לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 32

ICQ: 264924294 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

חידוש


שלום אנשים (אם עדיין נשארו כאלה כי בפוסט שעבר שמעתי צרצורים במקום תגובות...)!

אני כאן, מאריאל הקרה, כותבת[בידיים רועדות מקור] לכם ואומרת שאני כבר לא מנותקת מהעולם...

למה? אתם שואלים?ובן...כי יש לי פלאפון חדש, חדיש ומחודש! קוראים לו Nokia 6120,

אבל אני קוראת לו ז'וריק ^-^

 

הנה תמונה שלו:



 

כנון שהוא שקסי?! [OMFG! אני נשמעת כמו פקאצה XO]

רציתי אותה כבר הרבה זמן, מאז שראיתי אותו בחלומותי הרטובים...

וסוף-סוף קיבלתי אותו!!!! [בלי עין הרע 'טפו-טפו-טפו' ו'טוק-טוק-טוק']

 

אז יאללה!!!תגידו לי מזל טוב!

 

3>

נכתב על ידי , 17/1/2008 21:04  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Miss Christina ב-12/2/2008 22:22
 



חלום...


האם התעוררתם פעם מחלום - בדמעות?

ככה קרה לי עכשיו...אני עכשיו יושבת ורועדת..לא יודעת ממה יותר - מהחלום או מהקור...


בחלום אני נסעתי לחו"ל מסיבה מסויימת...אני לא זוכרת למה ולא זוכרת לכמה זמן דיוק, אבל

לזמן די ארוך...[אני ואנטון היינו עדיין ביחד, למרות שנסעתי]

אחרי זמן ארוך ששהיתי במקום הזה, בא אליי מישהו מפורסם, בגיל שלי, אבל מבוגר (אני שם גם מבוגרת).

הוא הזכיר לי מישהו שממש אהבתי (כסלבריטי) בילדות...

ואני לא ממש זוכרת איך העניינים התקדמו..ואנחנו התחתנו. ושתדאו, אני לא כזאת שקופת ישר

מתחת לחופה...

לא הספקנו להגיד עוד שום דבר להורים או לקרובים ובקושי הכרנו אחד ת'שנייה, אבל התחתנו...

לאחר מכן, חזרתי לישראל כדי לבקר את כל הקרובים שלי, והתחנה הראשונה שלי היתה - אנטון.

כשבאתי לשם, ברחוב היו מלא אנשים עסוקים, ושמתי לב שבת-דודתו ושתי החברות שלה מתקוננות למשהו..

ואני הבנתי שזאת היתה החתונה של בת-דודתו (או של אנטון, אבל אני הנחתי שזה של בת-דודתו...). שתי החברות

שלה מדדו שמלות (אם אפשר לקרוא להם שמלות - פשוט חולצה ורודה קצת יותר ארוכה מהרגיל עם תחתונים שחורים

שבקושי לא רואים...), ובת-דודתו עשתה תסרוקת כלה...

גם אני הייתי שונה עם המראה שלי ובגלל זה היא לא שמה לב אליי ממש עד שלא הקירה אותי...

אחרי שדיברנו קצת אמרתי לה על הארוסים שלי ושאלתי אותה מתי אנטון יבוא...כשהיא אמרה לי שהוא צריך עכשיו לבוא

טסתי לרחוב כדי לפגוש אותו...לא יודעת למה, אבל אני ישר זיהיתי אותו...הוא ממש השתנה שם, קצת השמין (או

שזה בגלל התסרוקת?) אבל אני ישר זיהיתי אותו...היתה לו התסרוקת הישנה שלו רק בלי השיער הארוך מאחורה...

כשהוא עבר לידי, הוא נתקל בי, אבל לא זיהה אותי...כשהבנתי שהוא הולך להמשיך בדרכו - לקחתי אותו בשתי צידי

הפנים ונישקתי אותו, כמו שאני מנשקת היום...

כשהוא זיהה אותי וחיבק והשיחה התקדמה לעבר הנושא שלא רציתי לדבר עליו, אני ישר אמרתי לו שאני רוצה להיפרד.

אבל...כשאמרתי את זה אני פשוט נכנסתי לטראנס כזה שבו אני רואה את כל האירועים שקרו לי, ופשוט מבינה את

המובן מעליו...אני לא צריכה להיפרד ממנו...אני פשוט צריכה לעזוב את השני!

לא הספקתי לעשות כלום ואז - התעוררתי...כולי בדמעות...רועדת...ולא רוצה לחזור לישון...


טוב...אני אעדכן בעריכה אחרי שאני אחזור מבי"ס...

לא יכולה לחשוב על ראש צלול עכשיו...

 

גאד..אני רוצה חיבוק =(

 

3>

נכתב על ידי , 10/1/2008 05:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Vampire Girl ב-23/1/2008 23:52
 



סילבסטר


היי אנשים!!!!

איך היה הסילבסטר?!

אצלי היה ב-ן ז-ו-נ-ה!!!!! XD

קיצר...נסעתי לטושק'ע לפ"ת...וישנתי אצלו...והיה כל כך כיףXP

קיצר...בבוקר (היה יום שני) היו לי 12 שיעורים..והיה ממש חרא...בשיעור ה 7-9 (פיזיקה) אני כבר לא יכולתי

להחזיק מעמד...אז התחלתי לשחק עם המתנה של טושק'ע ...[הוא נתן לי חתול צעצוע שהולך ד"א]

וואי..וכמעט נרדמתי בשיעור..

טוב..עברנו את היום...ונסענו אליו הביתה..

שם הבאתי קופסת ממתקים להורים שלו וישבנו לשתות תה (עם הכוס שהם נתנו לי)

והיה ממש ממש כיף =) יואו..אני נשמעת כמו איזושהי פקאצה! ><

קיצר...הלכנו אחרי אחרי זה לקרובים שלו...שם חגגנו ופגשנו את השנה החדשה...קצת התביישתי שם...

אבל חוץ ממני היו שם עוד חברים..אז הרגשתי יותר טוב..

בשעה 2.00-3.00 בבוקר חזרנו הביתה עם אחותו - קסיושה והחברה שלה - נאסטיה כי לא היה לאן ללכת XP

אבל היה די כיף =|) אחרי זה אני ואנטון התכרבלנו מול הטלויזיה...ונרדמנו בערך אחרי שעה - שעה וחצי.

בבוקר היה לי קצת לא נוח, כי היה לסבתא שלו יומולדת (איזה כיף זה...בראשון לינואר - יומולדת ^-^ ) ואני הייתי

בערך כמו גלגל שלישי...אה...ועשינו [אני אנטון ואחותו] לסבתא שלו הפתעה...ניפחנו מלא-מלא בלונים

והבאנו לה לחדר...היה נחמד...

מה שקילקל ת'יום - היה זה שאמא שלי התקשרה אליי ב3 בצוהוריים וצעקה עלי - למה אני עדיין לא בבית

וכל הדברים האחרים...אם היא לא היתה מתקשרת אז היום היה יכול להיות מושלם >_>


טוב...בכללי אני ממש נהנתי בסילבסטר..אני מאחלת לכולכם שנה נהדרת...עוד יותר טוב לכולם..

ואם מישהו מאמין בזה שאיך שתפגוש את השנה החדשה...כך היא תהיה כל השנה..

.אני מאחלת לכם המשך שנה מעולה! ^_^

 

ד"א: סורי..אבל אין תמונות...לא היה איך -.-"

3>

נכתב על ידי , 2/1/2008 19:45  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lizika ב-10/1/2008 05:44
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLizika אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lizika ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)