לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"הולך קדימה הולך מהר, פשוט החלטתי שאני כבר לא עוצר.."



כינוי:  I.Always.Remaining.I :D

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

אז מה היה לנו?


 

בר - מצווה לאח שלי. D:

ביום חמישי 10.7, כן ביום של הבגרות בלשון (היה סבבה לגמרי.) אח שלי עלה לתורה ב6 בבוקר, וישר משם לבגרות.

האמת שהיה נחמד די משעמם לשמוע שעתיים אנשים מתפללים אבל חוויה.

 

ביום שבת היה לו שבת חתן, והפעם גם הקופות באו ואחרי זה היתה מן ארוחת בוקר בבית שלי והיה ממש נחמד. P:

 

 

באותו יום, ביום שבת עשינו אירוע והיה..

ממש ממש ממש כייף (:

המון זמן לא נהנתי ככה.

היה קריוקי שעשו שני צעירים ג'ינגים חמוודים עם גיטרה וכאלה וכל מיני שירים של זקנים XD

והקופות ואני לא ממש פינינו את המיקרופון, אז מה אם אנחנו לא יודעות לשיר ><".

 

 

 

הופעה של א ב י ב  ברמת-גן. 3>

ביום שלישי הזה נסעתי עם הקופות לרמת-גן להופעה של אביב הסקסי (: מארח את סקאזי [טוב נו. חעחע]

פגשנו את שיר, שירה, משה וכל הארכיון וחזרנו הביתה. היה כלכך כייף! D:

 

 

 

ביום רביעי היה לקרן יומולדת - מזלטוווב 3>

 

 

[את הברכה שלי את תקבלי בנפרד]. חעחע

בגלל שאני עובדת בקייטנות וגם קרן אז לא ממש יכולתי לעשות לה איזשהי הפתעה בבוקר :|

אבל בערב קנינו לה בלונים XD ונסענו כולם ל"פסטיבל בשקל" בקרית מלאכי, ראינו את סינרגיה ובית הבובות. 3>

 

 

אני והקופות נכנסו בשקט בלי שישימו לב P: למאחורי הקלעים וחן צילם אותנו עם הופמן וגפן אבל מצאתי רק את התמונה עם גפן XD

 

 

ביום חמישי בערב עשינו לה הפתעה וחיכינו לה כווולם במסעדה באשדוד [טוב זה לא היתה ממש הפתעה אבל העיקר הכוונה >< ] ואחרי זה כולם הלכו לים.

חזרתי מוקדם הביתה כי הילדים מתישים [בקייטנה, כן?] והייתי ממש עייפה XDD.

 

 

ביום ראשון חוזרים לקייטנה, וביום חמישי יום אאאאאאחרוון D:

 

מה מחכה לי לחופש הזה?

 

- הופעה של נוווועם!

- ווליום כינרת. D:

- יומולדת לקולהלה 3333> מזלטווב.

- יומולדת לברוו'ש המדריכה 3333> . P:

- הופעות של אביב הסקסי XD.

- קייטנות של בזק :X . [לא נורא עוד כסף לבזבוזים באילתXD]

 

שבת שלוום לכולם ושבוע מצווווווין. 3> 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

" ושבו בנים לגבולם" יהי זכרם ברוך.

 

כל כך עצוב, אבל אולי אפשר להתנחם בזה שהם קבורים כאן בארץ, והמשפחות שלהם כבר לא חיות בבועה יומיומית עם החרדה על מה שאולי עובר על הבנים שלהם אי שם.

אני מקווה שהמשפחות לא ידעו יותר צער.

 

ומחכה שגם גלעד שליט יחזור והפעם בחיים.

 

יהי זכרם ברוך.

נכתב על ידי I.Always.Remaining.I :D , 18/7/2008 13:35  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,610
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI.Always.Remaining.I :D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I.Always.Remaining.I :D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)