לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the life of lonely boy


"וביום השישי אלוהים ברא את האדם ואז התחרט"...

Avatarכינוי:  the life of lonely boy

גיל: 27

ICQ: 22345469809 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


הבלוג שלי!!

אזהרה! עמית משחרר ת'פומפה.

1.שמי הוא עמית

2.בן 11

3.יש לי אח קטן שתי אחיות

4.אוהב:לבלות עם חברים, לצחוק להיות מוקף בחום ואהבה ,בנות,טלויזיה,מחשב,מוסיקה,אוכל שאמא שלי לא מכינה

5.שונא:מרז (רשי טיבות של מישהו),חיים,ספרים,לימודים,ת'חדר שלי,אותי,

6זהו...

 

*בבלוג הזה אני אבקר בבלוגים ואספר לך איך היה הביקור אם גרשו אותי...

 

*היה פה סטיל אספר מה כדאי לבנים ללבוש כדאי ליצור תדמית ואספר איזה צבעים הם לבנים ואיזה לבנות

 

* עלי הכול עלי.. ועלי איזה שיעמום

 

תגיבו...

 

נכתב על ידי the life of lonely boy , 9/12/2007 17:41  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe life of lonely boy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the life of lonely boy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)