לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

D:



Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

פוסטתמונותתת מלאאא P:


 

 

 

או סוף סוף אני מעדכנת..

בזמן האחרון כשניסיתי לעדכן כול הזמן ניתקע לי

הבלוג וכול הפוסטים המלאים תמונות נמחקו לי..

טוב אם אני יצליח אז יאיי מי P:

 

אוקיי אז לא עדכנתי מאז החופש הגדול..

אז קראו הרבה דברים מאז..

אם יהיה לי כוח אני יספר ואם אניייזכור משהו :/..

 

אז בחופש כמובן שעשיתי הרבה

אז כמה תמונות מהתקופה של החופש..

 

 

זאת תמונה מיום אחד שרינת עשתה לי ''מהפך''

אני ורינת בתמונה =]

 

זה גם מאותתו יום =]

 

רינת ואני ביום אחר במעלית אליה הביתה ..

 

 

גם יום אחר שבאתי לרינת והיא איפרה אותי..

 

עשינו מסיבה אצל דן לסיום החופש =]..

אני ואורלי אישתיייי P:

 

רינתיק ואני גם אצל דן =]

(סתכלו איזה שיער ארוך יש לה!!!!!)

 

זה כולנו כול הילידים שהיו במסיבה..

(רינת מסתירה אתי עם הרגליים הסקסיות שלה)

 

אוקיי זה העליתי כמה תמונות

מהחופש יש הרבה יותר תמונות מזה..

אין לי כוח להעלות אותם

ובטח גם זה יתקע לי..

 

אז השנה התחילה..

הכרתי מלא אנשים חדשים

סופיצ'קההה שלנו כפרע עלייה..

הרבה אנשים עזבו =[..

כמו אנג'ליקה שלנווו..

היא באפריקה והיא תבוא לבקר אותנו

רק בחנוכה!!!!

אנחנו מתגגעעים אלייה כול כך!!!!!

 

אז תמונות מהשנה החדשה=] :

 

תמונה מבית ספר שיעור ספורט P:

מימין לשמאל:

אתי, רינת יאנה אורלי סופי מאשה ואני P:

 

מאשצ'יקק ואניי P:

 

אני וסופצ'יקק =]]

 

 

אנחנו כול הבנות!! (רק אנג'ל חסרה!!!)

 

רינת יאנה מאשה אתי קרינה סופי אורלי ואני =]]

 

רינת ואתי נסעו להן לאילת לבלות להן בלעדיי =[[..

 

בתמונה אני נסטיה טניה וסופי =]

 

אורלי אני וטניה P: (יצאתי מוזר אבל תמונה חמודה =])

 

תמונה ממש חמודה שלי של אורלי וסופי =]]

חח יצא לי שיער מוזר P:

 

מאשה עליי וטניה בצד

חח תמונה מחיקה =]

 

הנעליים שלנו P:

 

 

טניה אני ויאנה =]

איך אהבתי את העיצוב של התמונה..

למרות שאף אחד לא עיצב אותה ככה היא יצאה P:

 

היה יום הולדת 15 לנתן =]]..

נתן מזל טוב אני מכירה אותך רק שנה וכבר הספקתי להבין שאתה

אחלה בן אדם =]]..

 

אני וקרינה בתמונה

 

חלק מהאנשים שהיו ביום הולדת =]

חח חלקם יצאו מסטולים

 

אני ומאשה בשירותים אצל נתן בבית =]

(איכות חרא כי זה מהפאפון)

 

סתם תמונה שלי מהבית ספר =]

 

 

סתם תמונה אחת לפני הביית ספר P:

 

אוקיי אז סיימנו אם התמונות =]..

יום ראשון שני טיול שנתי =]

ועד 26 לאוקטובר חופשששש P:

 

אז יום כיפור מתקרב ואני רוצה לבקש סליחה מכולם!!

על כול השנה הזאת..

על כול הדברים שפגעתי בכם שאמרתי שעשיתי..

 

 

אז סליחה ושנה טובה =]

תגיבו =]

(הצלחתי לעשות פוסט בלי שהמחשב יתקעע =]])

נכתב על ידי , 3/10/2008 18:53  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-21/2/2009 22:08



8,534
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*קארינצ'יקק* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *קארינצ'יקק* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)