לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Im Not Just A Fish, Im A Fish With A Blog


Fish.

Avatarכינוי: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

אמפגדדדד פוסט פריצה לניצנושקעסס שיואוו45^&768|&()*()*&^$%#)(*&^%$)_&*)()*&^%$#@


אוקיי..

אז.. אמ..

שכחתי מה אני צריכה לעשות. ._.

אה, כן.

לספר על ניצנוששש המאאאמוששש מגיל 4567657 XDDD

אוקיי, אז ככה.

ביום בהיר אחד נכנסתי לגופ והכרתי את ניצן [דג להלן.] והוא היה חמוד ביותר.

התחלנו לדבר על מה שעובר עליו, הוא נפרד מחברתו בזמנו ואני הייתי צריכה לשפר את מצב רוחו.

דיברנו הרבה יותר מהרגיל, פשוט על הכל.

ביתספר, בעיות עם חברים, חברות.. הכל!

מה ניתן להסיק?

ניתן להסיק שניצן הוא הידיד הכי טוב שתמצאו אי פעם! O:

הוא תמיד עוזר.

הוא תמיד מקשיב.

הוא מתחשב ומצחיק.

ובנות? הוא פנוי.

הוא סקסי על משהו פצצות לגבות.

אז ניצן?

תודה על העזרה שלך.

על ההקשבה שלך.

על זה שאתה תמיד פה בשבילי..

[ואני פה בשבילך?Oם]

תזכור תמידתמיד, שכל מה שעובר עלייך,

כל דבר שאתה עובר,

כל דבר רע או טוב,

אתה מוזמן לדבר איתי על זה.

אה, ולא רק זה, אלא סתם בשביל חפירות וכאלה~ D:

אני תמיד פה בשבילך כפרעשלי..

אוהבתאותךהמוןהמוןהמוןהמון333333333333333333333333333333333333333333333>

דנה. ^^

 

תגיבו י'בטטות. ם:

נכתב על ידי , 16/1/2008 00:15  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעמה ב-30/1/2008 21:43
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkoxi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על koxi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)