לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

התמונות :]



Avatarכינוי:  תמי תמונות :]

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

רע לי בעולם הזה עוברת לעולם הבא .


כן, עכשיו אני הולכת
נכתב על ידי תמי תמונות :] , 16/1/2008 20:25  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-16/4/2008 22:13
 



רע לי בעולם הזה - עוברת לעולם הבא . בי


אני הולכת להתאבד .

נמאס לי מהחיים שלי לא רוצה לחיות העולם מפנה לי את הגב אני לא יכולה לסבול את זה יותר

אני לא יכולה לדבר יותר

לא יכולה לנשום יותר

לא יכולה לתפקד יותר

לא יכולה לצחוק יותר

לא יכולה לצעוק יותר

לא יכולה להעליב יותר

לא יכולה לשמוח יותר

לא יכולה להצחיק אנשים יותר

לא יכולה לשמח את כולם יותר

לא יכולה לעזור יותר

לא יכולה לסייע יותר

לא יכולה לאהוב יותר

לא יכולה לשנוא יותר

לא יכולה להערך יותר

לא יכולה להסתכל על עצמי במראה יותר

לא יכולה לאכול יותר

לא יכולה ללכת יותר

פשוט לא יכולה נמאס לי

 

אני יבשה, אני חולה

אני פגועה, אני כל כך מתה

אני הולכת להתאבד, רק אלוהים יעזור לי אם בכלל

 

עד עכשיו ב14 שנים ו9 וחצי חודשים שאני חייה

לא ראיתי תועלת בחיים שלי

מזתומרת? אני חשובת שנולדתי בטעות

אני חושבת ומרגישה שאני לא חשובה

אני חושבת שאני רק חייה בשביל אחרים

שאין לי חיים ואני תמיד מנסה להיות עם אחרים

ואני מרגישה כל כך אבל כל כך מנוצלת

כאילו אף אחד באמת לא צריך אותי

אנשים מנצלים אותי

אפילו החברים

אפילו המשפחה שלי

כולם כולם!

אנשים שאני לא מכירה גם מנצלים אותי

אני עכשיו יושבת ובוכה

הרבה אנשים מחכים לתגובה שלי באיסיקיו

 

אני עומדת להתמוטט

ולא זה לא בגלל המחזור

אני פשוט לא סובלת את זה יותר!

אף אחד לא מתעניין בי אני מרגישה כמו מטרד, ככה לפחות נותנים לי להרגיש אני לא יכולה יותר

 

לפעמיים אומרים:

"הנסיכה מראה שהיא תוקפנית כדי שלא יגלו את החולשה שלה"

או שאומרים

"אנשים שצוחקים הרבה זה או שיש להם יותר מדי שמחת חיים או שהם פשוט מנסים להסתיר את הכאב"

אומרים גם

"שחבר אמיתי יראה את הכאב שלך גם כשאתה שמח ולא יחשוב שאתה בוכה בגלל ש-קר לך!"

ויש משפט שאומר:

"לפעמים בן אדם מרוב מבוכה צוחק וצוחק"

 

וזה כל כך מדכא שכל המשפטים האלו כל כך מתאימים לי .

 

 

אם לא הייתי כותבת באיסיקיו

בסטטוס שלי שאני רוצה למות

אף אחד לא היה שואל מה שלומי

פתאום התחילו להציף בהודעות

וחברים אומרים לי מה שלומך?

בואי נדבר, הרבה זמן לא שוחחנו כמו שצריך

מה אתם מצפים שאחרי כל הרבה זמן שלא שאלתם מה שלומי

ולא התעניינתם בי אני אענה לכם?!

אני לא אענה לכם, לא כי אני יודעת שלא באמת אכפת לכם

 

אני רוצה לכתוב צוואה למרות שאין לי מה להוריש ואף אחד לא באמת שווה את זה

דבר ראשון

אבא - כל המשכורות שלי שייכות לך אתה לא חייב לי כלום, למרות שעד עכשיו חיכיתי למלא דברים ממך אני יודעת שקשה והמצב הפוך אבל אני כל כך ציפיתי לזה היית יכול לבזבז עלי מאשר על דברים אחרים אני כל כך חיכיתי

אמא - אני מורישה לך גם ת כל הכסף שלי תתחלקי אם אבא, ממך אני ציפיתי להרבה את אף פעם לא יכולת שלא לצעוק עלי או להתלונן שנאי לא עושה כלום אבל אין מה לעשות את אמא ואת יכולה אבל עכשיו אני על הפרוץ ואף אחד לא רואה!

זיוה - אחותי, אני אוהבת אותך מאוד מאוד הסודות שלך שמורים אצלי ולא יתגלו לאף אחד בחיים תסמכי עלי!

שמחה - אח יקר שלי אתה כזה מעצבן אבל אין מה לעשות - אח קטן ככה זה, לך אני מורישה את כל הממתקים שאפשר ושיש לי אפילו עכשיו אני צועקת עליך שתנמיך את הקולנוע שעשית פה בטלויזיה ואתה לא מקשיב לי חירש אחד

ליקה -   דודה יפה שלי ויחידה, אני כל כך אוהבת אותך אני מקווה שאת מעריכה אותי בדיוק כמו שאני אותך, עשית הרבה טעויות אני מקווה שתכפרי עליהם את פגעת בי המון אפילו בלי לשים לב פגעת בי אבל אני סולחת כי אני יודעת שאת עצבנית בכלל החיים שלך אני מקווה שתצליחי בחייים ומאחלתלך הכל! כל מה שטוב

יעקב - אח מה אני יגיד לך אתה אחד האנשים שהכי פגעת בי כל כך הרבה רבתי איתך אבל מה לעשות אתה בנדוד גדול חושב שמותר לך לקבוע לי אבל זה לא ככה - אני מקווה שתקח את זה כעצה לחיים

רוני - קרצי קטן שובב אחד מקווה שתגדל ותהיה ילד יפה וחכם

מריק - תאמת אין לי מה להגיד לך אתה דוד שלי אני איתך בקשר מכובד

אלברט - כנ"ל

ויקי - אויי כמה שאני נפגעת ממך אבל לא נורא אני רגילה לזה אני סובלת הכל מכולם לפעמים כאת רואה שאני כזה נעלבת את באה אלי ומצחיקה אותי את האמת את מאוד מצחיקה אותי אבל אני מרגישה שלידך אני לא יכולה להיות כנה יש לך תגובות ממש מעליבות, תשני את זה! כי זה יפגע רק בך כי אם אני סובלת את כל זה זה לא אומר שאחרים כן יסבלו, אני מקווה שתפסיקי להיות מושפעת מסברינה זה אל טוב לך ובסה"כ אני אוהבת אותך

אהרון - אח בנדוד שלייי אני כל כך אוהבת אותך!! וזהו

יעלי - חמודה שליי עכשיו אני ממש ממש בוכה כשאני כותבת לך אני אוהבת אותך אבל לפעמיים את פשוט לא שולטת בהערות שלך ואני ממש נפגעת מזה

אנה - אני אוהבת גם אותך אבל אין לי כל כך ממה להפגע ממך אבל גם את פגעת בי וגם את שוכחת ממני כשויקי ויעל באיזור

סבתא ריבה - את מלאך  כשאני ואת ביחד אבל כשיש אנשים מסביב את פשוט מדברת לי לא יפה

סבא שמחה - אתה בן אדם נגיד אני אוהבת אותך הכי הרבה! בשבילך אני מוכנה לעשות הכל אתה לא עשית לי כלום אני אוהבת אותך כל כך אתה בנאדם עם לב זהב לא מעליב אף אחד אתה כה סבא טוב תודה לך על הכל כל המתנות והמחוות שעשית ונתנת לי על האהבה והחיבוקים שהבאת לי

סבתא זויה - את מלכה!!!!!!!!!!!!!!!1 אין כמוךאת כמו ילדה קטנה שעוזרת לי עם ההורים ואת כזאת לא פרימיטיבית ומביינה!

סבא אהרון - אוח מה אני יגיד לך אני מפחדת שתתעצבן אתה כל כך עצבני חבל מאוד חבל אני מקווה שתהיה יותר רגוע

אלכס - אויי אתה הידיד הכי טוב שלי אני כל כך אוהבת אותך פשוט אין כמוך אתה חתיך בצורה לא נורמאלית אתה כזה שרירי ומושלם אתה סנוב ברמה מסויומת ואתה גם כזה חם ואוהב במידה אחרת, אני מקווה שתמצא לך מישהי שתנשק אותך כל בוקר אחת שיהיה לך מותר להציק לה אחת שתסכים שתרים אותה גבוה אבל היא תפחד ותרביץ לך אחר כך כמו שאני עושה לך אני אוהבת אותך כל כך אח יקר שלי מואה נשיקה אחרונה ונעימה עם חיבוק כזה שלא נשכח

פבל - חמוד שלי אני כל כך מאושרת שהכרתי אותך וואי אני רועדת כשאני כותבת  לך אתה כזה חמוד אתה היחיד שהתחשבת בי ורצית להקשיב לי  ולעזור לי היחיד שרצה להוציא אותי מהבית במצב הזה והצעת לי לצאת אתה כזה חמוד אני מעריכה את זה כלכך!

באני - זאת הפעם האחרונה שאני יקרא לך באני ואתה תקרא לי נאני אויי טמגוצ'י שלי אני כל כך אוהבת אותך

מחשב יקר שלי - מקווה שיספקו אותך ההקלדות המהירות של האחרים שיכתבו בך אהבתי להיות איתך

אייפוד נדיר שלי - אני מקווה שתמצא לך בעלים חדשים ותקווה שהם יהיו עם שירים יפים כמו שלי! אתה תהיה לי כל כך חסר!!! אני כל כך נואשת לך

בן-אל - אני מקווה שתמשיך להיות עם אחותי ותעניק לה את האושר שמגיע לה אתה בחור מאוד סימפטי וחמוד אני מקווה   שתמשיך להיחות מצחיק ונחמד לכולם כמוש אתה היית איתי

הדס קצנשטיין - האחד והיחידה שלי את  המורה הכי אדירה בעולם בתור מורה וגם בתור בנאדם [אגב הדס היא היחידה שהבינה שעצוב לי באיזה יום כשנפגשנו עם זמר ויעל היא ראתה שאני שקטה ורגועה אז זה היה מוזר לה והיאשאלהמה שלומי וסיפרתילה קצת] אני כל כך מעריצה ומערכה אותך אני מקווה שתמשיכי להצליח ולעלות את יולה ואת מגנניבה אני אוהבת אותך!

 

אני מבקשת סליחה מכל האנשם שפגעתי בהם, לא היית לי כוונה, יש לי לב טוב אני בטוחה בזה

 

אני מקווה שאני הולכת בתקווה שאתם תהיו אנשים הרבה יותר טובים

 

אני הולכת לגיהנות כי זה ברור  אני מאמינה באלוהים למרות שהוא לא מראה שהוא קיים

אני אלך לגיהנום כיווןש אני מאמינה כמו שאומרים שאלוהים שולח אנשים שמתאבדים לגיהנום ולא תומך בהם

אז לגן עדן אני לא אגיע

אין יל בעיה עם זה מילא הכל אצלי זה גיהנום

 

בי לכולם

אני משאירה אחרי עקבות

מקווה שתמצאו

 

בי . נפגש מתישהו .

נכתב על ידי תמי תמונות :] , 16/1/2008 19:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ): ' ב-14/1/2009 20:05
 




 

נכתב על ידי תמי תמונות :] , 6/1/2008 23:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חסוי ב-4/1/2009 15:10
 



לדף הבא
דפים:  

3,649
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתמי תמונות :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תמי תמונות :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)