לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

UnDeR ThE SeA


החיים מנקודת מבט אחרת. או שלא (:

Avatarכינוי:  -the little mermaid-

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007


אני עייפה , כ"כ עייפה.

אני מרגישה את הבטן נדבקת לגב , היא כואבת לי , אבל אני אהיה חזקה , אני חייבת לשלוט בעצמי.

ב4 נשברתי כי אכלתי לחמנייה עם שוקולד וזה משמין מאוד ,

אבל סלחתי לעצמי קצת כי 24 שעות לא הכנסתי כמעט כלום לפה חוץ מ2 קרקרים בלחץ.

היום עשיתי תרגילי בטן , אני רוצה להגיע ל40 קילו וכ"כ כואב לי הגב , אני חייבת לשתות..

סתם רציתי לכתוב לכם מה עובר עליי (:

סליחה על החפירה מקווה שתהנו.

נכתב על ידי -the little mermaid- , 20/12/2007 21:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-the little mermaid- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -the little mermaid- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)