לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי

הכניסה מיועדת רק לאנשים בעל לב חזק שכבר עברו דיכאון פעם בחיים שלהם.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007


ואי אתם לא יודעים מה קרה לי עשיו בטעות לחצתי מחק שזה גם הקודם וזה מחק לי את כול מה שרשמתי כי לו ההיתי על איפה שרושמים...

טוב אז אני יכתוב שוב...מחר אני נוסע ואני הולך לפגוש את מי שאני אוהב ועוד כמה חברים גם כמה חברים חדשיים...ואי אני כול כך בלחץ שאני בקושי נרדם...

העיקר שהיה טוב...אני מקוהה יש לי אחלה בגדים...אני חושב וגם אמא שלי מסיע אותי ואני לא צריך להשתגע אם אוטובסים או רכבות...

קיצר אני מקווה שהיה טוב ותודה לאל שאלוקים עשה לי משהו טוב בחיים אחרי כול כך הרבה זמן...
תאחלו לי באצלחה אהה כדי לכם(מכוון לכם אקדח לראש)
יאלה ניפגש מחר...או מחרותיים אני עפתי...יש לי בלוג יומים וכבר 18 כניסות זה יפה לא??ועוד לא פירסמתי אותו לחבריים קולטים...אני חושב שזה דיי נחמד יחסית לבלוג ראשון....
יאלה ביי אני חייב ללכת לישון תראו את השעה!
נכתב על ידי horse-man , 11/12/2007 04:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אמרתי לכם שאני יבוא גם מחר....אולי זה בכלל לא אותם אנשים שרואים את זה אבל לא נורא...

החלטתי לעשות רווח של שתי שורות לפעמים כי זה ממש מבלבל...
טוב אז ככה שלשום ההיתי אמור ללכת אם הורים שלי לדודים שלי אבל זה היתבטל אז זה ממש ביעס אותי כי משם ההיתי אמור לנסוע ולהיפגש אם חברים.

אבל לא נורא הם לוקחים אותי בסוף למרות שבמקום 40-50 דקות זה יקח 1:30-2:00 וממש אין לי קוח ליסוע 2:00 באוטו...
טוב אז אממ אין לי ממש מה לרשום...ואין לי כוח לדחוף כול מני דברים לא קשורים אבל רק עכשיו קמתי ואין לי כוח להתבעס על הבוקר אז אני ידבר איתכם יותר מאוחר למרות שעכשיו לא בוקר אלה 4 בצוהוריים אבל לא נורא...אני ישרוד..

ביי.
נכתב על ידי horse-man , 10/12/2007 16:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פתחתי בלוג!איזה כיף לי!(לא ממש)



נכתב על ידי horse-man , 10/12/2007 03:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  horse-man

בן: 16




58
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhorse-man אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על horse-man ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)