לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


פגשתי אותו אתמול..את האקס שלי...ישבנו ביחד עד השעות הקטנות של הלילה...צחקנו ודיברנו..הרגשתי שטוב לי איתו ככה..אבל אולי כן הייתי רוצה לחזור..למרות שזה יותר מידי...יצאנו ביחד עם עוד שניים אתמול..היה כיף..ככה, כשאנחנו ידידים.

תמיד כשהוא היה מלווה אותי הביתה אז היינו נכנסים לחדר מדרגות והוא היה נותן לי נשיקה, חיבוק אומר ביי(מנסה לשכנע אותי להשאר עוד קצת..) והולך..אבל הפעם, זה לא קרה. ישבנו בחוץ עד מאוחר וצחקנו. כשסמתי לב מה השעה הייתי חייבת כבר לעוף. הוא נכנס איתי לחדר מדרגות וזהו. היה ריק. אני אמרתי ביי והוא ענה. אבל לא יותר.

היה ריק ועצוב.

רציתי משו..את הנשיקה או החיבוק. כל הלילה חשבתי מה לעשות. לא נפגשנו היום. ר דיברנו כמה דקות בטלפון. גם לא דיברתי עם ההוא שאוהב אותי.

לחזור אליו...?

 

(עוד קטע שכתבתי..)

חזרת עכשיו. מלא בשמחה. רציתי חיבוק או נשיקה.

אך לא יכולתי לקב את זה ממך.

היה ריק ובחוץ שררה דממה.

אנשים הסתכלו עלינו ולא הבינו מה קרה.

צחקנו כמו חברים אבל אנחנו עדיין ידידים.

אתה מתגעגע, אני מתגעגעת, אבל יש את ההוא שמפריע באמצע מבלי לדעת.

הוא חושב שרק אותו אני אוהבת ואין לו בראש אף אחת אחרת.

כל נגיעה קטנה בך מעבירה בי צמרמורת, לחישה קטנה שלך מעבירה בי עונג.

לא חשבתי שיהיה כל כך קשה.

חלומה של כל נערה ששניים הסתובבו לצידה.

אך סיפורי, לא כמו באגדות.

כששניים מאוהבים יש את האחד שיחליט ויקבע.

בדרך הוא גם יפגע.

אני כל כך רוצה שתדע שהכל אני עושה מכוונה טובה.

וגם אם זה לא נראה לך כך, הכל מיאוש והרגשה רעה.

מקווה שתבין ולי תסלח.

תמיד אוהב אותך ואף פעם לא אשכח!

נכתב על ידי ילדה יפייפיה , 3/12/2007 16:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה הוא חושב לעצמו?!


לפני שבועיים אני וחבר שלי נפרדנו.

שנינו רצינו. בהתחלה לא שאלתי למה הוא נפרד ממני כי ידעתי שגם הוא ישאל. לא רציתי לספר לו על זה שהתאהבתי במישו אחר.

ידעתי שהוא יפגע.

היום שאלתי. קיבלתי גם תשובה.

(אותו חבר, נפרדנו וחזרנו. זאת הפרדה השנייה שלנו.)

הוא אמר לי שלוש סיבות.

1) חבר שלי אמר לו שהוא אוהב אותי כבר הרבה זמן.

2)חבר שלו שיצאתי איתו פעם ואמרתי לו שזה לא ילך אחרי שבועיים, אמר לו שאני נצלנית ושיתרחק.

3)הוא חשב שאני לא מדברת איתו.(אני חשבתי הפך.)

הסיבות שלי:

1)התאהבתי במישו אחר.

2)הוא לא דיבר איתי.

3)הסתובב יותר מידי עם בנות אחרות.

ישבנו בגינה היום. גינה שלא הייתי בה מאז שניפרדנו. שבועיים זה מלא (להתחשב בעובדה שבילתי שם ימים עם חבר שלי..במשך חצי שנה).

התיישבנו בספסל הקבוע.

הוא אמר שהוא עדיין אוהב אותי והוא לא יודע למה זה קרה. הוא שאל אם אני רוצה שנחזור.

לא עניתי. ביקשתי לחשוב.

כתבתי משו לעצמי כשחזרתי הביתה.

אני כותבת הרבה "למגירה" . תגיבו על זה ועל מה שאני צריכה לעשות. בבקשה.

אני יודעת שאולי לא נתתי מספיק פרטים...אז.. האקס שלי, שרוצה שנחזור, לא כזה חתיך אבל חמוד מאוד..

מי שאני אוהבת, אוהב אותי. יצאנו פעם. הואחתיך וחמוד ומאוד מאוד מתחשב.טיפה קנאי..טוב הרבה קנאי!!במי בוחרים?.?לוקחים פסק זמן מכולם??

 

(זה מה שכתבתי...)

 

 

השארת את הלב מלא בחורים.

חורים שהיו ונרפאו. הם עכשיו חזרו.

תוכל לרפא אותם?בבקשה.

אתה גרמת להם להופיע. בוא ותתקן אותם. אל תברח. אם אתה הולך, אז תלך לבד. לא עם אחרת.

הבטחת לי. אמרת שאתה האחד, ואני האחת. הלכנו יד ביד. אמרת שתמיד תשאר כי אותי אתה אוהב.

הלכת. פשוט נעלמת. לא הודעת. ברחת מהכל!פשוט, נשארתי לבד מאחור.

זה כל כך ילדותי ולא בוגר. עזוב את זה, זה בכלל לא פייר.

אמרת שזה אמיתי ואתה לא תעזוב. היית כל כך מתוק וקרוב.

אבל שיקרת לי. לא אהבת ובמיוחד לא התחשבת. הלכת לאחרת ואותי השארת בודדת.

האמנת לחברים שלך, אך לא דיברתי. לא שאלת, לא ענית ולא ראית. לא ראית אותי. מביטה בך באהבה גדולה, שעכשיו היא הלכה ונעלמה.

ולא. היא לא תחזור היא טבעה בים של אהבות חד צדדיות.

ביקשת סליחה, אך לא סלחתי. קיווית שאבין אבל לא רציתי להיפגע שוב.

פחדתי. ממך ומאהבה.

בגללך, לא התקרבתי לאף אחד יותר. במיוחד לא אלו שהזכירו אותך.

הלכתי ברחוב מריחה את הריח שלך ומרגישה את המגע הקסום שלך. אבל לא הייתי בטוחה. לא הייתי בטוחה שזה אתה ואם אני רוצה את זה.

הסתובבתי. נבהלתי. זה היית אתה. עם פני המלאך העצובות. אתה שוב מבקש סליחה.

אך הפעם ביקשתי לחשוב. להיות זאת שקובעת את דינך.

הלכתי הביתה. חושבת. מדברת עם עצמי וחולמת. אבל אני עדיין חושבת, ללא תשובה.

נכתב על ידי ילדה יפייפיה , 2/12/2007 17:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ילדה יפייפיה

בת: 29

ICQ: 337047633 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדה יפייפיה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדה יפייפיה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)