לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ג’’ינג’’ית אם נמשים=]



כינוי: 

בת: 28

ICQ: 341312659 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


הטיוול לנגב..!!

אז זה העדכון השני שלי (מהמעטים שיהיו כאן..)
כן הייתי בנגב איזה כייףףף....!! היה ממש כייף והטיול התחיל ביום שני בשלוש לפנות בוקר והמשיך בהייצבות באשכול פיס של הקריה ויציאה לנגב...לאחר המוני שעות נסיעה משעממות והכרות אם מלא אנשים משלומי (חור ליד נהריה..)
הגענו לניצנה כפר הנוער שבו הייתה האכסניה שלנו כשה הגענו לשם לא באמת נכנסו רק השארנו שם את התיקים ונסענו לטיול חולות שנמשך עד 11 בלילה בין דיונות וחושך מוחלט אם מדורה שם חקרנו כל מיני דברים והשתוללנו בדיונות ..
היום השני אם השכמה מוקדמת של שש בבוקר המשכנו לשלושה מסללולי הליכה ומסיבה לילית ממש שווה וביום השלישי המשכנו לפארק אם מלא פעילוויות שהיו אמורות לפתח לנו את השיתוף פעולה...ואז רכבתי שעתיים על גמלים ואני מודה שזה ממש ממש כואב......ואז אני כננציגה שולטטת מקרית ים נשאתי סוג של נאום בשם קבוצת קרית ים ואז נסענו הבייתה להשלים קצת שעות שינה..P:

תמי=]
נכתב על ידי , 15/12/2007 17:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אין לי רעיון לכותרת (מהסיבה הפשוטה שהמוח שלי לא עובד בשעות שכאלה..XD)

אז כן יש לי בלוג חדש אבל רק כי קטיה רצתה שאני יעשה ..!!
עדיין אני מרוצה מזה שהיא הכריחה אותי.. :P
אז כן מחר אני נוסעת לשלושה ימים לנגב אני מקווה שאני יהנה ושאני ישרוד 3 ימים בלי אינטרנט...

אני מקווה שיצא לי לעדכן כשה אני יחזור..

תמי=]
נכתב על ידי , 9/12/2007 11:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





44
הבלוג משוייך לקטגוריות: מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ינג'ית=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ינג'ית=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)