לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

StoRy


בלוג סיפורים

Avatarכינוי:  ShOt_Up

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

הסיבוך .


פרק 4

למטה

גיבו לי

נכתב על ידי ShOt_Up , 14/3/2008 20:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 4 - סיבוך


הפרק הקודם :

 

"התחלתי לקפוא אז הוא מיד היתקרב וחיבק אותי .

גמרנו את כל השוקולד (שכבר נמס) שהיה לו בתיק .

והלכנו שוב לים ..

הוא הוריד את החולצה ,

וקפץ למים .

היתגרתי אז גם אני הורדתי את החולצה והחצאית -

ונישארתי אם חזיה ותחתונים .

שחיתי לעברו ..

הוא מיד היתקרב חיבק אותי ,

ושוב נישק אותי ..

הפעם הוא ירד גם לצוואר ,

אבל זה היה נעים אז זרמתי .

אחרי שעה (+)

חזרנו לפנימיה ...."

 

פרק 4

 

והלכנו לישון .

התאוררנו ונזכרנו שהחװפש [של יומיים] נגמר -

וחוזרים לילמוד .

זה היה מבאס כי נורא רציתי להישאר איתו ..

אבל עדיין ,

אני בחיים לא אשכח את מה שהיה בלילה הזה .

התאוררנו אבל נשארנו במיטה .

הוא ליטף לי את הבטן ..

זה צימרר אבל היה נעים .

ואז הוא קם .

ואני קמתי אחריו ועשיתי לנו תה .

נועם: "בוקר טוב מאמי"

אני: "בוקר טוב גם לך"

נועם: "סידרת את התיק ?"

אני: "כן.. אני כבר מוכנה לבוא .."

נועם: "הלכתי להיתלבש"

אני: "חחח.. גם אני הלכתי .. אז ניפגש עוד מעט ^^ "

הלכתי להחליף בגדים .

אחרי 15 דקות בחרתי בג'ינס רחב כזה וקפוצ'ון.

והוא לבש מכנס ספורט וגם קפוצ'ון מהמם .

נועם: "מהממת את"

אני: "מדהים אתה,ומהמם,אהאה ותודה חח"

צחקנו [^^]

נועם: "טנקס בובי"

הלכתי לשיעור שלי .

והוא לשלו.. [אנחנו באותה כיתה אבל בהקבצות שונות]

השיעור היה משעמם ברמות ,

לא הפסקתי לחשוב על אתמול -

על הנשיקה ,הצמרמורת,על כל מה שהיה .

וגם פאק -

אייך אני משיגה פה חברות ?

כולן פה כלכך מעצבנות !

אבל היי רגע ^^

ילדה אחת באה אליי ..

מלני: "היי את ילדה חדשה ?"

אני: "אמ.. כן "

מלני: "אייך קוראים לך?"

אני: "ליאן .. ואת?"

מלני: "אני מלני"

היא ילדה מהממת !

יש לה עור שזוף מוקה כזה .

עיניים חומות דבש [נורא קרוב לצהוב]

ושיער שתני מקלות .

אחרי כמה דקות של היכרות -

מלני: "את אוהבת פה מישהו?"

היא ניסתה להסביר את עצמה -

מלני: "זתומרת , נידלקת על אחד הבנים ?"

אני: "יש לי חבר ,זתומרת אנחנו חברים מאתמול"

מלני: "הוא מהיידרס [שם הפנימיה -ובמקוצר היי.ס]?"

אני: "כן.. זה נועם"

מלני: "נועם נועם ?"

אני : "הא ?"

מלני: "נועם בר?"

היא ניראתה בשוק !

פיה היה פעור וכשאמרה "נועם נועם" היא פשוט צעקה את זה .

אני : "חח כן.. נועם נועם" צחקתי

היא נראתה כועסת ומתוסכלת..

לא ממש הבנתי למה .

אני: "למה את כלכך בשוק ?"

מלני: "עזבי , את לא צריכה לדעת"

אני: "לא צריכה לדעת מה ?"

מלני: "את זה שאנחנו ..."

אני: "את זה שאתם מה ?"

היא לא ענתה ושינתה נושא .

מלני: "אתם היתנשקתם ?"

אני: "למה?"

מלני: "כן , או לא ?"

אני : "כן אבל למה ? תגידי כבר .."

מלני: "אנחנו מאורסים"

היא צחקה אבל גם עוד שניה בכתה

אני :"מה ?! מזתומרת ?!"

לא הבנתי כלכך את מה שכרגע שמעתי ..

הוא הרי בן 14 וחצי ככה.. אייך הוא יכול להיות מאורס?

מלני: "ההורים שלנו מכירים הרבה זמן ."

אני: "ו.."

מלני: "ו.. הם לא רצו שהוא יתחתן אם משהי אחרת ,

אם מישהו שהם לא מכירים אז הם קבעו שניתארס ."

אני הייתי בשוק !

אני באמת הייתי המומה למשמע אוזני..

מלני: "אם הם רק ידעו שהוא היה איתך ועוד היתננשק איתך .."

אני: "מה יקרה ?"

מלני: "עדיף שלא תדעי , באמת !,"

אני: "אבל, אני אוהבת אותו .. וחוצמזה למה שידעו ?"

מלני: "ההורים שלו הם אנשים מגעילים , הם כלכך 'דואגים' לו

שהם לא יתנו לו לעשות כלום ולבחור בעצמו דברים הם לא ירשו לו ."

היא המשיכה

"כדי לך לנתק איתו את הקשר"

אני :"מה ?! בחיים לא!"

מלני: "אבל יש מצלמות בכל מקום ! ,

הם רואים כל מה שהוא עושה"

כעסתי נורא !

למה מי הם ?

שיחליטו לעשות לו רע בחיים .

מלני: "אלא אם לא איכפת לך שאת שארית חייו הוא יעביר

בפנימית פיילנגיר שבניו יורק"

זאת הפנימיה הכי גרוע שקיימת !

הורגים שם אנשים [ילדים]

אני לא רציתי שזה מה שיקרה לו .

כל השימחה והאושר שהיו אתמול תמו .

הרגשתי נורא !

מתוסבכת , לא ידעתי מה לבחור .

מה לעשות ?

אייך לעשות שיהיה טוב לשנינו .

ובסופ החלטתי -

לנתק את הקשר .

 

~

 

אייך היה?

שבת שלום ^^

ולהיית' עד לפרק הבא]\

נכתב על ידי ShOt_Up , 14/3/2008 15:03  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 3 - הנשיקה הראשונה


הפרק הקודם :

 

היסתכלנו על השקיעה .

ואחד על השני .

לאחר עוד 5 דקות שכבר היתחממנו ,

קמתי ומשכתי אותו .

נועם: "לאן זה?"

אני: "בוא.. נו.. המים בטח חמים.."

נועם: "עכשיו כבר איזה 11"

אני: "כן.. אבל קודם כל זה אילת .. ודבר שני זה אמצע הקייץ!"

נועם: "טוב,ניכנעתי"

והתחלנו ללכת לכיוון החוף ..

המים שטפו לנו את הרגליים ,

והמשכנו ללכת .

הוא עצר אותי ו..

 

פרק 3

 

הוא עצר אותי , ותפס את ידי .

היסתכלתי עליו -

ועיניו השחורות נצצו !

אני חייכתי ,הרגשתי כלכך מאושרת ,

אפעם לא הרגשתי יותר שמחה .

ממה שאני עכשיו .

אז.. הוא תפס את ידי .

ופשוט עמדנו איזה 4 דקות .

ובחנו אחד את השני .

נועם: "תקשיבי.."

אני: "מקשיבה.."

נועם: "אני מכיר אותך אולי יום-יומיים.."

אני: "כן.."

נועם: "אבל אני מרגיש שאני מכיר אותך הרבה יותר"

הוא התחיל להסמיק .

הוא נשם עמוק .

נועם: "זה מוזר , וגם אפעם לא האמנתי באהבה"

הוא שוב נשם עמוק .

נועם: "אהבה ממבט ראשון"

חייכנו אחד לשני .

אני: "אני מרגישה כמוך ,בדיוק כמוך"

התחלתי אני להסמיק !

תוך שניה הוא תפס אותי במותניים .

וקירב אותי אליו .

הוא היתכופף ,

חשבתי לעצמי :

"להירגע ! הוא רוצה לנשק אותי ?

הוא רוצה ? כי אני רוצה ! לנשק את השפתיים ,

הורודות הנפוחות והמהממות האלה ,

רגע הוא מתקרב , לא להישתפן !"

הוא המשיך להתקרב ולהיתקרב ,

לאט לאט ~

האפים שלנו נגעו זה בזה .

הוא החל ללטף את שערי .

זה עשה לי צמרמוררת ,

אז התחלתי ללטף אותו בבטן ..

וזה גרם לו לצמרמורת ,

אבל ראיתי שהוא נהנה .

הוא לכד את שפתיי בשפתיו .

לשונו חדרה לפי סורקת אותו .

הנשיקה היתה כלכך עדינה .

זרמתי איתו ..

אפשר לומר שממש נהנתי מהנשיקה הראשונה שלי ^^

הוא חיבק אותי חזק .

חיבוק כזה חם !

כלכך הייתי זקוקה לכזה .

ליטפתי אותו בקטנה ..

ונגעתי בלחיים הורודות האלה שכלכך רציתי לגעת בהן .

והפעם אני זאת שיזמה את הנשיקה ~

החזקתי בלחייו ..

והוא נהייה אדום , הוא הסמיק .

ומיזה שהוא הסמיק גם אני התחלתי להסמיק (:

הוא היסתכל על החול (למטה)

ומיד הסיתכל בעיניי

לא יכולתי להיתאפק .

פשוט קפצתי עליו חיבקתי אותו כלכך חזק ,

והוא נישק אותי ..

נועם: "אני אוהב אותך"

אני: "גם אני , מלא מלא"

כבר הרגשתי כלכך בטוחה איתו ..

אני: "אז מה עושים עכשיו ?"

אחזתי בידיו .

הוא צחק .

נועם: "מ.. לא יודע .. רוצה ללכת לשחות ?"

אני: "אינלי בגד ים =\"

נועם: "תהיה בלי , אנחנו פה לבד ."

אני: "איזה מצחיק אתה , קורע !" אמרתי בציוניות

והתיישבתי על סלע .

הוא בא , ושם את הידיים שלו על הסלע -

דחף אותי ושכב עלי .

נועם: "רוצה שוקולד?"

אני: "מה אתה סתם? , אני יודעת שזה מחרמן..

וזה מה שאתה רוצה לגרום לי -להיות חרמנית"

הוא עשה פרצוף רציני

אני: "No Way"

ראיתי שהוא רוצה לחייך וסתם עושה פרצוף רציני ,

כאילו לא בגלל זה הוא רצה שאני יוכל שוקולד ..

אני: "טוב נוו.. תביא, רק כי אני מתה על שוקולד"

הוא חייך .

נועם: "לא,לא צריך.. לי ישאר יותר"

והביא לי ^^

התחלתי לקפוא אז הוא מיד היתקרב וחיבק אותי .

גמרנו את כל השוקולד (שכבר נמס) שהיה לו בתיק .

והלכנו שוב לים ..

הוא הוריד את החולצה ,

וקפץ למים .

היתגרתי אז גם אני הורדתי את החולצה והחצאית -

ונישארתי אם חזיה ותחתונים .

שחיתי לעברו ..

הוא מיד היתקרב חיבק אותי ,

ושוב נישק אותי ..

הפעם הוא ירד גם לצוואר ,

אבל זה היה נעים אז זרמתי .

אחרי שעה (+)

חזרנו לפנימיה ....

 

~

 

אייך היה?

אהבתם?

גיבו

בייביי

 

 

נכתב על ידי ShOt_Up , 5/3/2008 18:24  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,139
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShOt_Up אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ShOt_Up ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)