לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

HORSES R FUN


"HORSES ARE TERRIBLE PEOPLE!!" בלוג שנוצר בעיקבות היתערבות מרה, אין צורך להיכנס באמת, אין צורך להיכנס!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

או קיי היה לי נורא משעמם


או קיי... משעמם לי... אחו שילינג! משעמם לי... אז אני כרגע מוצא את עצמי במצב שפל חדש...השאלונים@~

 


אם היית מוצאת את המפתחות לביתך, והיית הולכת הביתה, אך מגלה שהוא לא היה שם. מה היית עושה?

נמממ... היית סוף סוף יכול לישחוט ת'חתולים המזדיינים של השכנה שלי... עכשיו שהיא כבר לא תוכל לבוא אליי בטענות כי אני לא גר שם יותר =P תוך כדי קריאות של אודין! בן בליעל שכמותך!, ואז כניראה הייתי הולך להתנחל אצל חגיי/קווין/איוון/וואוובה/וואסיה/ציציף (זה בנאדם אחד) או אצל הדוד קמצוץ תוך הידיע שאני ימות שם מרעב {אבל לפחות הביצים שלי לא יקפאו =) }.

 



אם היית מוצאת את עצמך ניצבת על עמוד חשמל, כשבכיס הימני של המכנסיים יש לך מצית, בכיס השמאלי סרט ורוד זוהר ודוקים ביד. מה היית עושה עם הדברים האלו?
מממ... הייתי עושה טריביות לאודין בעזרת פיסול בעזרת האביזרים הללו... זה היה  ניראה בערך כך...

 


ישלו רטיית עין ביגלל שהוצאתי לו את העיין עם הדוקים=


 אילו היית משתתפת בתחרות בנייה של מטוסים מנייר, אולם לקחו לך את כל דפי הנייר חוץ מאחד. האם תחלקי אותו לשניים ותנסי לבנות שני מטוסים שונים או מטוס אחד גדול? אם יש לך רעיון נוסף אנא, שתף אותנו. 
 מממ... כניראה מטוס אחד... כי ככל ששטח הכנפיים יותר גדול ככה העילוי יותר גדול... עילוי יותר גדול הוא טס יותר טוב... וככל שהמטוס יותר גדול ככה יותר קל לדייק בו כי כל קמט במטוס קטן משנה אותו אווירודינמיט (חה אני חכם!)... ועם הידע הזה הייתי מהנדס אחלה מטוס ומטיס אותו בדיוק אל תוך העין של הבנאדם שכתב ת'שאלון המפגר הזה...

 


אם הייתה לך כוס שקופה מזכוכית ביד אחת וקלח תירס בשניה, כיצד היית משתמשת בהם נגד אנשים מעצבנים ובאיזו דרך?

מממ... לפי כמה משוואות פשוטות...: צ'אק נוריס=> רד ניק => אוהב תירס; צ'אק נוריס=>האיש הכי חזק ביקום ; צ'אק נוריס => אוהב מים (בגלל זה הוא ברא את העולם עם הרבה מים).

לכן... הייתי מביא לצ'אק את קלח התירס וכוס המים ובעד זה הוא היה נותן לכל מי שאני שונא בעיטה מסובבת לפנים, בעיקרון הוא היה עושה את זה גם בלי התירס והמים כי הוא אוהב להרוג אנשים אבל אני מעדיף להביא לו תירס כדי שהוא לא יהרוג גם אותי.

 


אם היו נותנים לך חידה ושלוש אפשרויות לפיתרון, והיית מגלה שכל התשובות שגויות, האם היית אוכלת טונה מקופסה? מדוע? 
פאק זה כל כך מזכיר לי ת'פסיכומטרי@!!@!@ רק שהיה שם בסביבות ה200 ומשהו שאלות כאלה... ו0 קופסאות טונה =(... אבל כן אני מניח שהייתי אוכל קצת טונה... ואז איגור היה אוכל את כל השאר

 


במידה וירשת שטח אדמה אי שם בתימן, אולם ממשלת תימה מודיעה לך שאם לא תבני שם משהו, הם יקחו ממך את השטח ללא פיצויים. מה תבני שם? 
 המרכז הבינלאומי לגת או משהו כזה...אנערף... או את בנק הזרע  גדול בעולם...הוא יהיה שווה ערך לבנקים בשוויץ=}


  
אילו היית יכולה להמציא צבע, מה היה שמו ומה יצבעו איתו? 
 צבע שאי אפשר להגדיר, צבע קסום, צבע אדיר!@, שכל מי שרואה אותו פשוט מחרבן... לא כצורת ביטויי, פשוט מחרבן למוות! ואז הייתי כותב עם הצבע הזה במבחן במתמטיקה ואז המורה שלי למתמטיקה היה מת ואז הוא היה סוף סוף מפסיק לזיין לי בשכל...לא ניראה לי שהיה אפשר לימצוא לו שם... אבל בטח יצבעו איתו ת'מצבה של המורה שלי (כמה קשוח מצידי)

 


אם היית מגלה שקוקוס היא חיה בסכנת הכחדה, משום שחברות האופנה משתמשות בפרוותה, מה הייתה עמדתך כלפי פרוות קוקוס? 
 אההההההההההההההההההההההההההה אז בגלל זה אופירה עזבה את הכיתה שלי (לאלכס הפריקית*- אופירה זאת הXית של אביב)...חחחחחחחחחחח ניראה לכם שאני יעשה משהו בשביל להציל את השמנה השעירה הזאת צריך להשמיד שמנות שעירות טיפשות כאלה!

 


במידה ומישהו מחנטרש לך בשכל, תחנטרשי בחזרה? מה יהיה משפט המפתח?
 שפיך@!... או שאני פשוט יאמר את המשפט הבא "יש לי פה תירס וכוס מים... אתה לא רצה שאני יקרא לצ'אק נכון?"(ראו בשאלה של "עם היה לך תירס וכוס מים...")

 


ולסיום, אילו היתה לך שאלה הזויה שמתאימה לשאלון. מה היתה השאלה ומה היית עונה עליה?
אין לי כזה מה לומר אבל בשביל אושר(הדוד קמצוץ) אני יכתוב משהו

"האם רובטים יכולים להתאהב? , לא קאפה מייקי רובטים יכולים רק לשנוא@!"

 

[להבנת חלק נרחב של התשובות... היכנסו לערך אודין או לערך המיתולוגיה הנורדית בויקיפדיה, ולערך צ'אק נוריס באיןציקלופדיה...]

 


אההה כן...


  ב-25.2 הופעה בבארקה עם יוני והנבדים(להקה מצויינת!@#!@) 20 שקל כניסה יהיה שווה את זה!@, אחריי הרבה זמן של הפסקה ריטלין חזרו חדשים עם שירים חדשים, גורמי מוולוסיטי יהיה גיטריסט מחליף להופעה.


מה שמביא אותי לנושא הבא... הרבה התבלבלו ולכן אני מעדיף לכיתוב את זה בפוסט כדי לימנוע בילבול, גורמי הוא לא הגיטריסט החדש שלו... יש לו את וולוסיטי כבר, הוא רק מחליף את רביד, עדיין אנחנו מחפשים גיטריסט חדש קיבלנו כמה הצעות אבל אנחנו מעדיפים לימצוא עוד מועמדים, אז מי שגיטריסט ברמה סבבה ואוהב פאנק ואין לו עוד להקה מוזמן להיכנס אליי לIcq.
 

נכתב על ידי HORSES R FUN , 23/1/2008 13:49  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דף חדש...


היום פרק חדש נפתח בלהקה, היום רביד הגיטריסט שלנו הלך, מסיבות פרטיות הוא החליט לימצוא דרך חדשה, בלב שלם אני אומר שכל הלהקה מאחלת לו בהצלחה בהמשך דרכו לא משנה מה היא תיהיה...

אבל בכל מקרה, עם אתם גיטריסטים שאוהבים פאנק ויודעים לשיר ומעוניינים בלהקה, נשמח ליצור איתכם קשר.


בקשר לפוסט הקודם... אני שמתי סירטון שלא פעל (בגלל שאני עוד נוב בבלוגים)... אז אני ישים אותו עוד פעם פה בתור קישור...

 

http://www.youtube.com/watch?v=6ZLq_JB8H44

 

ועוד קישור סתם בשביל הספורט

 

http://www.youtube.com/watch?v=RO10s_HK6d0

 


לכל המעוניינים ב17.1 הופעה במקיף ג', שם כניראה נופיע עם גיטריסט מחליף זמני או הגיטריסט החדש... אבל בכל מקרה כך או כך אחריי הרבה זמן שלא הייתה הופעה במקיף ג' יהיה נחמד לחזור להופעות האלה.


לסיום אני מאחל לרביד בהצלחה, ולכל המעוניין הנתקל בבלוג הזה שיתחבר אליי לicq במספר למעלה

 

 

נכתב על ידי HORSES R FUN , 6/1/2008 21:55  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנה אזרחית טובה לכולם


אז הנה אנחנו בפתח של שנת 2008 (כאילו שזה כזה מעניין אותי)... אבל בכל מקרה החלטתי שאני יעשה עוד פוסט בגלל שצריך לעשות מתי שהוא פוסט אחריי הכל...  אז אפילו שהבטחתי לעצמי ולכולם שאני לא הולך השנה לחגוג את בוא השנה האזרחית ובמיוחד לא לצאת לישתות ברגע האחרון בא לו אושר וכמו שרק אושר יודע הוא איכשהוא שידל אותי להתארגן איתו על בקבוק וודקא רק שנינו וללכת למסיבה בעומר... ראסמי היה נחמד הייתי מספר יותר פרטים עם הייתי זוכר משהו מאתמול... אבל בכל מקרה אני מאחל לכולכם שנה אזרחית טובה ומקדיש לכולכם את הסירטון הבא

 

נכתב על ידי HORSES R FUN , 1/1/2008 21:30  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  HORSES R FUN

בן: 33

ICQ: 286414506 




1,104

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHORSES R FUN אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על HORSES R FUN ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)