לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

just me myself and i




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007


אוקיי אז לא הגיבו לי לפוסט הקודם לא נורא... זה יהיה בלוג לעצמי אבל אמשיך לכתוב כאילו מישהו קורא...

 

אז ככה השבוע יצאתי לטיול של כ4 ימים ממוצאי שבת עד יום רביעי לפנות בוקר. היה פשוט מדהים. המסלול היה קשה מאוד מלא עליות (זה היה בנגב למה ציפיתי?) אבל בסוף כל יום הייתי מאוד גאה בעצמי שצלחתי. הדבר שהכי הגעיל אותי היה שלא היו מקלחות אז לא יכולתי להתקלח ולפני שיצאתי אמרתי לעצמי שאעשה מקלחת מגבונים אבל היה כלכך קפוא והשירותים הכימים היו קטנים ומסריחים  ככה שלא יצא לי. אז בדרך הביתה הייתי ממש מסריחה כאילו קפאתי מקור אבל כולי הייתי דביקה מזיעה קיצור ההרגשה הכי מגעילה שהיה לי איכססס

אבל כשחוזרים הביתה יש הרגשה ממש משונה. אני ממש מתגעגעת לכל האוירה של הטיול. היה ממש כיף. בדרך הגרעינירים שלנו עשו לנו כל מיני הצגות קטנות כאלה טוב לא ממש הצגות יותר מישהו קרא סיפור והאחר המחיש. זה היה מצחיק בטירוף. הם עשו לנו גם שאלון כזה על הזדווגות של חיות. זה היה פשוט כלכך קורע. זה שסיפר המציא תוך כדי כל מיני ביטויים למשל היה שאלה על איך עקרבים מזדווגים והתשובה הייתה שקודם כל הוא לוקח אותו לטיול מוציא אותה לסרט וארוחה ורק אז מזיין אותה. אז הגרעינר שהקריא אמר לנו ומכאן בא הביטוי רומנטיקן כעקרב.. חחח..

ביום השני בבוקר לפני היציאה למסלול הם כינסו אותנו במעגל " יאללה מעגל מעגל מעגל יאללה מעגל מעגל" ואז שאלו את השאלה הניצחת " מי עדיין לא חירבן?" צחקנו והם חילקו לנו מין שק קטנטן שבתוכו היה פינקקי (פינקס קקי) שבתוכו היה שיטות שונות לחרבן בטבע סיפור על חירבון וסוגים שונים של חרבונים משהו מצחיק ביותר, הם שמו לנו גם נייר טואלט וגפרורים לשרוף את הנייר טואלט.

אני ארשום קטעים מצחיקים במיוחד ברשותכם...

סוגי חרבון שונים:

החרבון הנקי- אתה מחרבן, אתה רואה את הקקי באסלה, אבל אתה לא רואה אותו על הנייר טואלט. זה החירבון הכי מוצלח וברמת העיקרון מי שמצליח להגיע לרמה של חרבון נקי הוא בןאדם עם הרבה פחות דאגות בחיים.

חרבון של גל שני- אתה מסיים לחרבן, מנגב/מורח, קם ומרים את התחתונים עד הברכיים ובידיוק באותו רגע אתה מבין שלא סיימת את העבודה ויש עוד קקי בדרך.

חרבון של לידה- הקקי כלכך חזק וגדול, שאתה נשבע שזה כבר יוצא מהצדדים או שאתה יולד מהתחת.

חרבון של שואה גרעינית- תוך כדי זה שהקקי יוצא אתה כבר קולט את הריח ומיד משתדל לסיים את כל העסק כמה שיותר מהר ולצאת. כל בנאדם שנכנס אחריך לשירותים בשבע השעות הקרובות לא יצא מהם. אתה כמובן לא מספר לאף אחד וצוחק כל פעם שאתה רואה מישהו נכנס לשירותים אחריך ואחרי מספר שניות יוצא תוך הוא נאבק על נשימתו.

חרבון ווקלי- במצבים מוסיימים, הקקי לא מוכן לצאת החוצה בלי עזרה ווקלית של אנחות וגניחות ולבסוף תהיה קריאת הידד כשהוא יוצא.

חרבון של מחבואים- רגע אחד אתה רואה אותו וברגע השני הוא שוב בפנים. מצריך הרבה מאד סבלנות ויכולת אדירה של שרירי התחת.

חרבון שמעלה את המורל- לרוב מגיע אחרי תקופת עצירות ארוכה. אתה יוצא מחרבון כזה עם שיר בלב, בטוח שאין אף אחד בעולם שיכול לבאס אותך כרגע. במקרים שאתה סובל מעצירות, חרבון כזה יחזיר אותך להיות ה"אני" הקודם שלך.

הלוואי והיה לי קקי- יש לך קקי, אתה מתיישב על האסלה, אבל כל מה שאתה מצליח לעשות זה לשבת שמה על האסלה, להתכווץ ולהפליץ, אבל שום קקי לא יוצא. בסוף החרבון עולה מולך השאלה הנצחית- לא חרבנתי שום דבר, אבל הפלצתי, אז לנגב את התחת או לא? והאם בכלל צריך להוריד את המים שמצב כזה?

חרבון של לחיים רטובות- ידוע גם בכינויו " החרבון המהיר מדי". זה סוג של החרבון שיוצא כלכך מהר מהטוסיק, שמצליח לשלוח למעלה גלים של מים מהאסלה לעבר התחת החשוף שלך. החרבון הזה לא מומלץ בכלל בזמן החורף כי אז המים ממש קרים והתחת עלול להתכווץ מפני המים הקרים ולחתוך את הקקי באמצע. לא מומלץ בכלל!

אלו היו המצחיקים ביותר לדעתי. מי שלא צוחק ממש מעפאן!

 

וואי איך שכחתי לספר לכם?

היה שם איזה אחד.. הבנאדם הכי חזק שראיתי. הוא העמיס את התיקים שלנו ( הגדולים) לתוך עגלה. עכשיו המועצה שלנו הייתה אחרונה אז הם סגרו את העגלה כדי אנזרוק לבפנים את התיקים שלא יפלו החוצה. והילד הזה שלא הייתי נותנת לטו יותר מ17 נתלה מחוץ לעגלה והרים את התיקים האלה עם יד אחד וזה תיקים שאני לא הצלחתי להרים עם שתי ידיים על הקרקע. וחוץ מזה שהוא היה ממש חזק הוא פשוט חתיך ברמות!! קראתי לו חומון כי הוא לבש חום כל פעם שראיתי אותו. ובגלל שזה היה די מסובך לחברות שלי הן קראו לו חומי. אז חומי זה הקיצור למי שמתקשה. האמת אני ממש מאוכזבת מעצמי שלא דיברתי איתו. אני ממש דפוקה בקטעים האלו. כאילו עם בנים שאין לי רגש אליהם לא משנה מי הם, הם יכולים להיות בראד פיט ,אני אוכל לדבר איתם הכי חופשי בעולם אבל ברגע שיש לי טיפה רגשות אליהם, כאילו אם אני נדלקת עליהם אין לי אומץ לדבר איתם. אשמח לעצות בקשר לזה, כל עצה!

טוב אני כנראה אלך עכשיו לראות סרטונים של רומן ודניס ממליצה גם לכם! תחפשו roman and deniz המשתמש שמעלה קטעים מעניינים הוא all about strength. מומלץ ביותר!

צ'או לאבליס!

 

 

נכתב על ידי shocolada mikolada , 14/12/2007 20:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יא אללה פוסט ראשון


וואו פוסט ראשון...

 

אז ככה, כבר הרבה זמן שרציתי לפתוח בלוג. הקטע שלא רציתי שחבריי ידע שזה שלי וגם לא הייתי בטוחה שיהיה לי מה לכתוב.

אבל (אווו מתח) יום אחד ישבנו כל החברה ודיברנו על בלוגים ולהפתעתי גיליתי שכמעט לכל חבריי יש בלוג ורובם בעילום שם. סיפרתי להם על רצוני לפתוח בלוג ועל חששותי. הם הבינו את דאגותי ואמרו בקול בוטח כי אמצא מה לכתוב ברגע שאשב מול המחשב.

אז ככה כשבוע אחרי הנני רושמת את הפוסט הראשון שלי.

אני מניחה שבפוסטים הבאים ארשום על חיי, מה שעובר עליי, מחשבותיי וכמעט כל דבר אחר שיעלה לי לראש.

 

נראה לי שארשום כעת על "מה אני חושבת לגביי כל נושא ההומואים ולסביות".

היות ושייכתי את הבלוג שלי לקטגורייה הזאת בכדי לא לאכזב אנשים שאני ממש מעריכה אשתדל לכתוב על נושא זה...

אז ככה לדעתי תמיד התעניינתי בנושא הזה. כאילו עד בערך כיתה ו' הייתי חושבת לאנשים מאותו מין מתנשקים זה מגעיל אבל מאז הבגרתי. ראיתי סרט על זוג הומוסקסואלים ות'אמת ממש נדלקתי מזה. אך הייתי עדיין צעירה יחסית (זה היה בכיתה ז'-ח') כשנה אחרי גלשתי ביוטיוב על הלהקה panic! at the disco (להקה שאני מאוד אוהבת ובזכותה התחלתי לשמוע אלטרנטיב ונחשפתי להמון סוגי מוסיקה אחרים) וראיתי סרטונים שהכינו כל מיני משתמשים שרומזים שהסולן של פאניק! והגיטריסט הם זוג. בהתחלה שועשעתי מאוד משום שאלו היו רק תמונות והמשתמשים כתבו משפטים שהם כאילו אומרים אחד לשני. איכשהו הגעתי גם לקטעי סים ושם היה האקשן האמיתי. אמנם זה היה כמו משחק מחשב ולא אמיתי נמשכתי לזה. עכשיו כבר הבנתי את נטייתי למן און מן אקשן והתחלתי לחפש ממש סרטונים של בנים מתנשקים. so hot!! בסופו של דבר הגעתי לאחת הסדרות הכי מרגשות ויפות שראיתי בחיי ששמו הוא queer as folk.

אהבתי את הגרסה האמריקאית יותר למרות שגם הבריטית נראת מעניין פשוט אין כלכך הרבה קליפים של הגרסה הבריטית. ראיתי את רוב הסדרה ממש פרקים מלאים ביוטיוב (של הגרסה האמריקאית) ופשוט התאהבתי בכל התרבות הזאת. לדעתי להיות הומו זה דבר כלכך יפה ומדליק בטירוף! כל המנטליות של להיות גיי ואני בטוחה שלא כולם אותו דבר אבל מה שאתם יכולים לעשות אחד לשני ואיך שאתם עושים את זה זה פשוט כלכך מחרמן ובגלל שאתם בנים אתם יכולים לעשותאת זה כמה שאתם רוצים מתי שאתם רוצים! הלוואי עליי. חוץ מכל הקטע של הסקס לראות זוג גברים ממש מאוהבים זה פשוט כלכך מקסים. אם הייתי יכולה הייתי עוברת שינוי מין לגבר רק כדי להיות הומו.

עכשיו אני בטוחה שכל מי שיקרא את הקטע יחשוב איזה מפגרת אבל ממש לא אכפת. בעצם מעניין אותי לדעת מה באמת אתם חושבים על מה שכתבתי. סיפרתי לחברותי את הרגשתי בכל נושא ההומואים כבר וכל פעם נתקלתי באותו תגובה. אשמח לדעת את דעותיכם על הפוסט הזה.

 

נכתב על ידי shocolada mikolada , 7/12/2007 19:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  shocolada mikolada

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshocolada mikolada אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shocolada mikolada ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)