה חשובה :]


ככה...

Image Hosted by ImageShack.us

אני רוצה להודיע שהסיפור מסתיים בפרק 10...

3:

שזה עוד...2 פרקים :]

קצת, הא?

אז...אני מקווה שתגיבו ותקראו ^.^

אחרי הסיפור הזה אני אשים סיפור חדש .

Image Hosted by ImageShack.us

פתחתי בלוג אישי...

הנה הוא-פה

חמוד?

Image Hosted by ImageShack.us

זהו...בעיייי :-]

נכתב על ידי Olina :-] , 12/12/2007 16:08  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 7-ייסורי נשמה.


                                                                               פרק 7

Image Hosted by ImageShack.us

"כן?" ענתה רונה.

"זה בקשר לרינתה..." עניתי.

"מה?!אוף...טוב נו..." אמרה בייאוש.

"את חייבת לעזור לי!אני חושבת שהאשה שגרה איתה רוצה לרצוח אותה או משהו כזה.." אמרתי.

"הצחקת אותי!אמא שלה?!" שאלה רונה בצחוק קל.

היה ברור שרונה לא רצתה לעזור לי וניסתה להתחמק מהנושא.

אבל השאלה היא מדוע?!

"תקשיבי...אירנה, את חייבת להירגע מיד!מה נכנס בך?" שאלה רונה בהרהור.

"רונה!!!רוצה אני אוכיח לך?!בואי איתי לבייתה של רינתה ותראי הכל!" עניתי ברצינות רבה.

פתאום נשמע צלצול מנדנד...ידעתי שזאת מיכל עומדת לאמר לי למה אני לא מחכה לה בבית.

"הלו?!אירנה!את יודעת שבגללך אני צריכה לשבת עם ההורים שלך פה ולפטפט איתם?!" שאלה בכעס מיכל.

"אממ...לא?" אמרתי.

"את יודעת שזה מביך?" שאלה מיכל.

"לא, ההורים שלי כפי שאני מכירה אותם חברותיים מאוד!" עניתי.

"אירנה, תשכחי ממני!הוכחת לי שלא אכפת לך ממני!" אמרה מיכל בכעס וכמעט בכי.

הרגשתי ייסורי מצפון.אבל ידעתי שאילו הייתי נפגשת איתה הייתי מרגישה הרבה יותר גרוע...!

אני ורונה הלכנו לכיוון ביתה של רינתה.

"הגענו, כאן היא גרה." אמרתי לרונה בהיסוס קל.

"וואו...איזה בתים מיושנים יש פה!" אמרה.

נכנסנו לתוך הבניין, ודפקתי על דלת דירתה של רינתה.

אף אחד לא פתח לי.זה היה מעצבן כל כך!צלצלתי בערך שמונה פעמים!

"נו...מה יש לך לאמר עכשיו אירנה?!" שאלה אותי רונה כאילו היא שפטה אותי.

"אני לא יודעת, פעם ראשונה שהייתי פה פתחו לי את הדלת ותרקו לי אותה בפניי!" עניתי לה.

"אירנה, את צריכה להשלים עם העובדה שיכול להיות שלא תפגשי יותר את רינתה..." אמרה לי רונה.

טוב, יכול להיות שרונה צדקה...אני אצטרך להשלים עם זה שאולי אני ורינתה לא ניפגש יותר.

"טוב רונה...בואי, נלך למקום אחר" אמרתי כשפניי כלפי מטה.

"יופי!בואי ל...ריקה?בא לך?" שאלה רונה.

ריקה הייתה חברה קרובה של רונה.היא הייתה עשירה, יפה ומטופחת.

אבל משום מה תמיד היה בה משהו מוזר...פשוט, בכל מקרה...לא אהבתי אותה כלל.

"לא רונה...אני אלך הביתה, טוב?" אמרתי.

"אבל מיכל שם, לא?" שאלה.

"יכול להיות...טוב זה לא משנה לי כל כך כרגע." אמרתי בזמן שהתחלתי כבר ללכת לכיוון בייתי.

מיכל כבר לא הייתה בבית כשהגעתי.הוריי היו עסוקים בעיסוקם,ואני הלכתי לכתוב ביומן שרונה הביאה לי לא מזמן.

מצד שני, כבר לא היה לי חשק.הדבר היחיד שכתבתי היה "היום היה לי יום".

הייתי די עייפה.הנחתי את היומן מתחת לכרית שלי, ושכבתי לנוח.

חשבתי לעצמי...

עוד מעט יהיה אביב, העונה האהובה עליי.יפרחו הפרחים, ויהיה לי חם ונוח...

אבל...מצד שני, יונתן לא יהיה איתי כדי לחגוג את העונה הזאת.

אני לא יכולה...פשוט לא יכולה בלי יונתן.

Image Hosted by ImageShack.us

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Olina :-] , 10/12/2007 11:05  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 6-רונה מפקפקת.


                                                                                               פרק 6

Image Hosted by ImageShack.us

נבהלתי מאוד.

טרישה?זאת...בת?!

אני מקווה שהם יסתדרו כחברים...אבל העיקר שהיא לא תיקח את מקומי, בליבו של  יונתן.

אני שמחה שהוא הכיר חברים כבר עכשיו...אבל...לא ציפיתי שה"חברים" יהיו...בנות...

שמתי את המכתב בתיק.חשבתי...אולי כדאי שאני אראה את המכתבים לרונה?אני חושבת שהיא די מעוניינת.

"היי רונה!" אמרתי לה כשפתחה את דלת בייתה.

"כן...היי..." אמרה רונה.

הורדתי את נעליי ושמתי את תיקי בצד.

"רונה הגיע אליי מכתב מיונתן...כבר השני" אמרתי לרונה.

"אה יופי!תראי לי?" אמרה.

"כן...ברור..." אמרתי.

הראתי את המכתב לרונה.היא הייתה המומה משום מה. 

"את יודעת מה זה אומר?!" שאלה רונה בבהלה.

"לא...מה?" עניתי.

"את רואה את כמה מצוין מסתדר לו העיניין עם החברים...זה לא טוב לצד שלך!" אמרה רונה.

"מה פתאום!הוא הבטיח לי שהוא אוהב אותי.שלא תחשבי על זה אפילו!" אמרתי בכעס.

"אירנה...את די תמימה.בסוף הוא יפסיק לשלוח לך מכתבים...ואת יודעת למה?" שאלה רונה.

"למה?!" .

"בגלל שהוא ימצא מישהי אחרת!" ענתה רונה בקול כעוס ורציני.

התחילה לכאוב לי הבטן.ממש לכאוב!לא רציתי להעלות את המחשבה הזאתי שיונתן יבגוד בי...הוא הבטיח לי!

אני די בוטחת בו...אבל מה אם...

"אירנה!!!" צעקה לי רונה מהמטבח.

"כן כן!מה?" שאלתי.

"בואי רגע..." אמרה רונה.

כשנכנסתי למטבח ראיתי שולחן, עם מלא מלא מאכלים טעימים שאני אוהבת.

"נו אירנה, מוצא-חן בעינייך?" שאלה רונה.

"לכבוד מה זה?" עניתי בשאלה.

"לכבודך!טוב...את האמת היה לי קצת משעמם והחלטתי לבשל!" ענתה.

אני ורונה התיישבנו בכסאות המקיפים את השולחן והתחלנו בסעודה שלנו.

"רונה...אני צריכה שתעזרי לי דחוף..." אמרתי.

 

 Image Hosted by ImageShack.us

 

נכתב על ידי Olina :-] , 7/12/2007 14:04  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לOlina :-] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Olina :-] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)