לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Just My Life



Avatarכינוי:  _-_No_Name_-_

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

וואוו ... כמה זמן לא הייתי כאן !


אז בקצרה ..

איתו - זה די נגמר ..

היינו עוד כמה פעמים ביחד ונסחפנו ..

החברות כל הזמן אמרו לי שהוא מנצל אותי , אבל לי היה קשה לראות, קשה להתנתק ממנו ומהמגע שלו.

כל פעם שהייתי מחליטה שזהו..הייתי צריכה חצי ליטר בירה בשביל לחזור אליו ולהיות איתו.

כן..כל הגברים חרא..למרות שהוא נראה הכי לא בעולם! הוא כן!

קשה לי בלי המגע שלו..זה כל כך חסר לי.. אני מתחרפנת!

היו לי כמה נפילות והתקשרתי. אבל אני חושבת שסוף סוף אני מתחילה לשחרר..

החברות אומרות שאני אמצא מישהו חדש ושלא צריך לחפש,

בינתיים אני מרגישה הכי בודדה בעולם!

 

החברות - לפעמים מאכזבות

אני הכי לא קנאית בעולם, בחיים לא הייתי, אני נרתעת מאנשים קנאים ושונאת קנאה !!!

החברה הכי טובה שלי שהיא ה-חברה.

אותה אחת שלא היה יום בשנה האחרונה שלא היינו מתנחלות אחת אצל השניה.

לומדות, אוכלות, רוקדות, משתגעות, צוחקות, מטיילות, מרכלות..

כל דבר שעשיתי היה ביחד איתה !!!

באמת, שבחיים לא הייתה לי חברה כזאת אמיתית ותומכת.

לאחרונה היא מצאה את החצי השני שלה, וזה הכי רציני בעולם.

הוא חמוד מאוד.

אבל היא כבר לא,

תמיד אני יאהב אותה, ויהיה בשבילה לא משנה מה..

אבל בחיים לא התאכזבתי ממישהו כמו שהתאכזבתי ממנה..בחיים לא חשבתי שהיא תוכל לאכזב אותי ככה.

אולי אני מקנאה, אולי אני לא יכולה לחלוק אותה עם עוד מישהו.

אבל אני חושבת שהיא יותר אשמה.

פשוט משקיעה את כל הזמן שלה בו.

מקווה שהיא תפתח את העיניים.

 

ההורים - בערך אותו דבר.

אבא שלי במודיעין נהנה לו..שוכח קצת שהבת הביולוגית שלו פה.

כאילו הוא בא לפה הרבה, יושבת איתי במסעדות ונותן לי כסף שאני צריכה.

אבל זאת הבעיה שלו ..

"מצטערת אבא, אני מרגישה שלא גדלתי עם אבא !"

אני לא כועסת עליו..

 

אמא מצאה עבודה מעולה

סוף סוף שמים לב לחכמה ולגאונות שלה.

איתה אני די מסתדרת.

הבעיה שתמיד היינו חברות ועכשיו כשהתבגרתי זה קצת מעיק.

 

החופש הגדול - אני נהנית, אבל ציפיתי ליותר.

ת'אמת התחלתי לעבוד במסעדה בטיילת (בחיים לא עבדתי לפני זה)

אני יוצאת הרבה.. לאותו פאב שהוא יוצא אליו.. ונהנית.

אבל החברות הכבדות שלי לא רוצות להפלגה, לרדת לאילת, קוקה קולה ..

כנראה ניסע לווליום, אבל בא לי יותר!

בא לי שזה יהיה חופש שאני לא אשכח,

בעיקר ששנה הבאה אני מתחילה את השנה הכי קשה - י"א

 

טוב חפרתי להיום..

אוהבת 3>

נכתב על ידי _-_No_Name_-_ , 5/8/2008 23:50  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





166
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_-_No_Name_-_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _-_No_Name_-_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)