לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גליי....X3



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


507731

המספר שלי=]

 

Gold Chain

 

Ask To Be Princess

 

                                                            

 

 

 

שיקרתי הרבה,  אבל שיקרו לי הרבה יותר.

לכלכתי לפעמים,אבל רק על אלה שנתנו לי סיבה ללכלך.

סמכתי על אנשים,והם גרמו לי להבין שעשיתי,

                 ט=ע=ו=ת :|

ביכיתי המון,אבל אני גאה להגיד שיש אנשים,

        שזכו לבכות בגללי.

 

יש אנשים שאהבתי,  שאני אוהבת , ושאני יאהב תמיד.

               ויש כאלה שאנ'לא אוהב לעולם... !

אני לא מתחרטת על שומדבר שקרה בחיים!,

הבנתי שמי שאוהב, לעולם לא יבקש ממך להשתנות,!

               

           הוא יאהב אותך כמו שאתה..

 

 

        =הוא יאהב אותך בגלל מי שאתה! =

 

 

<*  גלי*>

<* פתח תקווה*>

<* זיייןן *>

<*  11 *>

<* 8.5 היום שבו ה' איבד מלאך  *>

<* פנויה :) *>

 

 

קנאים..?  קנאיווות  ?  | $%

 

            אתם  [?!]

 

      ה-  גאווה שלי =D

 

אנל'א שמה עלייכם בגרוושש ! <>

 

אתםם?, אלו שגורמים לי להרגייש כ"כככ...

 

 

                   *מיוחדת*

 

 

עם כתר?!  \ בלי כתרר?!

 

       אני לא צריכה אוותוו...

 

         אניי  -?!-

 

+**+עדיין =נסיכה= +**+

 

 

 

 

          עוד משו?...;]

 

 

 
ן
י                                    גמאני מושפעעת !!! =]
                                אימצתי ת'ביצה הכיי יפה  !! = P

   

                                                         

 

                                

 

 

                                                       תמונות יפות?!

                                             בכיף אחי :]

                                               

              

 

 

    

 

 

 

 

 

תקראו לי מפגרת,  תקראו לי סתומה,

תכלל'ס?!

אנל'א שמה עלייכם...

כי היאא [?!]  פשוט מההממת!

תמונה אחתת שלל ה- אחתת 3>

Rihanna

 

 

 

 

 

דאשייםם?!

ישש המוווןן  ... :]

* בקצצרה...

מי שאני אוהבתת =  > י-ו-ד-ע [!!]

מי שאני שונאתת = - מ ר ג י ש [!!]

 

אחים ואחיות ?!

מתי תביינוו..

אין לי חיים בלעדייכם -אני כל-כך

אוהבת אותכם  !!

אתם?!    ה = כ= ל עבוריי !!

נודרתיי לאהווב אותכםם לננצחח333>>!!

 

I Love You Pooh

 

 

בה ביי לכווולם=]

אוהבת אותכם=]

 

 

 

 

 

 

                        

           

נכתב על ידי , 9/12/2007 09:57  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגליי....;] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גליי....;] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)