לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חרא, זה אני?!


עלי?! יש המון דברים עליי תלויי מהה!!! והבלוג?!? הבלוג הזה חראטה ברטה צ'יקי ללה!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007


כללללל כךךךךךךךךךך כייייייייף ליייייייייי

 

 

בלוג חדש יא הוטמואיים

 

בייי

נכתב על ידי פאק, זה אני?! , 24/12/2007 18:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האם זה הזמן לסלוח לך כבר?


שם השיר:האם זה הזמן לסלוח?

מילים:שי אסולין

 

האם זה הזמן לסלוח?

האם?האם?האם?

זה הזמן לסלוח?

פגעת בי ואני לא יודע.

איך או מה?

מה עשית?

 

רק זה נותר.

רק רק רק.

רק זה נותר.

רק זה נותר לסלוח לו.

האם?האם?האם?

האם זה הזמן?

לסלוח?על זה שפגעת בי?

 

פעם אני ואת היינו ביחד.

היינו ביחד.

אני ראיתי אותך.

ניפרדת ממנו עם נישקה באף.

את זה עולם.

את זאת שפגעת.

את זאת שצריכה לשלם.

 

האם  זה הזמן לסלוח?

האם?האם?האם?

זה.זה.זה.

הזמן.הזמן.הזמן.

לסלוח?לסלוח?לסלוח?

 

מילים שי אסולין..

נכתב על ידי פאק, זה אני?! , 22/12/2007 20:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ילדה יפה:)


אין לי כוח לכתוב משו בעיי

 

נכתב על ידי פאק, זה אני?! , 22/12/2007 20:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  פאק, זה אני?!

מין: זכר

תמונה




321
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפאק, זה אני?! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פאק, זה אני?! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)