לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של דנדי וליני (:



Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 354661549 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

אין פה סקרים נכון ?!!!?!


אז תגיבו למטה מה בחרתם |:

מי הבנאדם הכי שווה ?!?!

1. יער


2. מוני


3. אלי


4. טל


תודה על ההשתתפות !
דניאל ולינוי ! (:
נכתב על ידי , 12/12/2007 10:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על לינע ! D:


על לינויייייקי (:
לינוי ,
13 +
ז' בנות P:
אוהבת :
אולסטאר [ !!!111 ]
ת'חברות שלי . OO
את דנדי אחי הדוב XD
( חחח המבינה תבין )
את רותע החברה הכי שבעולם .. !
נסטי אפרסק ;]
משבצות שחור לבן | =
צמיייייידים P:
נורביט XD
אותי כמובן !! D:
סיכות לשיייער :O
מדבקווות . D =
שוקולד , שוקולד ועוד שוקולד ! XD
לא אוהבת :
שחופרים לי במוח על משהו זה משגע אותי !!
אשכולית אי'כ שונאת את זה @ =
שקוראים לי לינויוש ! חוץ משני בני דודים
שלי שאני רק להם מרשה D:
ניטיייייים X:
מבחנים \:
וניל או תות ? ו נ י ל !
הסטייה שלי : אולסטאר + לשחק בשיייייייייער XD ,
החברות הכי טובות : רותקע - דנדע - זהבקע - רבקע .^^
צבע אהוב : תכלללללת :}
האי או השמיניה ? בארור שהאי .. !
עיפרון שחור או ירוק או כחול ? ש ח ו ר (=

וזהו לבינתים - סתפקו !! XD
נכתב על ידי , 11/12/2007 22:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עללי .. [דניאל]


דניאל
12 וחצי
עמל
חדרה
אוהבת :
להצייק ליער (:
את לינע .
את רותע ..
נורביט XD
את סרפושיה XD
את אביב (:
את מוגע (:
ניטים ..
לא אוהבת :
את הקול המעצבן של רותע כשהיא שרה XD
אותך ..
את עצמי XD
ממ.. וניראלי שגם קצת את לינוי !
חח לא סתם (:
וניל או שוקולד ? וניל P:
עוגה או שוקולד ?בשבילי שוקולד
פריקית או פאקצה ? לאזה לא זה .. XD
סיכות או גומיות ? סיכות D:
אלי או טל ? אלי וטל XD
עיפרון :שחור או כחול ? ש ח ו ר !
צמידים : ורודים או ניטים ?! נ י ט י ם !
כדורגל : חיפה או מכבי ת''א ? אני לא עונה על זה ! XD
סטייה ? מוני !
רותע או יער ? ר ו ת ע .. ו י ע ר .!!
רוק : מטאל פאנק או בכלל לא ? פאנק ומטאל D:
השלם : אחותך .. זורמת או כוסית ? זורמת ! (לא אחותי ! אחותך ! )
מאי או מוגע ? אפשר את שתיהן ?! D:
אביב , עדי או מוני ? בארורשאביב!
ו אוהבת את עצמך ? שונאת XD
נורביט או רספיושה ? רספיושה איזה כוסית !
לי או לוש ? לילוש P:

ביי או ביי ? ביי ביי XD

נכתב על ידי , 11/12/2007 21:58  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

133

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להבלוג של דנדי ולינעXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הבלוג של דנדי ולינעXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)