לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המסיבה והאכזבה

סיפורו של נער מתבגר אמיץ ובעל תושיעה שניסה אך כשל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

האכזבות בחיי


שלום שמי ניר טבצניק ואני מעוניין לספר לכם את סיפורי

אני בן12 בכיתה ו יש לי שיער גיגנג בעל משקפיים נמוך ומנומש

סיפורי מתחיל לפני שבועייםץאימי הציע שעוד 4ימים ביום הולדי אלי לערוך מסיבה אז הכנו הזמנות ומסרתי אותם בביה"ס.

וביום המסיבה שכל החטיפים והבלונים מוכנים ישבתי בביתי ב8 וחצי מחכה שהאורחים יתחילו לבוא חיכיתי חמש דקות עשר חצי שעה ואחרי שעתיים אימא שלי באה ושאלה למה אנשים לא באים ואז ניסיתי להיזכר למה הם לא באים וניזכרתי כי עמיתאי חוגג יומולדת גם באותו יום הוא ילד מאוד PUPULAR זה אולי כנראה בגלל שהוא בן 14 אז החלתתי לבוא למסיבתו.חיפשתי את סנדליי אך אחותי דנה המעצבנת אם חברה משהו כמו RAINBOW שמו את זה בחוץ.וזה נורא מציק!!!! שהם עושים לי את זה!!!(סליחה שצעקתי)ץ אוף אנשים מעצבניים אז בקיצקוץ יצאתי לדרכי אם מלואה מצב רוח על מנת לפגוש את אהובתי אדוה-ילדה יפה בנפשה היא גם אוהבת זואי 101ץבהתחלה שבאתי למסיבה לא הכניסו אותי ואת חברי הטוב יוחאי שפגשתי בדרכי אז מה שעשסינו זה התקשרנו למורה דרך מכשיר הסלולר שלי אימא ודיווחנו על המקרה ובסוף הכניסו אותנו ושניכנסתי ראיתי שיש מעגל דיסקו אז נכנסתי וחיכיתי שיבחרו בי אך מה ראיתי להפתעתי.כי אדוה במרכז המעגל בשמלה מדליקה לפנים ממש לוהטת עם הגוזיה החדשה.עשיתי לה מבט חושני שתבחר בי.היא בחרה בדן החתיך "מלך הכיתה".ברחתי בבכי לשרותים נסגרתי שם למשך 36 דקות שלמות אך שום אדם לא הגיע לעזרתי אפילו לא "ריסק" (יוחאי) חברי הטוב שנתתי לו את כינוי עקב כישוריו בריסק. לבסוף שמעתי צעוק ושאלות איפה ניר חשבתי שאולי אני מקובל פתאום אבל לא. רצו להיכנס איתי לתגרה משום שהמורה רבקה שדיברתי איתה לפני הכניסה הגיעה להשגחה וראתה כי אין הורה משגיח וסגרה את המסיבה.

הם הכו אותי ואת יוחאי ברגע שהמורה הלכה זה היה נורא שברו לי את המשקפיים וקרעו לי את החולצה המוכופתרת הצמודה שהבאתי.

אך אדוה מדוע האהבה שלנו לא תתמש.

דן אני שונא אותך

ריסק שולט "ריסקי"

נכתב על ידי ניר הקטן , 9/12/2007 20:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ניר הקטן

בן: 29




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לניר הקטן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ניר הקטן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)