לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בס"ד


החיים שלי וכל מיני שטיות. מעניין, הא?

כינוי:  עדנחבר.

בת: 30

ICQ: 300760928 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

גראד נפל בבאר שבע. בעיר שלי. =\


אבא שלי לא האמין שזה יגיע אלינו.

גם אני לא. לא דמיינתי שזה יקרה בעיר שלי.

אבל זה הגיע.

 

 

אתמול בערב, תיכננתי לעצמי "לוח זמנים"- לסיים אחת ולתמיד כל הצטברות שיעורי הבית שלי,

ואמרתי לעצמי שזהו- נגמרו המשחקים, אני חייבת לסיים את זה, ואני אעשה את זה בכול מחיר, גם אם זה ייקח לי עד 12:00 בלילה.

בשעה 20:00 התחלתי ללמוד למבחן, ובין לבין רבתי עם אימא שלי בנוגע ל'למה אבא צריך לקחת אותך מהבית ספר כל פעם, תסעי באוטובוס לשם שינוי או תבקשי מסבא' ושיגעה לי את השכל.

 

בסביבות השעה 21:00, אמי ואבי התכוננו לצאת. אמא רצתה ללכת לחוג ספורט, ואבא הלך איתה כדי ללוות אותה.

הם היו בלובי הבניין כשפתאום נשמעה אזעקה.

אבא שלי היה בהלם, אימא ואבא נכנסו מהר לבית,ואני נכנסתי ללחץ.

"אבא ואימא תכנסו לחדר ממ"ד עכשיו!!!!" אני צורחת להם בעוד אבא מסתובב בבית וצופה בטלוויזה כאילו הוא לא שומע אזעקה, ואמי מדלגת לה בקלילות אל החדר ממ"ד כשהיא אומרת 'ממה את מפחדת?אני לא מפחדת, לא יקרה כלום', ואחותי בוכה כאילו סוף העולם הגיע.

פתאום נשמע בום חזק.

"שיט, הם הגיעו אלינו".

 

טלפונים מכאן ועד הודעה חדשה, לדודה אסתר שהגראד נפל אצלה בשכונה וכל הבית רעד, לאילנה, לסבא, אימא מתקשרת לחו"ל לסבתא ולאחותה, אני מנסה להתקשר לחברות אבל הכול תפוס. כולם בהלם.

 

התחלתי לרעוד ובהיתי במסך הטלווזיה בערוץ 22 כשפתאום מופיע דיווח על נפילת גראד בב"ש.

אימא שלי עוד התלבטה האם ללכת לחוג בספורט, אבל אמרתי לה חד משמעית: "את לא זזה מכאן."

 

המשכתי לראות את החדשות עד 22:30, ובסוף הלכתי לחדר, הכנתי מערכת והלכתי לישון.

 

אז המלחמה הגיעה גם אלינו. אבל אנחנו חזקים.


היום בבוקר גם נשמעה אזעקה.

אבא שלי כל הדרך לממ"ד קילל את הערבים שהעירו אותו מהשינה. "למה? למה עכשיו? אני רוצה לישון!!!"

בסוף הגראד נפל בבית ספר בב"ש. מזל, פשוט מזל שהיה שביתה. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא.

 

 

אז שבע"ה תסתיים המלחמה הזאת במהרה והטילים יפסיקו ליפול בדרום,

אבל אם אפשר רק להאריך את השביתה בכל מקרה...דיי אהבתי לקום מאוחר..

 

 

עדנחבר, שמעדכנת פעם בשנה.

נכתב על ידי עדנחבר. , 31/12/2008 14:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





17,969
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדנחבר. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדנחבר. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)