לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"..והאוויר יתחלק בין צללים חדשים , ובין הקוצים עוד א ש ר ו ד ..."



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 236985084 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2008

ככה זה עכשיו


 

אני מוציאה את הרחמים העצמיים שלי פה , ולא מול אחד מהאנשים הקרובים אליי ,

כי אולי רק על הכתיבה שלי אני יכולה לסמוך עכשיו. שהיא היחידה שתיתן לי ת'הרגשה שהוצאתי

את הכל ואולי זה יהיה גם מה שיעודד אותי .

 

הלימודים ההיסטריים , החברות שכבר לא ובטח גם לא תהיה  , הכעס על כולם , הפגיעה שאף אחד לא מבין אותה ,

הסיבה (שבכלל לא קיימת) לקום בבוקר , הבכי וההתפרקות שלא יוצאים , הלחץ .

אני לא יודעת מאיפה אני מגייסת ת'כוחות האלו , כי הפעם באמת שאין לי ממי .

 

עצוב לי לכתוב וגם להגיד , שחיבוק ממורה , שבכלל לא סבלתי בתחילת שנה , היה הדבר היחיד

בשבועיים האחרונים שהרים אותי ונתן לי ת'כמה דקות האלו של האושר , ושל השמחת חיים.

 

טוב לי שיש לי ת'בלוג ,

אולי אף אחד לא יבין מה אני מנסה להגיד ,

העיקר שאני כבר הצלחתי .

 

נכתב על ידי , 17/11/2008 22:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



:)


 

אהוב יקר

 

אהוב יקר
לא עצרת אפילו לראות
כמה זה עולה לי

אהוב יקר
לא השארת גם לא זיכרון
שיהיה לי בלילה קר
הכל ידוע מראש
אבל נשכח מהלב
שלאהוב אותך
זה לשלם בכאב
אהוב יקר
זה לא אתה שמשתנה לי

אהוב יקר
לא עצרתי אפילו לראות
כמה זה עולה לי
אהוב יקר
לא השארת גם לא זיכרון
שיהיה לי בלילה קר
הכל ידוע מראש
אבל נשכח מהלב
שלאהוב אותך
זה לשלם בכאב
אהוב יקר
אתה רואה את השלכת
וזה זמן ללכת
הזמן ללכת

אהוב יקר
לא עצרת אפילו לראות
כמה זה עולה לי
אהוב יקר
לא השארת גם לא זיכרון
שיהיה לי בלילה קר
הכל ידוע מראש
אבל נשכח מהלב
שלאהוב אותך
זה לשלם בכאב
אהוב יקר
זה לא אתה שמשתנה לי

נכתב על ידי , 14/11/2008 19:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,054

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלטול 3> (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלטול 3> (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)