לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

UnDeR ThE SeA


החיים מנקודת מבט אחרת. או שלא (:

Avatarכינוי:  -the little mermaid-

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

יאייי (:


היה לי באמת כיף היום , נהניתי לשבת ולדבר עם הכוסון הזה (:

והיום החלטתי שאני רוצה להוריד 9 קילו כדי להגיע למשקל של 40 ק"ג.. למישהו יש עצות וטיפים איך להוריד מהר ? D:

 

היום ממש ממש ממש נהניתי DDD:

תודה ענבל , העברת לי את הזמן כמו שצריך.

שיהיה לילה טוב , אולי פעם ראשונה החודשיים האלה שאני הולכת לישון בהרגשה טובה.

נכתב על ידי -the little mermaid- , 6/12/2007 02:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




1. לעשן

2. לשתות אלכוהול

3. להתנשק עם בן

4. להתנשק עם בת

5. לישון עם בן (אצל בן)

6. מערכת יחסים של יותר מחצי שנה.

7. להתחיל עם בן

8. לישון ערומה בקיץ.

9. לישון ערומה בחורף.

10. לא להתקלח שבוע.

11. לשקר.

12. לאהוב בן

13. לא לישון כל הלילה.

14. לאהוב בת.

15. לישון באוהל עם בת.

16. לישון בחוץ על ספסל.

17. ללכת למסיבה עם יותר מ-100 איש.

18. להגיד לבן שאני אוהבת אותו.

19. לזרוק מישהו.

20. לראות את השקיעה והזריחה.

21. מסיבת פיג'מות עם חברות.

22. לשנוא בן אדם.

23. מערכת יחסים עם בת.

24. לריב עם מישהו בכוונה.

25. לריב עם מישהו בטעות.

26. לעשות משהו לא מרצוני.

27. לאכול ולהקיא בכונה [אני לא מצליחה להקיא :\]

28. לאיים.

29. לנסוע לחו'ל.

30. להתנשק עם בן אדם שאני לא מכירה.

31. להבריז.

32. להיות במחשב כל היום.

33. לראות סרטים כל היום.

34. לראות סרט כוחל

35. לדבר בטלפון מעל 3 שעות.

36. להכין ארוחה ל-6 אנשים או יותר

37. לאכול סושי

38. לאכול כל יום במקדונלדס במשך שבוע

39. בנג'י

40. לא לאכול כל היום.

41. להצטער על משהו.

42. לברוח מהבית לשבוע או יותר.

43. לישון כל היום.

44. לראות את אותו הסרט 20 פעם.

45. להאשים מישהו סתם ככה.

46. לתמוך בבן אדם.

47. מערכת יחסים עם מישהו קטן מימך [אפילו אם הוא קטן רק בכמה חודשים !? P:]

48. מערכת יחסים עם מישהו מבוגר

49. לעצב את החדר לבד.

50. ללכת להופעת רוק.

51. לדבר מול קהל.

52. לצחוק בלי הפסקה.

53. לצאת באמצע של הצגה

54. לראות בוב ספוג כל היום

55. להיתנתק מהעולם.

56. לשכוח כאב שמישהו גרם לך.

57. שברון לב.

58. לבכות כל היום.

59. תקופה טובה

60. לצלם 100 תמונות

61. להביא ילד לעולם.

62. לא לדבר עם ההורים שבוע.

63. להיות עם מישהו כדי לשכוח את האקס.

64. לא לדבר הרבה זמן עם בנאדם שחשוב לך.

65. לשתות קפה חזק.

66. לשלם בבית קפה על עצמך.

67. להקשיב כל היום למוזיקה.

68. אמבטית קצף.

69. אמבטיה עם ורדים.

70. סמים

71. נרגילה

72. לשבור משהו שעולה הרבה כסף.

73. לגנוב.

74. לא לענות לשיחות כל היום.

75. לשקר להורים.

76. לרכל על חברה.

77. להיות בלי מחשב חודש.

78. לאכול כל היום ממתקים.

79. לאכול פיצה שלמה לבד.

80. לאבד מישהו חשוב.

81. ללכת מכות

82. לאהוב עד דמעות.

83. מישהו שאני אוהב/ת

 

כל מה שבאדום - עשיתי (:

נכתב על ידי -the little mermaid- , 5/12/2007 17:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משאלה


טוב אז ככה , לא הסברתי את עצמי כמו שצריך.
אמונה באהבה ? אין לי
אמונה בחברות ? אין לי
אמונה במשפחה ? מתחילה לאבד..
אפילו אמונה בעצמי כבר כמעט אין.
אני רוצה שיצילו אותי , שיקחו אותי מכאן , מהמקום המעיק הזה שרק מכביד עליי.
הבנתי , כבר למדתי את הלקח , אז למה אני עדיין לא רגועה ? למה אני עדיין חסרת רגשות ? למה הכל מחמיר !?
אם רק היו לי תשובות..
ראשי טמון בין שתי כפות ידיי , תומכות בו שלא יישבר ואני מרגישה איך אני נעשית חלשה יותר ויותר.
איך קל יותר לשבור אותי
ומצד שני אני מרגישה חזקה , שאינני מתפתה לנחשים הארסיים האלה ונשארת בטוחה רק כשאני לבד ,
לא צריכה עזרה של אף אחד ואיך קשה לשבור אותי.
זה מצב מבלבל , מה שרואים בחוץ זה לא מה שמתחולל בפנים , הייתי רוצה שיראה אותי פעם אחת איך שרציתי שיראה.
הייתי רוצה שיהיה כאן , יבטיח לי הבטחות שמן הסתם לא יוכל לקיים ,
יישק על שפתיי וינגב את דמעותיי. יגיד לי שכשאני עצובה אז גם הוא , וכשאני צוחקת הוא מאושר.
לא ביקשתי המון , אפילו לא הרבה.
רק שיהיה שלי , משאלה אחת קטנה , משאלה שאותה אני מבקשת אינספור פעמים ועדיין אין לה תשובה.
ואז באמת נס גדול יהיה פה. זה מה שאני מבקשת כדמי חנוכה.
משאלה אחת קטנטנה. לא יותר.

נכתב על ידי -the little mermaid- , 5/12/2007 02:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לבד.


התבוננתי בשמיים , מנסה להבין את צורת העננים , ללא הצלחה. כתבתי את שמך על החול , התחרטתי , העברתי את ידי על החול החם בתנועה שמחקה אותך , בתקווה שתימחק גם מליבי. השמלה הלבנה שתפרתי הייתה נעימה אך גם היא איכזבה , נפרמו חוטים מן הקצה והפרחים , הפרחים שקטפתי גם הם נבלו...

הסתכלתי אל הים , ידעתי ששם אני צריכה להיות , עמוק בפנים. התחלתי ללכת בצעדים קטנים , היססתי , לא ממש ידעתי לאן אני הולכת.

כל צעד כאב , הרגשתי איך כל צעד שאני עושה גורם לי להבין יותר את המשמעות של העזיבה , כבר סבלתי בעבר מזה , זה לא כזה חדש. כאב לי , רציתי להסתכל אחורה אבל משהו בתוכי לא נתן לי , הכרחתי את עצמי להסתכל רק קדימה , למטרה. לבסוף נכנעתי , ניסיתי להתאפק אבל חושיי השפיעו עליי , הרגשתי מושפלת וחלשה. דמעות זלגו מעיניי , הוכיחו לי את חולשתי , ניגבתי אותן במהרה כאילו לא התקיימו. הרגשתי קלילה לרגע קט.

פתאום בבת אחת , רגליי לקחו אותי , נכנעתי , הרגשתי שמחה , כאילו שבתי אל חיי , חשבתי שאוכל לחזור להיות מה שהייתי..

רצתי בכל כוחי והרגשתי שמשהו חסר לי , האטתי את הקצב והפעם לא נכנעתי , לא הסתכלתי לאחור , זה יתיש אותי ויתסכל.

הייתי חייבת להמשיך הלאה , רצתי בכל כוחי , רציתי לאמת את תחושותיי שהפעם הכל יהיה שונה , הובסתי שנית.

הגעתי למבוי סתום , מסך שחור , הבית שלי , הבית השחור.

הבנתי לאן חזרתי , חשכו עיניי. עוד פעם התאכזבתי מחדש , והסוף... הסוף המוכר.

 

התמוטטתי , כשאני מונחת בתוך השמלה המאכזבת , בין הפרחים הנובלים שקטפתי כשעפתי לשמיים והייתי מאושרת. הבנתי שאין דרך חזרה , כאן מקומי , נזכרתי שאני לבד , תמיד הייתי.


כל מה שבנתה התפרק לה בין הידיים אפילו הסוף שתכננה לעצמה לא יצא כרצונה ,

הגורל לא בידינו , מה שצריך לקרות יקרה.

נכתב על ידי -the little mermaid- , 4/12/2007 23:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היא לבד


בגלל שהמוזה ישבה עליי אז החלטתי לכתוב עוד פוסט , הפעם מיוחד..


היא מחקה את מה שהיא רשמה על החול כאילו לא היה קיים , הסתכלה אל הגלים וידעה ששם מקומה.
היא החלה ללכת בצעדים קטנים ומהוססים , התקרבה אל הים עוד צעד ועוד צעד.. היא הרגישה איך היא משאירה את העקבות על החול החם.
היא לא הביטה לאחור , חששה , היא עצמה אפילו לא ידעה ממה , רק המשיכה ללכת והיא הרגישה כאילו סכינים ננעצים בכפות רגלייה. ניגבה את הגל הקטן שזלג על לחייה , נעצרה. היא הרגישה צורך להביט לאחור , היא התאפקה אבל לא הצליחה.
היא נכנעה , הרגישה כאילו פשעה , היא הבטיחה לעצמה ובכל זאת , היא הסתכלה לאחור כמעט ולא מרגישה את הכובד שעל כפות רגליה , החלה לרוץ , לרוץ חזרה.
היא הרגישה איך נשמתה חוזרת אליה , רואה את ההזדמנות השניה , היא רואה את עצמה שבה אליה , חשבה שתוכל לחזור להיות מאושרת. היא מתחילה להאט את הקצב , הרגישה שמשהו חסר לה..
היא לא יכלה להביט שוב לאחור , זה מסוכן מידי , זה מתיש מידי. היא רצה בכל כוחה והגיעה למבוי סתום , חדר שחור.
אכזבה חדשה , סוף מוכר , היא הבינה לאן היא חזרה.

מתמוטטת להם שוב בין הידיים עם השמלה הלבנה שהיא תפרה והפרחים הצבעוניים שקטפה , מביטה לאחור ומבינה שאין כבר דרך חזרה. מסתכלת בפעם האחרונה לבדוק את השטח ונזכרת שהיא לבד.

כל מה שבנתה התפרק לה בין הידיים אפילו הסוף שתכננה לעצמה לא יצא כרצונה ,
הגורל לא בידינו , מה שצריך לקרות יקרה.

נכתב על ידי -the little mermaid- , 4/12/2007 02:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

131

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-the little mermaid- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -the little mermaid- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)