לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

MR.Original .DESIGNS OR THE LIFE


סתם בלוג דפוק , שאפשר לתאר ב35 תוים.

Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

ההזמנה של פשוט אני+דסטקופ שהכנתי+מבצע ענקי.


ההזמנה הראשונה שלי+כמה שטויות .

אתמול לקחתי ת'מחשב שלי לחדר והתחלתי להכין את ההזמנה:)

נוראנורא,השקעתי יצא מקצועי ביותר ..
אפילו אמא שלי די אהבה את העיצוב P:

הנה העיצוב בסוף יש את הקודים של הצבעיםD:
את מוזמנת לשים אותו כבר ברגע זה ( אם באלך . )

ההזמנה שלך:

http://www.israfiles.com/show/75922/1.jpg

הכותרות לרשימות:
 
 
 
( את הלעשות לא עשיתי , כי היה כתוב שמותר רק 6 כותרות )
מקווה שזה בסדר :)

הנה התאמת הצבעים:

הרשימות->e5ad32#

הכותרת->bbdfdf#

והפוסט->#ffffff

הנה מה שבערך יצא מההתאמה:

זהו עד כאן^^"
מקווה שאהבת כי נורא השקעתי,מקווה שתשימיD:

-
אההה וסתם מתוך השעמום הגובר שלי הכנתי דסטקופ למחשב.
כמובן שזה לבנות.(כי זה דיי ורוד)

ובפוסט הבא אני יכין לבנים.

הנה הוא:

נוראנורא השקעתי הוספתי טקסטורות , וגם יש קרדיט למעלה.

-
ואווו , אני כול מתרגש כי זה הפוסט הראשון שלי בבלוג עיצובים ..

וזה די מלחיץ כי זה די ברור שלא יהיו הרבה תגובות.

ואני ממש לא מתרגש מקצת תגובות ,
כי זה ממש צפוי. וברור.

אני מקווה כולה ל30 תגובות מסכנות.

לכם זה ממש כלום , ולי?!ממשממש גאווה.

תפנימו את זה לתשומת לבכם.

והנה מבצעע.

בסוף יש קרדיט לבלוג שממנו לקחנו->

המבצע:)

 1.

 2.

 3.

 4.

 5.

 6.

 7.

  8.

 9.

 10.

 11.

 12.

 13.

 14.

 15.

 16.

(תסתכלו בתגובות , ותראו אם הסמיילי שאתם רוצים לא נתפס)

קרדיט:בלוג העזרים הגדול.

והנה כפתור שהכנתי:

(תביאו הערות,תגובות,מה יש לי לשפר.)
אתם מוזמנים להגיב לי.

(אני בקרוב שם עיצוב חדש,אז תגיבו לביינתים )

MR.ORIGINAL

 

נכתב על ידי , 13/12/2007 17:04  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זיקית XP ב-27/12/2007 21:38
 



הופך לבלוג הזמנות;וגם קצת על חיי.


כמו שכתוב בכותרת ,
הבלוג הופך לבלוג עיצובים וגם, קצת על חיי .
: )

אם אתם רוצים להזמין ,
אתם מוזמנים אתם מוזמנים להזמין ככה:

שמי:
שם הבלוג שלי:
תמונה:
ההזמנה:

צבעים(מומלץ לא חייב):

מספר בלוג:

~XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
ועכשיו החוקים:אסור!להזמין יותר מכ4 דברים מאותו סוג,
לדוגמא:
6כותרות לרשימות ,
ואסור להזמין יותר מלוגו אחד לבלוגכם.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX~

4 הראשונים שיזמינו אני יכין את ההזמנה שלהם,
והבלוג לא יהיה בלוג עזרים ..
רק הזמנות וחיי.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
הלכתי לשפץ^_^.
דימ.

נכתב על ידי , 12/12/2007 11:05  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MR.ORIGINAL ב-12/12/2007 12:29
 



עיצוב להורדה , כמה כפתורים , ופאנארטים שהכנתי+מפריד:)


( שני / Monday )

10:41,10.12.07


אהלן ובהלן (משפט מטומטם לאללהXD)

דבר ראשון:שיהיה לכם חג ממש שמח!!

ודבר שני:מי ראה עדי אשכנזי?

חחחח , סתםסתםXD

נמאס לי כבר לחגוג חנוכה ,

לאח שלי יש גם חופשה ( בן 3.5 )

והוא כול בוקר תופס ת'טלויזיה כמעט לכול היוםאוף

וככה כול יום מטומטם מחופש חנוכה.
סתם מתוך שעמומי..
אני לוקח את המחשב למרפסת,
ויוצר יצירות בפוטושופ ..

אז אני החלטתי לשתף את יצירות אתכםסבבי

יוצא לי מגעיל,אתם מוזמנים לקחת אותם לבלוגכם,
ולא חייב להביא קרדיט מפורט ומפורש D:
אלה סתם לירשום בתחילת או בסוף הפוסט.
= קרדיט =עם קישור לבלוג.

הא וגם חובה להודיע בפוסט על שלקחתם או מהשלא עשיתם.

שנתחיל?או שאני ימשיך לחפור על איך ששמים את הקרדיט?

ניראה לי שנתחילXDDD.
קודם כול הכפתורים ה'מושקעים'.

לא יודע , זה יצא לא משהו..וגם לא בסגנון שלי.

בכול מקרה:

   

ועוד דבר , הכנתי עיצוב להורדה ... יצא מבחיל לאללה ..
עוד פעם:"אפקטים שלא של הסגנון שלי."

הנה העיצוב ה'מושקע':(גם אם הוא לא מושקע זה לא אומר שלא חייב לשים קרדיט!)

( מכוערררר ) ( משיכת אותיות מכובדת . )

וגם הכנתי פאנארטים..
הם יצאו יותר יפים(נשמע שאני שחצן.)

בהם השקעתי פחות..

אבלל הנה:

תרגום:יום שיער רע !! ,
(לכולם יש!. )

הפאנארט השני:

תרגום:הלב שלי תמיד יהיה איתך,אז אל תפחד/י. (לבן וגם לבת)

(יותר אהבתי אותו.)

..

ולסיום , סתם מפריד דפוק ..
שאתם מוזמנים לקחת ... אפילו בלי קרדיט , אלא רק להגיד בתגובות.

הנה הוא:


יצא לי די מצחיק ומטומטם ,

שיהיה לכם המשך יומדהים ..
..
אני רוצה לשים עיצוב חדש לבלוג ... D:
ובינתיים אתם מוזמנים להגיב לי ..

סירטון:

דימה.

נכתב על ידי , 10/12/2007 10:35  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MR.BLATMAN ב-12/12/2007 11:17
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMR.ORIGINAL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MR.ORIGINAL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)