לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

=חייה של אנורקסית מתחילה=


היי , אני נופר, ובבלוג הזה אני הולכת לספר על החיים שלי כאנורקסית מתחילה, אולי אני יישמע עכשיו מוזל במה שאני הולכת להגיד, אבל זה מה שאני חושבת: אני לא בעד אנורקסיה , אבל כשזה מדובר בי, זה בסדר, כי בשבילי זאת רק עוד דרך להתאבד !

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 280284019 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

אני צריכה תמיכה ! בבקשה ....


היי תקשיבו, אני מתחרפנת, אני לא יכולה יותר, איזה מן אישה שחייה איתי ומאמללת את החיים

שלי, קוראת לעצמה 'אמא' שלי ?!

עד שהיא ביטלה לי את התורות לרופאים, היא קובעת לי מחדש, היא צועקת עליי שאני לא אוכלת,

לא שותה, ועושה ספורט וזה לא טוב, ואני יכולה ללמד אותה את זה, אבל אני לא אומרת לה ! :|

אמרתי לה שאין מצב שאני הולכת, אבל היא אמרה לי שהיא תקח אותי מהאוזניים אם צריך, נמאס

לי ממנה, נמאס לי לחיות !

בבקשה, אם יש מישהי שמוכנה להיות איתי, להחזיק אותי, לדבר איתי באיסיקיו, אז בבקשה ....

אנה לא עוזרת לי יותר, אני ממש תקועה, אז אם יש מישהי בבקשה:

זה האיסי שלי- 280284019

וזה האימייל שלי- [email protected]

ואני לא רוצה תגובות נאצה, כי אני פשוט יתעלם, כבר נמאס לי מזה !!

נופר המיואשת .....

נכתב על ידי , 10/1/2008 08:07  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יותר טוב .. [נראה לי]


אז ככה, אתמול הלך ממש טוב עם האוכל, צרכתי אתמול 286 קלוריות .

רציתי לשאול אם מישהי פה מבינה במשלשלים ?

כי אני רוצה לקנות ולפי מה שקראתי באינטרנט זה בלי מרשם רופא,

אבל אני כאילו צריכה לבוא לרוקח ולהגיד לו: "אתה יכול להביא לי

כדורים משלשלים ?!"

יתנו לילדה בגיל 14 לקנות ??!

אני מקווה שגם היום אני יצרך כמות כזאת או פחות, למי שיש טיפים,

שיכתוב לי [בבקשה, אני ממש צריכה !]

                                                                  נופר ....

נכתב על ידי , 8/1/2008 09:07  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לאט לאט הפרצוף האמיתי מתגלה !


אתם מכירים את זה שאתם מגלים פרצופים של האנשים הכי קרובים אליכם ומרגישים

אחרי זה כ"כ רע בגלל זה ?!

הרגע זה קרה לי, החברה שלי, זאת שאמורה להיות אחת מחברותיי ההכי טובות [שמימלא

כבר לא מתנהגת כאחת כזאת] בגדה בי 

בכיתה שלי אני יושבת בשורה הכי אחרונה ובקצה השורה, לידי יושבת איזה ילדה, ולידה

יושבת ה"חברה" הזאת שלי, מולנו יש שורה של בנים שבניהם גם הוא ישב, אבל בגלל שהוא

דיבר הרבה עם זה שלידו, העבירו אותו אחורה ליד החברה הזאת ....

הוא רצה להתחלף איתה במקום כדי להיות יותר קרוב לחברים שלו שיושבים קדימה אבל היא

אמרה לו לא כי  היא יודעת שאני לא רוצה .

אז הוא אמר לה שהוא ישב במקום הילדה שיושבת לידי כי היא לא באה והיא אמרה לו לא גם

כי היא בטח לא תסכים ואז היא אמרה לי שהיא עשתה את זה בשבילי [לפי מה שזה נראה היא

עשתה את זה בשביל עצמה] ואני בטוחה שאתם כבר מבינים לאן אני חותרת !

הם כולה שעתיים ביחד, וכבר הפכו להיות the best friends ever בזמן שאני יושבת בצד ונחנקת

מקנאה, בכי, דיכאון, קור, בעסה, ומלראות את השומנים שלי

אני מניחה שזהו ....

 

נכתב על ידי , 7/1/2008 11:30  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-fat girl in denial- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -fat girl in denial- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)