לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם עוד בלוג לרשימה


סתם עוד בלוג לא משו מיוחד....

כינוי: 

בת: 31

ICQ: 380162651 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

פוסט ראשון לבלוג שני


אזזז... זה הפוסט הראשון אבל לא הבלוג היחיד חברה טובה שלי הציעה לי לעשות בלוג שלא ידעו מי אני פשוט...

כאן אני אכתוב באמת מה אני מרגישה בלי לפחד שמי שלא צריך לראות את זה לא יראה.

זהו עד כאן הפעם אני בטח אעדכן בבוקר או בלילה...

אוהבת..

נכתב על ידי , 20/11/2007 21:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





61

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל**little girl** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על **little girl** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)