לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

If your going through hell, keep on going


דוגרי, מי לא פתח בלוג מתוך שיעמום?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

ההיגיון בלי היגיון - ההיגיון הנשי O_O!


לאחר 14 שנים שאני חי על הכוכב הזה עם המין השני, הבנתי משהו אחד.  אם יש היגיון כלשהו שהוא לא הגיוני, זה ההיגיון הנשי. אם מישהו הצליח לפענח את התופעה אשמח להסברים.
ובכן, בניסיון כושל להבין איך פועל המוח הנשי הגעתי אליכם עם כמה מסקנות אותם אני אחלק ע"פ נושאים.
אני מתנצל מראש על ההכללה, בטח יש יוצאות דופן, אבל אני לא חושב שיש אישה אחת שאין לה את אחד המאפיינים שארשום בפוסט. אני אדבר על כל מה שבן חושב. ואני יודע שאחר כך יבואו אלי בנות ויגידו לי שאני סתם סתום אבל זה אחרי שהתיעצתי עם מספיק בנים מתי שכתבתי את זה).

קניית בגדים
כאשר גבר מגיע לחנות בגדים הוא יבדוק איזה מידה מתאימה לו ויקנה כמה בגדים באותה מידה.
אל תחשבו שאצל אישה זה ככה, אם אתם הולכים עם אישה לקנות בגדים – תתכוננו ותפנו את לוח הזמנים שלכם, זה הולך לקחת הרבה זמן.
לפי המסקנות שלי, קניית בגדים זה צורך קיום בסיסי של הנשים וזה מתחלק לכמה שלבים:
1.
התבוננות- הקטע המבולגן, הנשים לא יתחילו בקניה לפני שיסתכלו על כל החנות. גם בגדים הכי יקרים שבחיים היא לא תקנה וגם הבגדים שלא במידה שלה.
2.
מיון- עכשיו זה החלק בו האישה ממיינת את הבגדים ובוחרת את אלה שנראים הכי יפים לדעת.

3. המדידה- החלק הקשה ביותר. האישה תהיה חייבת למדוד כל בגד ובגד. כמובן יש את הקטע שהיא מודדת משהו ואז שואלת אותך "זה נראה טוב?", לך אין מושג אבל אין לך כוח לנסות להבין מה טוב ומה לא אז אתה פשוט עונה "כן" והיא תענה "לא זה לא נראה לי" ותלך להחליף לבגד אחר. עכשיו השאלה היא, אם זה לא נראה לך טוב, אז למה שאלת בעצם? :S  
4.
הכנות אחרונות לקראת סיום- אחרי שהאישה סיימה למדוד סוף סוף חצי מהחנות היא לוקחת את מה שנראה לה טוב ומתאים ואז מגיע הקטע שהיא מוצאת עוד כמה בגדים שנראים לה טוב וחוזרת שוב על התהליכים הקודמים.
5.
התשלום- אחרי 3 שעות אתם מרגישים הקלה שסוף סוף הסיוט נגמר. אבל אם הקניות היו אל חשבונכם, תנסו שלא לקבל התקף לב כשאתם מגיעים לקופה.

שיער

אחד הדברים הכי חשובים בחייה של בת, היא השיער. לא משנה מה יקרה תמיד יהיה לה מראה קטנה שתראה לה איך השיער שלה נראה. ברוב המקרים הן פשוט מוציאות מראה מסתכלות אם הכל בסדר מעבירות את היד בשיער למרות שמה שהן לא יודעת, שזה לא עוזר. עכשיו אחרי שהבנו את הקטע שלהן עם השיער, נעבור למשהו הפחות יפה - שיערות בגוף. אם הן דואגות כל כך לשיער שלהן בראש, למה לעזאזל הן לא דואגות לשיער על הידיים?! אז בסיטואציה של שיער בכללי, הבנות מתחלקות ל- 3 קבוצות:

א.    הבנות שמסדרות את השיער יפה, עושות שעווה כל 3 שבועות ולכל מקום יקחו פינצטה בשביל השיערות הקטנות האלה שלא רואים בפרצוף.

ב.     הבנות שמסדרות את השיער, דואגות לו, קונות 21 שמפואים עם שם מוזר וצבעים פרחוניים אבל מה? לא מורידים שיערות בגוף. שזה הדבר הכי מגעיל בעולם (את זה הבנתי אחרי שראיתי אמבטיות של כמה).

ג.      האלה שלא איכפת להם לא מזה ולא מזה. אבל הן בהתקדמות, עדיין אין להן שיער על הגוף.

התלבשות
כשגבר בא להתלבש הוא לוקח מכנסיים שנראות לו בסדר, מתאים חולצה וסיימנו, בדיוק 5 דקות.
אצל הנשים זה קצת מסובך יותר. הן חייבות להפןך את כל הארון (שמכיל פי 2 יותר בגדים מאשר של גבר) ואז להתחיל בהתלבטות. השלב הזה לוקח לפחות שעתיים כי הן חייבות לבדוק את כל האפשרויות הקיימות ולהפעיל עוד 100 שיקולים לפני הבחירה שלך תדע מה הם.
אחרי בחירת הבגדים יש את בחירת הנעליים. לגבר ממוצע יש בסביבות ה 3-5 זוגות נעליים. נעלי הליכה, אירועים, נעלי בית, כפכפים ואולי עוד איזה זוג. אצל הנשים זה הולך אחרת. יש להם לפחות 10 זוגות והן מתאימות אותן לפי הבגד. ושוב, לך תדע איך

ריב עם בחורה
אם הגעתם למצב הזה (ותגיעו, זה לא בשליטתכם) יקח לכם הרבה מאוד זמן לפתור אותו (וגם הרבה זמן להבין איך למה ואיפה).
נשים יכולות להפגע ולהחליט שהן ברוגז אתכם, אבל עכשיו לכו תבינו למה.
אם תשאלו אותם למה הן כועסות עליכם, התשובה תהיה "תחשוב לבד ותבין" או סוג אחר של רמזים.
עכשיו, לכם אין מושג מה לעזאזל עשיתם ומתי, אבל לא משנה כמה תשאלו הן לא יגידו לכם.
תתכוננו להכנס לטראומה של חודש כשאתם מנסים להבין מה בדיוק עשיתם. אבל רוב הגברים, מכירים ויודעים את הריב הזה שלעולם לא תבין מה היא רוצה מהחיים שלך ואתה יודע שהיא טועה אבל בכל זאת מחליט לשתוק. מי שמכיר את זה אומר את מילות הקסם – "אני מצטער, אני טעיתי", ואם זה במקרה קשה מאוד, שהאישה הולכת לחברות שלה ושומעת את ה"הוא לא שווה את זה" צריך להוסיף עוד כמה שורות התחננות.

פורנו

פורנו זה אחד הדברים שנכנסים לסדר היום של בן נורמלי (וכן נועה, נורמלי). הבן מחולקים גם פה ל2 קבוצות: האלה ששומרים על זה בסוד מסיבה שאני לא אפרט עליה כרגע והאלה שלא איכפת להם שכל העולם ידע. עכשו אחד הדברים שבן מהקבוצה השנייה שומע מבנות בגיל נוער (שאני אפרט עליהן עוד מעט) הוא "איכס יא סוטה". המשפט הזה הוא דווקא די מעצבן, בגלל שבנות גם סוטות ולכל אחד יש את הסטיות שלו. אבל אחרי כמה שנים הן מבינות למה, ואני לא אגיד למה כי זה לא רלוונטי כל כך.

בנים ובנות בגיל 1-12 – חבר, חברה. מה שקובע זה כמה יפה אתה נראה וכמה אתה מקובל. אין ממש מה לפרט.

בנות גילאים 13-14 - זה הגיל הכי מעצבן, והוא מתחלק ל2 קבוצות:

א.    המעצבנות – האלה שבטוחות שהן צודקות בהכל, פשוט עקשניות מאוד. אם אתה רב אם אחת כזאתי (ועדיף שלא >_!) אז פשוט להגיד מצטער וזהו. האלה שחיות באשליה שהן צודקות ובנים זה עם סוטה וטיפש. אני מכיר כל כך הרבה כאלה שזה גם מעצבן. *מתוך מחקר שעשיתי במסן מתוך ריפרוף ברשימה* נמצא כי 24 הן כאלה ו-3 הן מהסוג האחר (כמובן מתוך ריפרוף, אם זה היה בחיפוש רציני היתם מקבלים תוצאות יותר גדולות וברורות).

אני ממליץ, מאוד מאוד(מאוד!!!) לא לריב עם אחת כזאתי. זה מעצבן מאוד.

ב.     הנורמליות (דוגמא בהמשך) – הן לא סוטות, אין להן שום סטיות. מה נורמלי בהן? שהן נורמליות. המוח שלהם מבין למה בנים סוטים. לרוב זה פרחות כי הן נמצאות בסיטואציות שונות עם הרבה בנים, ואז הן מבינות למה. אני אתן דוגמא, אלינה. אני בטוח שכולם מכירים אותה, היא נמצאת משום מה בכל רשימת מסן. עכשו ככה, היא לא פרחה, היא לא סוטה אבל היא נחמדה ונורמליות.

אפשר לעשות על זה ספר שלם, אבל דוגרי, למי יש כוח?

נכתב על ידי , 17/4/2008 23:37  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 30

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAkuma Matata אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Akuma Matata ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)