לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

:]JuSt KuKy[:


כשצריכה לפרוק ולשתף... אני פה(=


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

סתם עוד פוסט [:


היום היה לי יום חרא!

וכשאני אומרת יום חרא אני מתכוונת לזה.

פשוט יום חרא.

 

היה לי היום שעת אפס (רבע לשמונה) בבצפר

ובמקרה האוטו נדפק אז הייתי צריכה 40 דקות ללכת לבצפר ברגל,

כי וואלה לא תאמינו אבל גם האוטובוס לא הגיע!

 

מילא ללכת ברגל אבל אז גם הייתי צריכה לחזור ברגל אחריי יום שלא נגמר.

כשחזרתי גם הצלחתי לריב עם אמא שלי אח שלי ואבא לי.

אני רוצה למצוא מישו אחד שמצליח לסבך את עצמו יותר ממני?!

 

ואז היה לי צוציקון ( הלהקה של הצופיםP:) והיה ממש כייפ!

עשינו חזרות למופע שיהיה לנו ביום רביעי הקרוב יחד עם כוכב נולד 5! יאיי..XP

כל החזרות עמד לידי ילד ממש חמוד מד', שקוראים לו עומר... הכי חמווד שיש!!

הוא לא מפסיק לצעוק ולקפוץ. רטלין ד ח ו ף !

אבל משו בו כ"כ חמוד ומתוק שאני לא יכולה להסביר.

כאילו שיש לך את כל הסיבות לשנוא אותו אבל את ממש אוהבת אותו [?!]

לאמשנה הקיצ היה ממש צחוקים איתו וזה העביר את הזמן בכייפ(:

 

אבא שלי חזר אתמול מברזיל אחריי שנסע לשים מצבה, עם הטקס והכל בקבר של סבא שלי.

ועכשיו הוא מנסה בפעם השלישית לספר איך היה.

אין לי כוח לשמוע.

מרוב שאני כועסת עליו כל פעם שהוא מתחיל לדבר המחשבות שלי כאילו מתמקדות במקום אחר.

וזה נראלי מכאיס אותו.

אנלי כוח.

 

סבתה שלי ביקשה שאני יכתוב לסבא שלי מכתב שיקראו בטקס והכל...

אבל אחריי שכתבתי החלטתי שאני לא רוצה שהמשפחה שלי תקרא את זה.

אולי כשאני ירגיש בטוחה במה שכתבתי אני ישים פה.

אולי.

 

היה יום חרא ולצערי הוא עוד לא נגמר   =\

 

אני חייבת ללכת עכשיו.

הוא ינסה לספר בפעם הרביעית איך היה.

אנלי כוח.





נכתב על ידי Im KuKy[: , 3/12/2007 20:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון D:


היי אנשים אני קוקי(=

השם האמיתי שלי הוא קרן. אבל אנלא אוהבת אותו אז בשבילכם- קוקי.

אני פתחתי את הבלוג כי אני לגמרי לבד בעולם הזה.

יש אנשים שאומרים את זה ככה סתם. אצלי זה באמת נכון.

אין לי משפחה בארץ. כולם בברזיל.

יש לי פה רק אותי את ההורים ואת האחים. והם לא ממש עוזרים..

יש להם את הבעיות שלהם והם לא צריכים גם את שלי.

יש לי גם חברה ממש טובה שביננו היא היחידה שעוד איכשו מקשיבה לי.

הייתי מתה לא להיות פה עכשיו.. לאדעת איפו.. להיות במקום אחר בעולם.

אז כשאני אומרת שאני לבד בעולם אני מתכוונת לזה.

כי כשאני באמת צריכה לפרוק - אין לי למי לפנות.

 

אז אני מקווה שהבנתם את הרמז .. יהיו פה המון חרישות XDDD

 

צ'או לבינתיים... קוקי(=

(מקלחת... HERE I COME!)



נכתב על ידי Im KuKy[: , 2/12/2007 21:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Im KuKy[:

בת: 30





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIm KuKy[: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Im KuKy[: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)