לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי איתי או בלעדיי




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

למה את תמיד עושה לי את זה?


תמיד תמיד היא מתנהגת אליי ככה ואני ?

תמיד ימשיך לאהוב אותה היא כלכך מיוחדת היא כלכך יפה היא פשוט מושלמת

שאני איתה אני מרגישהטוב עם עצמי אני מרגישה שאני שלמה היא כל הזמן מזלזלת

בי ומתיכנסת אליי כאילךו אני סמרטות שלה ואחרי שבועה?

היא מצטערת ואומרת כמה שהיא חרא כמה שהיא מתנהגת אליי מגעיל ואני אומרת

לה לא מאמי את לא אני אוהבת אותך ככה את בסדר גמור יש ימים חרא לכולנו וזה עובר בל היום היא עברה כל גבול

היא אומרת לי כזה מה את מרגישה עם הקשר הזזה כאילו היא רוצה לגמור אותו

כל היום היא דיברה מגעיל אמרתי לה מקודם שאין לי בעיה להיפרד עם זה יעשה לה

טוב אז היא אמרה בזלזול ממש את תתעבדי עם ניפרד,

ארר אני כלכך אוהבת אותה

למרותש היא מתיכסת אליי ככה..

אוף נמעס לייי ואני רגישה כמו סתומה.. =\

נכתב על ידי , 26/2/2009 16:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של s.p ;D ב-27/2/2009 16:07
 



היא לא ירדה לי בסוף..=\


היא לא ירדה לי בסוף למרות שהיה בא לי ..

נכתב על ידי , 19/2/2009 19:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של svartzbroder ב-18/5/2010 17:59
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 96

תמונה




3,653

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לs.p ;D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על s.p ;D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)