לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

..I just want you to know who I am..


-Don't speak if what you have to say is no better than silence-


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

זה רק יום אחד..


ממ.. וואו,

פתאום נכנסתי לפה, וקראתי מה כתבתי בפעם האחרונה,

על הטירונות של תומר, על כמה שאני אוהבת אותו. זה עצוב כמה שצדקתי,

ואפילו לא ידעתי באותו רגע עד כמה אני צודקת.

יש לי אינטואיציות כאלה, ולפעמים, אני פשוט יודעת.

הכל נהיה כ"כ שונה מאז, כ"כ קר..

כאילו הצבא שינה אותו, שינה בתוכו משהו, והוא הפך לדבר שאני לא אוהבת.

כאילו מאז שהוא התגייס, אני לא עוד אהבת חייו.

פתאום הפכנו לאחד מהזוגות האלה, שאפחד לא באמת יודע מה הם עדיין עושים ביחד..

הזוגות האלה שרואים וחושבים "די.. מיציתם."

אם לא הייתי אוהבת אותו כ"כ...........

ושלא תקבלו את הרושם הלא נכון, הוא הבנאדם הכי מקסים בעולם,

ואני מעריצה אותו, אני מעריכה אותו ומכבדת אותו, ובאמת.. אוהבת אותו מכל הלב.

והלוואי שהייתי מרגישה שגם הוא חושב ככה עליי..

 

עצוב.

פשוט עצוב.

):

 


 

זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו לא יכולים לדבר כמה ימים.

אז למה אני מרגישה ככה עכשיו?

למה אני מרגישה שאני כ"כ צריכה לשמוע את הקול שלך, כדי לדעת שאתה עוד שם,

שאתה עוד חושב עליי,

שאני, עוד שם, עמוק.. בתוך הלב שלך.?

זה רק יום אחד.

יום אחד שלא התקשרת.

איך יום אחד בלעדייך יכול לגרום לי להרגיש ככה,

כשכ"כ הרבה ימים איתך, גרמו לי להרגיש בדיוק ההפך ?

זה רק שבוע אחד.

שבוע אחד לגמרי לבד.

איך שבוע אחד מבלי שתסתכל לי בעיניים,

רק שבוע אחד מתוך כ"כ הרבה שבועות שבהית בהן בלי הפסקה,

גורם לי לתהות אם אני באמת חסרה לך, אם גם המבט שלי.. מהדהד לך בראש?

זה רק לילה אחד.

לילה אחד שחזרת, ולא באת ישר אליי.

איך לילה אחד לישון מבלי שתרדים אותי, גורם לי לחשוב אם חלמת עלי הפעם?

זה רק חיבוק אחד.

חיבוק אחד שלא נתת לי, ואפילו לא בכוונה..

איך בגלל פעם אחת שמצאתי את עצמי כאילו נדחפת לך בין הזרועות, מנסה בכוח שתעטוף אותי,

שאלתי את עצמי אם אתה באמת רוצה שאני יהיה פה, איתך, אם הידיים שלך באמת רוצות לחבק אותי ?

זאת רק נסיעה אחת.

פעם יחידה, שהסעת אותי הביתה, ולאורך כל הנסיעה,

לא נגעת לי ביד, והאחיזה שלך לא התחזקה בכל רגע, כמו תמיד, כאילו אתה מפחד שאני יעזוב?

וישבתי במושב, ממש לידך, ובכל זאת, הרגשתי כאילו אתה רחוק, כאילו אתה במקום אחר.

איך, איך זה יכול להיות,

שלפני שהתגייסת, הרגשתי שאין דבר שיכול לפגוע בנו,

שהאהבה שלנו כ"כ חזקה, שאפילו סערה לא תשבור.

הייתי כ"כ בטוחה בעצמי, כ"כ האמנתי בנו, כ"כ האמנתי בך...

ופתאום,

ברגע שעלית על האוטובוס הזה,

וראיתי אותך מתרחק..

הרגשתי איך גם הלב שלך מתרחק ממני,

הרגשתי שאני מאבדת אותך, שאתה חומק לי מבין האצבעות..

ושלחתי לך הודעה, שאני אוהבת אותך, שאתה תחסר לי כ"כ,

וזאת הייתה ההודעה הראשונה ששלחתי לך, ופשוט, התעלמת ממנה.

ועכשיו אני מנסה, כ"כ מנסה,

להיות איתך, להיות שלך, להתכרבל איתך במיטה,

שתחבק אותי, תחמם אותי כשקר לי, תשמור עליי, תאהב אותי,

תכניס אותי בחזרה ללב שלך,

אבל בפנים.. ממש עמוק...

תכניס אותי למקום בו תמיד הייתי..

ואתה, פשוט לא מרגיש, לא יודע איפה הכל השתנה,

באיזה שלב 'הכל נהרס' כמו שאני אומרת..

ואתה מתעקש "אני עוד אוהב.." אבל הלב,

הוא פשוט מרגיש אחרת. ומי יכול להתווכח עם הלב?

והלוואי.

הלוואי שלא.

נכתב על ידי , 15/3/2008 03:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 34




177
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJust Chris אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Just Chris ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)