לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג מה עוד?


בלוג מה עוד אפשר להגיד?!?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2008

ביי...


טוב אני לא מעדכן יותר...

אני יוצא מישרא אין לי כוח יותר לכל החרא הזה...

טוב...

אז ביי...

אני משאיר לאחותי ת'בלוג....

שתעשה איתו מה שהיא רוצה!

אז...

ביי!

 

*עריכה*

אני אחותו...

ועשיתי עיצוב חדש!

מה אתם חושבים?

 

נכתב על ידי MiChAeL!2 , 1/1/2008 21:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  MiChAeL!2

בן: 27




162
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiChAeL!2 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MiChAeL!2 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)