לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחייה של ילדה לחייה של מתבגרת=)


בלוג סיפורים.. עוד אחדXD נראה מה ייצא ממנו(:

Avatarכינוי:  תיתושש(:

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

פרק רביעי(:


בפרק הקודם:

האמת היא, שטלי הייתה אצל חברה, אמא של תמר הלכה לחפש לה מתנה, ומצאה מתנה מושלמת!

 

-

צלצל הטלפון.

תמר רצה לענות, היא הרימה את השפורפרת ונשמע קול של נער.

"היי.. מה קורה?" הקול אמר.

תמר: "אה.. בסדר.. מה איתך?"

....: "אממ.. הכל טוב... יש חדש?"

תמר: "לא.. חח לך?"

...:" לא.. תגידי מה את עושה היום?"

תמר: "אה.. אין לי תוכניות מיוחדות.. מי זה?"

...: "חח וואי איך שכחתי, זה אני, דני."

תמר: "אההההההההה היי... חחח"

דני: "אז.. באלך אוליל היפגש?"

תמר: "אממ.. .כן בטח, אבל יש לי שיעורים בהיסטוריה וספרות, אתה מוזמן לבוא ולעזור חח"

דני: "אוקיי... מתי לבוא?"

תמר: "אתה רציני?"

דני: "כן.. למה לא? חחח"

תמר: "סתם.. חח ממ.. באלך עוד שעה ככה?"

דני: "אה.. אוקיי.. להביא משהו?"

תמר: "אתה יכול להביא את השיעורים שלך אם בא לך.. ו.. אוליגם איזה סרט נחמד אם יש לך.. חח"

דני: "אוקיי.. חח אני באמת צריך קצת עזרה... ו.. יש לי סרט חדש, הורדתי מהאינטרנט... אני אביא אותו"

תמר: "אוקיי.. חח אז..נתראה?"

דני: "בטח.. חח ביי"

תמר:" ביי"

 

תמר סגרה את הטלפון.. "נחמד.." היא חשבה לעצמה.

היא לא הספיקה להתיישב וכבר צלצל הטלפון, בשנית.

...: "שלום, תמר נמצאת?"

תמר: "מדברת.."

...: "תמר?.. היי זאת שיר..."

"שיר"?! חשבה לעצמה תמר.. מה היא רוצה ממנה?!

תמר: "היי... מה קורה?"

שיר: "בסדר.. תקשיבי, זה בקשר לגל.."

תמר: "אוי נו.. "

שיר: "לא באמת.. אנימ צטערת אוקיי? שמתי לב שזה לא כ"כ השתלם לי, הייתי מגעילה, השתניתי, ואני רוצה לתקן את זה.."

תמר: "דיברת עם גל?"

שיר: "אה.. לא.. רציתי לדבר איתך קודם.."

תמר: "יש לך רעיונות?"

שיר: "חשבתי.. אולי תפגשו בפארק ליד הביה"ס... וגם אני אבוא, ואני פשוט אסביר לה ולך מה היה.. מה דעתך?"

תמר: "לא אכפת לי... היום?"

שיר: "אם זה לא מפריע לך.."

תמר: "דיי מפריע, מה לגבי מחר? ככה... אחרי ביה"ס? יש לנו 4 שעות.."

שיר: "אין בעיה, אז.. אני אתקשר לגל.."

תמר: "טוב.. ביי"

שיר: "ביי."

"טוב, אולי היא באמת השתנתה" חשבה לעצמה תמר, "אבל זה לא אומר שאני סולחת"..

 

תמר התיישבה על הספה בסלון, אבל לפני כן עברה דרך המטבח ולקחה לעצמה קצת ענבים.

היא הדליקה את הטלוויזיה.

כעבור חצי שעה- נרדמה.

 

הפעמון של הדלת צלצל. זה היה דני.

תמר המשיכה לישון.

דני בדק אם הדלת נעולה, היא לא הייתה.

הוא ניכנס וראה את תמר על הספה, ישנה.

הוא ציחקק ומזג לעצמו לשתותצ, הוא הכיר את הבית הזה טוב מאוד.

לאט לאט התעוררה תמר, וקלטה שדני יושב מולה, ורואה טלוויזיה.

תמר: "דני?!"

דני: "בוקר טוב.. חח"

תמר: "וואייי איזו פאדיחה! אני מצטערת.. חח איך נכנסת?"

דני: "הדלת לא הייתה נעולה.."

תמר: "אני לא יודעת אם אפשר להגדיר את זה בתור משהו טוב. .חח וואי לא שמתי לב.."

דני: "חח לא נורא... יאללה תביאי היטוריה וספרות.. אני הבאתי היסטוריה וביולוגיה.."

תמר: "טוב... אני כבר באה.."

היא חזרה עם הספרים והמחברות ושניהם התיישבו ועשו שיעורים, כמובן עם הרבה ציחקוקים ודיבורים ביניהם.

הם סיימו את השיעורים.

דני: "סוף סוףףףף" הוא נאנח.

תמר: "כן..."

דני: "להביא את הסרט?"

תמר: "כן! חח איזה סרט זה?"

דני: "תכף תראי.."

הוא ניגש לתיקו ששכב על הריצפה ליד הדלת והוציא משם קופסה שכתוב עלייה "סרטים מהאינטרנט".

בתוך הקופסה היו בערך 13 סרטים, הוא הוציא את הסרט החדש ושם בדיוידי.

תמר: "לשים פופקורן?"

דני: "חח כןן!!"

אחרי 5 דקות הם כבר ישבו להם על הספה, אוכלים פופקורן, ומסתכלים על הסרט, שדרך אגב, היה די מוצלח.

לאחר שעתיים נגמר הסרט, דניהיה צריך ללכת.

דני: "חח היה נחמד.. תודה שעזרת לי בשיעורים.."

תמר: "חח כן.. תודה גם לך.."

הם התחבקו ודני הלך.

תמר חזרה למקומה בספה, חייכה, הדליקה את הטלוויזיה. אחרי 5 דקות- היא נרדמה.

עברה שעה וחצי ותמר התעוררה מצלצול הפעמון בדלת, היא פתחה אותה וקפץ עלייה גור כלבים מתוק מאוד, בצבע שחור.

אמא שלה עמדה מאחוריו. 

אמא: "היי מתוקה.. חח"

תמר: "ואי אמא!! תוווודההההההה" היא רצה לחבק אותה.

אמא: " אני שמחה שאת אוהבת את המתנה.."  

תמר: "את צוחקת?! וואיי הוא כ"כ חמוד!"

אמא: "למעשה, זאת נקבה."

תמר: "וואיייי אמא תודה תודה תודההה" ונתנה לה נשיקה על הלחי.

אמא: "זה גם מאבא, הוא יגיע עוד שעה בערך.. איך תקראי לכלבתך החדשה?"

תמר: "אני לא יודעת.. "

אמא: "מה דעתך על 'לולי'? ככה קראו לה בחנות"

תמר: "זה שם יפה, נשאיר אותו.. בת כמה היא?!"

אמא: "3 חודשים, והיא כולה שלך... קניתי לה אוכל וכלי אוכל, נשאר רק לקנות רצועה וקולר.. חשבתי שתבחרי לבד.. יש חנות בקניון למעלה.. את רוצה ללכת?"

תמר: "כן כן כן!"

אמא: "ידעתי! אוקיי הינה 30 שקלים, אני בטוחה שזה יעלה פחות, תבחרי את מה שאת הכי אוהבת!"

תמר: "תודה אמא, אני אחזור עוד חצי שעה-שעה".

אמא: "תהני"

תמר דילגה אל המרכז, כולה מאושרת לפחות כאילו זכתה בלוטו, היא תמיד רצתה כלב, ואם כבר כלב- אז גור, והינה עכשיו היא קיבלה אותו, ליום הולדת 14!

היא הגיעה לקניון, עלתה במדרגות. בקומה השנייה ניצבו שתי חנויות כלבים, אחת למיטות, כלי אוכל ומזון, השנייה למשחקים, קולרים ורצועות".

היא נכנסה לחנות השנייה.

היא קנתה רצועה בצבע כחול וקולר בצבע אדום. היא הייתה מרוצה.

 

היא נכנסה הביתה, ושם חיכו לה אמא, אבא, טל ולולי.

הם היו משפחה מאושרת, בעיקר עם לולי.

 

**אל תחשבו ששכחתי מהמסיבה.. בפרק הבא אנשיםםםXD**

 

מממ.. טוב זה הפרק הרביעי. .חח גם ארוך. .אני לא משה לב כמה אני כותבת ואני נזכרת לבדוק רק סוף. .חחח לא משנה... אתם מוזמנים להגיב.

ואם זזה יגיע למצב שזה יהייה מעכשיו עד מחר הפוסט הזה.. בלי תגובות.. אני אכעס.. כי אני כותבת את הסיפור הזה בשבילי ובשבילכם, ואני רוצה לראות מה אתם חושבים עליו, אז לא יקרה כלום אם תגיבו, המחשב לא יאכל אתכם!  ובעיקר אלו, שאני רואה ב"קוראים שלי" שנכנסו, ולא הגיהבו, אני לא אומרת שאני צדיקה אבל זה בלוג סיפורים, לא בלוג שחופרים בו בשכל..

קחו דקות של מחשבה תוך כדי שאתם מגיבים^^

 

יומטוב3>

נכתב על ידי תיתושש(: , 6/12/2007 15:13  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



371
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתיתושש(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תיתושש(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)