לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה, חיים, ומה שאחרי

למה מתאהבים בגברים שהם חלשים?, למה יש עדיין גברים שנותנים להורים שלהם לעשות בהם כרצונם?, איפה הכבוד שלהם?, איפה הגבריות שלהם?, גברים אם לא תזיזו את עצמכם, ולא תתדעו לדרוש את מה שמגיע לכם, כל החיים שלכם תסבלו כי אז יהייה מאוחר מידי!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

"....לב אדם לב אדם לפעמים אכזר נותרתי מיותם מה עלי עבר..."


אהבתי אליך הולכת וגוברת אך לפעמים היא הולכת ודועכת....אחחח איך ביום אחד נעלמת מחיי ...נשמה לא אסיק לחשוב עליך לעולם....שלך לנצח ...סווני (ככה היית קורא לי תמיד)!!!

מאמי שלי אני לא יודעת מה אני מרגישה, אני רק יודעת שעודני אוהבת אותך, אני אשקר אם אני אגיד שאני כבר לא חושבת או אוהבת אותך, איתך הייתה לי התקופה הכי יפה- שנתיים וחודש... הכל התחיל שאבא שלך לא רצה אותי...אמא שלי רצתה אותך בכל זאת למרות כל הבלאגן, אבל שהמצב התחיל להחמיר אמא שלי התחילה לפעול נגדנו היא לבסוף לא רצתה אותך והפעילה כל כוח שיגרום לנו להיפרד... נפרדנו פעמיים וחזרנו בגלל שאנחנו אוהבים... אבל יום אחד זה קרה שהמצב התחיל להסתבך וקיבלת איומים לבית מישהו מהמשפחה שלי התקשר אליך לבית ואיים על החיים שלך 3 פעמיים עד שהמצב התחיל כבר להיות מפחיד וזהו אתה התייאשת והרמת ידיים נתת לאוייבים שלנו לנצח אותנו...להרוג את האהבה שלנו היפה שלנו המיוחדת שלנו!!, אני כעסתי עליך צעקתי בכיתי השתוללתי לא קיבלתי את העובדה שלא נתחתן שלא נביא ביחד ילדים, שלא תשבור לי את הכוס בחתונה...שכבר לא תגיד לי כל בוקר אני אוהב אותך...אחחח אלוקים כמה זה כואב...איך אתה נותן לאנשים רעים להפריד בין זוג שאוהב... יום אחד מרוב עצבים עשיתי לך דווקא שתדע שאני יוצאת עם בנים אחרים אולי יכאב לך ותבין מה אתה מפסיד ואולי תנסה בכל זאת לחזור ולהציל את האהבה....אך המצב רק החמיר נפגעת מהמצב ועשית לי דווקא וקיבלתי טלפון מחבר שלך הוא בישר לי שאתה יוצא עם מישהי ניתקתי לו בפרצוף את הטלפון, ומאותו יום אני אמרתי לעצמי אני יותר בחיים שלי לא מתקשרת אליך, ולא עונה לשוםשיחה שלך, לא שלך ולא של החבר שלך- מעצם העובדה שאולי יש לך מישהי (וסביר להניח שחבר שלך התקשר אלי לומר לי זאת בשביל לעשות לי דווקא) אני לא מסוגלת לדבר איתך לשמוע את הקול שלך...כואב לי!!!... יום שיש אחד חבר שלך שלח לי הודעות ואתה התקשרת אליי אחרי שבוע שלם שלא שמענו ציוץ אחד מהשני היה לי מוזר שהמספר שלך חייג אלי ואפילו התרגשתי אבל לא עניתי הייתי חזקה.. והטלפון צילצל כל השבת הטלפון שלו והטלפון שלך... ושוב הייתי חזקה ולא עניתי לשיחה, אמרתי לעצמי אם היית רוצה לחזור אלי או משהו כזה או שזה היה משהו חשוב היית כבר שלוח לי הודעה, לא שלחת לי הודעה אז לא התכוונתי לענות לך ולא לחזור אליך מפחד שאולי תגיד לי שקה שלך ואז יכאב לי או מפחד שתנסה להכאיב לי בכוונה שיש לך מישהי...אז פשוט החלטתי לא לענות לך בכלל !! יום אחד התפללתי שתתקשר אלי אמרתי נעשה ניסיון התפללתי חזק ממש והסתכלתי על התמונות שלך ואמרתי לעצמי אתה חייב להתקשר אני בטוחה אתה תתקשר אליי ....ובאמת באותו יום באמצע הלילה התקשרת אליי מחסוי ועניתי לך אמרתי לךשאני עדיין אוהבת אותך התייחסת אליי מגעיל ואמרת לי שאתה לא מאמין לי שיש לך חברה ושיקרת לי אח"כ אמרת לי שבעצם אתה יוצא עם מישהי אחרת ואין לך חברה... שיגעת לי את הבריאות הייתי בהלם מהשיחה שבאמת זה עבד והתקשרת... חקרת אותי עם מי אני יוצאת אם יש לי חבר ואמרתי לך שאין לי חבר ואני ואהבת רק אותך למרות שאנחונ כבר לא ביחד אך אתה לא האמנת לי והעדפת לדבר אליי לא יפה... שאלת אותי למה גרמת לי להאמין שיש לך חבר ושאתה יוצאת עם בנים אחרים אמרתי לך שאתה עצבנת אותי וכאב לי שנפרדנו רציתי לעשות את זה סתם לנסות להחזיר אותך אך זה לא עזר ועדיין לא רצית להאמין לי וזה כאב לי יותר... שאלת אותי שאלות מטופשות אם כבר הספקתי לשכב עם מישהו אול התנשק...פגעת בי כי אני לא שוכח תגבר שאהבתי ועדיין אוהבת כ"כ מהר.. רצית לבוא אלי באותו ערב ולא הבנתי למה ...אמרת לי שאתה רוצה רק לבוא לפגוע בי וללכת קיללתי אותך וניתקתי לך את הפון ...התקשרת שוב ועניתי לך.... אמרת לי כן אני רוצה לפגוע בך כמו שאת פגעת בי את לא יודעת מה עבר עליי במשך הזמן הזה ששמעתי שיש לך חבר או מישהו כמה בכיתי את יודעת מזה ואמרתי לעצמי שאני יחזיר לך. אני אתן לך להרגיש מה שאני הרגשתי....(אז הבנתי שהוא עדיין אוהב אותי ומקנא לי שמחתי כי הוא לא שכח ממני) אז שאלתי אותך אתה עדיין אוהב אותי נכון? ענית לי שלא...טוב לא ציפתי לתשובה אחרת ממך כי אתה פגוע אבל לא התייחסתי לזה ממש ... ניתקנו את השיחה שולחתי לך הודעה כזאת: " עזוב מה שהיה היה.. שיהיו לך חיים טובים תכיר מישהי תצליחו ביחד, מגיע לך סבלת מספיק בחיים האלו. ורק תזכור תבין ותאמין שלא היה אף גבר בחיים שלי חוץ ממך עד היום ואני אהבתי אותך ועודני אוהבת אותך לילה טוב..."
נכתב על ידי , 2/12/2007 18:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 37

ICQ: 400879601 




76
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעין דומעת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עין דומעת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)