לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  «•°Dirty°•»

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

צבע חדש בשיער:)


בהחלט צבעתי בסוף,הייתי חייבת לפני החתונה של אחי...בתיכנון היה בכלל לצבוע תשורש בפלטינה אבל...צבעתי ונבהלתי!זה היה כ"כ דוחה נראתי כיאילו שמו עלי איזה סיר של אקונומיקה והלבן הזה עם גבות סטלין שלי לא הולך ביחד לא לא לא!

בסוף אמרתי לה שתוסיף לי פסים דחוף למה הייתי עושה קרחת ולא הייתי יוצאת מהבית.

בסוף היא עשתה לי פסים ענקיים של חום על כל הלמלא,נשאר בצד עוד בלונד דוחה כזה ,אז אמא שלי צבע לי,חשבתי היא הולכת לצבוע לי לשחור משהו פתאום אני קולטת שיצא לי סגול כוסעמק יש לי קרקס על הראש עכשיו,גינת ההפתעות :(

קיצר בסוף אוגוסט אני ישנה תצבע דחוף! אני כבר יחשוב לי טוב טוב באמת על מה שאני רוצה לעשות ומה שבאמת יתאים לי!

ואממ כה השיער שלי כבר שרוף מת מכל הכיוונים מהצביעות האלה:/

וקצת תמונות מהנייטמר שיש לי בשיער:







אז מה היום יום הולדת לקסוש!!!

מזל טוב יפה שלי,את הברכה הארוכה כבר קיבלת ממני,גם תמכנסי ספורט שלך מסקטור תקבלי חשבנו יהיה באיחור כי אין מידות שלך צריך להזמין במיוחד מהתופרת וזה על תעלבי כן:P

סתם המתנה באמת לטעמך,מילה שלי...=]

אז שוב מזל טוב בבון שגדל לו בשנה בת 17 הא,חלפה עוד שנת צחוקים והרפתקאות ברחוב סומסום.

אז מה הולכות לעוף היום?!פיי אך נחגוג לך היום משהו משהו לפנים.

 

רועי אני הכי אוהבת אותך בעולם!

אני כ"כ שמחה שיש לי אותך3>

נכתב על ידי «•°Dirty°•» , 11/7/2008 14:46  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-12/9/2008 02:07
 



כמה טוב שבאת.


חח כמו שקסוחה אמרה:"ילד זהב" בהחלט יש לי ילד נדיר בידיים.

ואני כ"כ מאושרת!

 

עד שבאת שבאת
והצלת אותי
איזה מזל שבאת
בדיוק כשכבר עמדתי לוותר

אז את באת שבאת
והצלת אותי
וכמה טוב שבאת
בדיוק כשכבר הרמתי את ידיי

מה יש בה באמת
שכל כך מושך
וכמו פרפר לאש אני עיוור.

נכתב על ידי «•°Dirty°•» , 9/7/2008 12:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של zivi ב-11/7/2008 10:55
 



I hate everything about you


היה נחמד לראות אותך אחרי תקופה ארוכה שלא ראיתי אותך.

עוד יותר נחמד היה להרגיש...בעצם לא הרגשתי כלום.

שום התרגשות,שום תגובה,כלום.

כ"כ שונה ממה שהיה פעם.

אבל עברנו...המשכנו הלאה גם אתה,וגם אני!

 

 

אני שמחה שנסעתי בסוף ,את יודעת שלא הייתי עוזבת אותך שם לבד,את יותר חשובה לי מכל אחד אחר.

 

I hate everything about you
Why do I love you
You hate everything about me
Why do you love me

נכתב על ידי «•°Dirty°•» , 7/7/2008 16:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




איזה לילה היה אתמול,חחח אחד המצחיקים.

אני רואה הסנוקר נהיה מקום המפגש שלנו בימי שישי,למה דווקא האווירה שם סבבה רצח.

וגם שותים,קצת הרבה בתקופה האחרונה...

 

 

3>

נכתב על ידי «•°Dirty°•» , 5/7/2008 18:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תוכניות:


כמה תוכניות לחופש:

-11.7-יום הולדת לקסושה ומסיבת פרידה מרבקה,בסנוקר.

-14.7-מועד ב" במתמטיקה.

-15-16.7-ההופעות שבת"א.

-20.7-25-אילת.

-26.7-רוסיה.

-1.8-חתונה של אחי.

-11.8-חוזרת לארץ.

-26-28.8-ווליום.

זהו בעיקרון...בטח יהיו עוד תוכניות בהמשך.

ו....

אני חייבת כסף!:/

Canon EOS400D מצלמה טובה,אבל תכלס ציפיתי ליותר איכות ממנה. 

ד"א אך אפשר לשים סרטונים פה?!אני כבר מאה שנה מנסה ולא הולך לי.

נכתב על ידי «•°Dirty°•» , 3/7/2008 12:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיכל ב-13/7/2009 00:44
 





64,925
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל«•°Dirty°•» אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על «•°Dirty°•» ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)