לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

live with all your faults



Avatarכינוי:  סתם אחת....

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008


וואי אני מרגישה ששנים לא עדכנתי.. אני יעשה חפירה על השבוע האחרון.. עד כמה שיש לי כוח...

אז זה מה שהיה>

בליל סילבסטר, אני, חברה ממש טובה ועוד 2 בנות חמודות שאני קצת בקשר איתם הלכנו לישון אצל ילדה אחת מהישוב..

עכשיו היה ממש כיפ גיליתי דברי םחדשים, טחנו מלאןן והכול.. ואתם צריכים לדעת.. מי שהלכנו לישון אצלה.. היא זונה. רציני זונה. מכירה אנשים פעם ראשונה ומזדיינת איתם ואין לה אלוהים והיא בת 14 וחודש והיא אשכרה ילדה דוחה מהבחינה הזאת.. אבל, מזה קשור אלי? אני לא נגררת אחריה, להפך, אני מטיפה לה על זה ונגעלת מזה...

אז לקראת 1.. שההורים שלה כבר ישנו וגם אנחנו הלכנו לישון היא הזמינה איזה חבר שלה (עלק חבר, אחד מכוער שאין לו עם מי להזדיין אז רוצה לשכב איתה אז מציע לה חברות ואחרי זה זורק אותה.. והיא אשכרה אוהבת אותו או חושבת ככה..) בלי שידענו שהוא יבוא.. ו-2 החברות שלי נרדמו (1 לא נשארה לישון) ואני לא הצלחתי להירדם.. והיינו במרתף של הילדה ככה שההורים שלה לא שמעו.. אז היא הכניסה אותו הבייתה מהדלת האחורית, ושתבינו, הוא בן 20 ומשתמט.

והיא חשבה שאנחנו ישנות ולא באלי לחזור על זה אבל הוא שיכנע אותה להזדיין איתו, למרות שהיא לא רצתה..ממש ניצול!!! היא כל כך עקומה, שרוטה. והיא הייתה בסופמחזור בעע.. ואני הייתי עם הגב אליהם שלא לראות והייתי עם אמפי ואפילו אמרתי להם לסתום. אבל לא!! הם הזדיינו מטר ממני.. ואיו שומעים אותה גונחת ובעע.. וחברה שלי התעוררה מזה ואיככ זה היה כל כך דוחה!! ואחרי זה הם הזדיינו שוב ובלי קונדום.. והיא לא על גלולות או משו! !איככככ... ולא ישנתי כל הלילה ועוד בבוקר הלכתי לבצפר..  אז ככה עבר לו הסילבסטר שלי... איזה כיפ להתחיל ככה תשנה. אבל אני יהיה אופטימית לעתיד ;) ומהילדה ההיא?! אני יתרחק. ברור.



 

 

מטרות לשנה החדשה>

1. ל  ר  ז  ו  ת  !  !  !

2.למצוא חבר.

3.למצוא עבודה.

4. להיות יותר נחמדה וחברותית- פחות ריבים, יותר חברות.

 

 

 

 

וככה?! הכול רגיל.. עם אחת מהחבורה אני בריב.. כמה רגיל...

השניה כבר לא סומכת עלי.

גרמתי לריב בין 2 בנות.

אני מרגישה חסרת חברות.

שנים לא עשיתי שיחת נפש, לא התפרקתי.

הלימודים?! בסדר חוץ ממתמטיקה.

אהבה?! אין,

והשומן?! מצטבר...

 

זהו...




 

נכתב על ידי סתם אחת.... , 7/1/2008 17:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





340

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם אחת.... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם אחת.... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)