לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הסודות

בצעקות ובקללות זה מה שאני עושה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

when you'r gone


אני שומע את השיר הזה וזה עוזר לי לבכות..

זה עוזר לי, פשוט עוזר לי!

 

כל הכסף שיש לא שווה כלום

וגם החברים החדשים שרכשתי פתאום לא שווים יותר מדי

כשמשפחה המצב על הפנים

ובמקום שיהיה לי כייף לבוא הביתה

כל מה שאני חשוב עליו זה הכרית שלי

 

הכרית שאני מחליף פעמיים ביום כי משום מה,

כל פעם אחרי שאני שוכב על המיטה

היא נהיית רטובה

 

 

נכתב על ידי , 26/2/2008 19:26  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: זכר




234

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למפוחד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מפוחד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)