לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

dali עיצובים!


עיצובים ..

Avatarכינוי:  dali עיצובים!

בת: 29

ICQ: 214765160 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

dali עיצובים מחפש עוזרת..


רוצים ליהיות חלק מהצוות ??

לשפר את הבלוג???

 

רוצים לעזור ולעדכן???

 

רק רישמו לי בתגובות

 

שם:

אייסיקיו:

באיזה תוכנות אתם יודעים להשתמש:

ורצוי שתוסיפו איזה משהו שעיצבתם

 

 

[ רק אחת תיהיה לבסוף חברת צוות]

 

אם יש שאלות , תשאלו ואני אענה לכם מייד!!

 

נכתב על ידי dali עיצובים! , 29/3/2008 09:46  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



העיצוב של שקד


את ביקשת ממני באייסיקיו ממש מעט דברים

אשמח אם תבקשי שאעצב לך עוד דברים=]

ותודה שהזמנת אצלי ב- dali עיצובים!

 

טוב

הנה :

 

הכותרת:


 

רשימות:

 



 

רקע:



 

צבעים:

כותרת: לבן

רקע הבלוג: לבן

רקע לרשימות: לבן

 

 

 

מקווה שעזרתי=]

 

dali עיצובים..

ואני מבקת שתסימי קרדיט אצלך...

 

תודה=]




 

נכתב על ידי dali עיצובים! , 13/3/2008 18:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לבלוג


הכנתי לכם כמה שמות מקוריים

לבלוגים שלכם!

 

לדוגמה:

"לנגוס בחיים מכל הצדדים"

"אהבה שנאה וכל מה שמשותף להם"

"ליחיות עם עצמי"

"אין לי רעיון לשם מקורי"

"לרוץ אל העבר"

"בחזרה לעתיד"->>>גם שם של סרט מדהים!!!!!

 

 

והנה כמה כינויים:

"יום האתמול"

"IQ"

"יש לי כינוי ממש אבל ממש אבל ממש ממש ממש ארוךךךךך"

"קוקה קולה"

"השקט שאחרי הסערה שלא הייתה"

 

 

 

 

לא אהבתם...

אבל צריכים כינוי מקורי או שם לבלוג

רק תגידו ואני אעזור לכם!!!

 

נכתב על ידי dali עיצובים! , 11/3/2008 06:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdali עיצובים! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dali עיצובים! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)