לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה שלא יהרוג אותך, יגרום לך לצעוק,


מה שלא יגרום לך לבכות, יגרום לך לצעוק.

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 369638490 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

בדמעות,להתראות.


אני רוצה להגיד שמאוד נהניתי פה,

שהבלוג הזה שיפר לי את הכתיבה,

שלפעמים במקום להוציא דברים על אנשים-

בלוג הוא שק אגרוף מדהים.

 

אבל בגלל שהוא שק אגרוף,

נותנים בו בכל הכוח האפשרי.

וצר לי,אבל בגלל שאתם חבריי קוראים בבלוג,

אני מקצצת מעצמי ומשאירה מאחור.

 

אני לא רוצה לקצץ, לחתוך, להרוס מעצמי.

כי חיי לימדו אותי להיות מה שאני.

אז אני אמשיך לכתוב בבלוג חדש,טהור ונקי.

 

תודה לכם שהייתם פה איתי.

נכתב על ידי , 4/4/2009 09:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *Casper - The Friendly Ghost* ב-27/11/2009 00:04
 





4,486

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתנו לצעוק בשקט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תנו לצעוק בשקט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)