לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי ^ XD



Avatarכינוי: 

בת: 27

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

כדי שתכירו אותי [ ? ]


היי , :]
נאמאממ .. זה בלוג חדש , ואני מקווה שהוא יצליח . ^
כדי שתכירו אותי טוב יותר , הינה יש לכם פה פרטים עלי . XD
קוראים לי: מאיה
גיל: 10
כיתה: ה'
כינויים: מאיקע , מאיו , מאיצ'ע , מאיצ'וו ועוד ..

חיות מחמד: אינלי = S

חוגים: ג'אז
(לא) יודעת לעצב: יודעת לעצב = C
מאכל אהוב: מ מ ת ק י ם [!!!] ( מי לא ?! )
מאכל שנוא: בצל , שום , פירה .. איוו ; I

צבע(ים) אהוב(ים): כחול , תורכיז , ירוק , תחלת , שחור , בורדו זהוו נראה ליי ..

נאמאממ .. אם אתם רוצים עוד פרטים תכתבו בתגובות מה ואני יכתוב :]
ביי

אוהבת , מאייקע 3 >

נכתב על ידי , 12/12/2007 13:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





49
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל3 x מאיקע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 3 x מאיקע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)