לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

פרק 1


בפרק הזה, תהיה היכרות עם הדמויות.

כל דמות תספר על עצמה..

בפרקים הבאים יהיה תוכן [=

אני בר, ואני בת 15 וחצי [כיתה י'].

אני גרה בת"א ולומדת ברמת-גן.

יש לי משפחה בת 5 נפשות: אבא, אמא, אני, אחותי ואחי [תאומים].

אמא ואבא שלי בדרך כלל בכנסי מקהלות של התאומים, כי הם במקהלה הבית סיפרית שלהם.

-

אני ליאל, אני בת 15 וחצי [כיתה י'].

אני גרה בת"א ולומדת ברמת-גן.

המשפחה שלי היא מאוד קטנה יחסית, אני וההורים שלי.

יש לי חבר: שגיא.

-

אני שגיא, אני 15 וחצי [כיתה י'].

אני גר בת"א ולומד ברמת גן.

במשפחה שלי אלה רק אני, ההורים שלי ואחותי הקטנה - שיר.

יש לי חברה מקסימה: ליאל.

-

אני אור, אני בן 15 וחצי [כיתה י'].

אני גר בתל אביב ולומד ברמת גן.

יש לי משפחה בת 4 נפשות: ההורים שלי, אני ואחי הקטן - דולב.

-

אני לירון, אני בת 15 וחצי [כיתה י'].

אני גרה בתל אביב ולומדת ברמת גן.

אני בת אמצעית למשפחה בעלת 5 נפשות: אבא שלי, אמא שלי, אחותי, אני ואחי.

-

אנחנו חבורה של 5 ילדים, כולנו גרים בת"א ולומדים ברמת גן.

 



נכתב על ידי , 10/12/2007 12:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליעדושש [= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליעדושש [= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)