לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Perfection

What About Today?

כינוי:  Lirilla

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

5/2008

Aerosmith - Fly Away


השיר הזה משמח אותי עד דמעות.. (:

 

כן,

אני לא פה ממש. מידי פעם גם בלחץ.

 

אין לי זמן. בכלל.

עבודה בסיפריה ועוד מלצרות במסעדה שנפתחה 3 דקות הליכה ממני,

שאין דבר טוב מזה באיזור שכוח האל הזה. נקווה שילך בסדר. זה נראה מבטיח בנתיים.

 

מחר יש לרן שלי יום הולדת,

וזה מוזר איך הזמן עובר.

אני זוכרת את שנה שעברה שחגגנו לו את היומולדת ביחד,

ואיך שהחזקנו ידיים והתנשקנו נשיקות קטנות מידי פעם,

ואיך הסתכלתי לו בעיינים וראיתי, הרגשתי את האהבה..

 

והנה, שנה עברה, ואתמול הייתי אצלו.

ואיך הרגשתי את האהבה בעיינים שלו, בחיבוק.

איך הרגשתי כשהוא חימם אותי כשהיה לי קר, וכשהוא נישק אותי..

 

והכל בסדר.

נתראה בשמחות (:

נכתב על ידי Lirilla , 24/5/2008 18:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אחרי יום כזה-

זה השלב שאני מתחרפנתתתתתתתתת

נכתב על ידי Lirilla , 17/5/2008 00:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





מה אעשה
אם תלכי לי
אם תברחי לי
 ?


מה אעשה
עם כל הכעס הזה
אה


שמור לי עליה
אתה שומע
אין לי כלום בלעדיה
שמור לי עליה
ותשמור גם עלי

כדי שלא אשתגע

מה אעשה
אם תלכי לי
מה אעשה
עם כל הפחד הזה

נכתב על ידי Lirilla , 2/5/2008 18:29  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





744
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLirilla אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lirilla ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)