לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נסיכה של אמא



Avatarכינוי:  נסיכה של אמא

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

הגיע הזמן להתעורר.


http://news.walla.co.il/?w=//1204380

אם היינו קוראים את הכתבה בשיעור היסטוריה בזמן לימוד על גרמניה היינו מכנים אותם נאצים גזענים.

אם היינו קוראים על זה בעיתון כידיעה על בית ספר בארה"ב בו מפלים תלמידים כושים בבית ספר לבן היינו מכנים אותם מפגרים וגזעניים.

 

אבל הכתבה הזו לא לקוחה אי שם ממהלך ההיסטוריה שלנו, אלא מכאן ומהיום בישראל של 2007.

4 תלמידות אתיופיות אשר חוות יום יום בבית ספרם את הכתוב פה בכתבה.

 

התירוצים רבים,

בכלל לא בגלל צבע העור, בטח שלא בגלל המוצא,

הסיבה תחזיקו חזק-

ראש אגף החינוך: " הן הופרדו כי אורח חייהן אחר"

מנהל הבית ספר: "לא ניתן לשבץ אותן עם התלמידות האחרות כי הן אינן דתיות מספיק"

אכן סיבות מוצדקות ונטולות גוון גזעני.

 

מה שלא מובן לי, זו רמת הגזענות של האנשים האלה כלפי האתיופים.

מתרחקים מהם, נגעלים מהם, מנדים אותם.

למה?

האתיופים פגעו בכם? האתיופים עשו לכם משהו רע?

4 הבנות בנות ה8 הללו פגעו בכם?, ניסיתם לשלב אותם בכיתה מעורבת ולא הצלחתם?

אז למה...למה אתם מתייחסים אליהם בצורה כזו?

בגלל שיש להם יותר פיגמנט בגוף שגורם לעורם להיות כהה?

אבל מה בדיוק אתם חושבים?

שרמת פיגמנט גבוהה תגרום לכם לחלות?, להרוג אותכם אולי?.

ממה זה נובע? דעות קדומות? אמונות טפלות? טיפשות של אנשים?. 

 

אתיופי הוא אדם כמו שמזרחי הוא אדם, וכמו שאשכנזי הוא אדם.

לאשכנזי אין הרבה פיגמנט, למזרחי קצת יותר, ולאתיופי קצת יותר. אז מה?

אני לא מצליחה להבין על מה הגזענות. על צבע עור?,

רגע אני רוצה להבין..

יש הבדלה בין אנשים בעלי שיער שחור לבעלי שיער בלונדיני? ברור שלא! זו הבדלה מגוחכת ומפגרת.

אבל תגידו אתם, מה שונה ההבדלה הזו להבדלה בין 'לבנים' ל'שחורים'? זה לא שונה!

 

האם שכחנו שפעם אנחנו,'הלבנים', היינו אלה שהופלינו.

אנחנו מתיימרים לזכור את השואה.

מתיימרים להפיק לקחים.

היינו אמורים להגיד: "אסור שתהיה אפליה."

אטימות.

זה נורא קל לשים באוזניים צמר גפן ולא להקשיב לפרץ הזעקות שעולות מפעם לפעם, מיום ליום.

תתעוררו.

מהזאת ההתנשאות הזאת שלנו? הם שווים פחות מכם? מאיתנו?

הם חלק מאיתנו. הם-זה אנחנו. אנחנו-זה הם!

 

לדעתי הגזענות הזו תגיע לסופה רק בעוד כמה דורות כשכל יהודי ישראל בין אם אתיופים ובין אם כל עדה אחרת יהיו ילידי הארץ ואז יהיה ביכולתם להתלכד כעם אחד.

אבל עכשיו? עכשיו ביכולתנו להגיד די!

די לגזענות!

תראו את הילדות המסכנות הללו במה הן אשמות? הן קבעו שיהיה להן יותר פיגמנט בעור?

אל תהפכו את הקיפוח לנורמה.

נכתב על ידי נסיכה של אמא , 9/12/2007 19:42  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ידידות בין נשים לגברים.


את האמת? אני מסתדרת יותר עם גברים מאשר עם נשים, אין לי מושג למה.

אני גם מתחברת הרבה יותר מהר עם גברים מאשר עם נשים, באמת שאין לי מושג למה.

יש לי חברה אחת אמיתית אבל ידידים? יש לי המון.

בנים הרבה יותר אמינים, הרבה יותר אוהבים, הרבה יותר מבינים, כן כן הרבה יותר מבינים,

אולי מכיוון שידידות בין נשים לגברים דומה לידידות בין גברים לגברים. לא תמצאו שם קינאה ולא מתח אלא אם כן הוא אוהב אותה ומרגיש אליה קצת יותר מסתם ידידה או סתם אחות. אז כן, אז תשרורבינהם תחושת מתח וזה פשוט יגמר או יהפוך להרבה יותר מידידים אם גם היא מרגישה ככה.

ידידות בין בנות, תמצאו שם כל הזמן מריבות ותככים, סיכסוכים וקינאה, היום רבת איתה וזהו היא נעלבה והיא תזכור את זה לכל החיים. אצל בנים, אין דבר כזה!!! כולם חברים של כולם היום ברוגז מחר שולם ושוכחים.

 

בגלל זה אני מדמה ידידות בין גברים לגברים לידידות בין נשים לגברים. אין קינאה, אין מריבות, רבים ושוכחים אחרי יום.

אני מתחברת עם בנים הרבה יותר טוב מאשר עם נשים אם תשאלו אותי? זה יתרון! כן, יתרון.

 

נכתב על ידי נסיכה של אמא , 7/12/2007 18:18  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





179

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסיכה של אמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסיכה של אמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)