לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Out of the fire and into the fire again You make me want to forget And start all over



Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

יוסי בניון


ברצוני להקדיש את הקטע לאחד ממעריציי הגדולים.

מיהו אם לא זה שתמך בי לאורך השנים.

לא אבא. לא.

לא אמא. לא

זה שעזר לי בדרכי הקשה והעילגת.

יוסי בניון. אתה הצלך שלי. איתך לעד

אתמול הקרבתי למענך חתול יוסי.

רק בשבילך שמרתי את העין שלו.

בבקשה יוסי. בבקשה. רק תביא לי קצת לחם. מים. וקצת 50 מליון שקל

נכתב על ידי , 28/8/2009 01:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היום הלכתי ברחוב וחשבתי בקול.

"איזה מן יום זה בכלל?!"

ציון הירקן שמע אותי והחזיר משפט לעברי-

"יום שאנשים חושבים בו בקול, כנראה"

"כנראה"- החזרתי לו וכמובן כמו בכל יום התפתחה שיחה ביני ובינו, אתם יודעים

עזבתי את ציון אחרי חצי שעה- גיליתי לצערי שאני מאחרת לעבודה,

הו כן שכחתי לציין זאת, מצאתי עבודה! יאיי מי!

לא סתם עבודה, אני עובדת אצל סמי הכבאיי

זה היה יכול להיות משעשע אבל לא

אני עובדת אצל "מיס רוזה, קוסמטיקה בעמ" אכן כך!

"אהה את קוסמטיקאית!"

אז לא אני לא קוסמטיקאית אני יותר....

איך להגדיר את זה..?

מכירים שאתם מסתפרים ואחרי התספורת איש בא אל הכסא בזמן שאתם משלמים

ומתחיל לנקות אותו..?

כזאת אני

"מנקה את הקוסמטיקה?"

לא אני לא מנקה!

אני משלמת בזמן שבאים את הכסא.

זהו זאת עבודתי!

כמובן שאני סתם מתבדחת וזאת לא עבודה אני באה לשם כל  יום.

כולם מכירים אותי כבר.

אני האשה שבאה ולא משלמת.

 

=כניסה בדלת=

 

"בוקר טוב לך יפתי! איך תרצי לבזבז לי את הזמן שלי היום?"

"בוקר טוב רוזה! שמת לב שכולם חושבים היום בקול..?"

"כנראה זהו אופיו של יום שישי"- היה זה סמית' שבדיוק נכנס בדלת

הו רגע שכחתי להכניס אותו..!!!

 

=כניסה בדלת=

 

"כנראה זהו אופיו של יום שישי"

"בוקר טוב סמית'י..אולי תקפוץ אליי אחר כך לאיזה קבלת שבת...?"

"לא תודה רוזה אני נשוי היום"
"אוף אתך...! דיי להיות נשוי כבר!"

"אוי אלוהים מה נכנס לך לראש?!

זה שאת רוסייה לא אומר שאת זונה!!"

 

-זה כמובן מתנהל רק ביו שישי-

 

"אתם מתנהגים כמו שני יהודים שרבים על המחשבות אחד של השני!!"

"אבל זה בדיוק מה שאנחנו עושים!"
"זה מה שאמרתי חכמולוג!"

 

יצאתי משם בריצה. לא היה לי כח באותו זמן לסמית' ורוזה

שני פרחחים...

"פרחחים... זה דומה לפרחים..."
"בדיוק כמוך מתוקה.."
"מה מי זה?!"
"הו אלוהים היא שמעה אותי!!"
"מה חשבת לעצמך?! היום יום שישי.. כולם שומעים את המחשבות"

"קרקרים עשויים מקרטון?"

"רציני תתאפס על עצמך איש!"

 

-תיאורו של האיש-

זה היה גור

מאוהב בי מכתה ג' בערך

גור הוא בדואי

נראה לא רע יחסית לתושב באר שבע

 

"בכל מקרה, מי שמע על בדואי שגר בבאר שבע?!"

"את צוחקת?! עברנו לשם לפני שבע שנים"
"בטח גם אח שלו בדואי..."

 

-בום-

 

זאת בטח הייתה פצצה או משהו אבל משומה לא ראינו עשן או אש

רק קול.

הקול של הפצצה

כמו מן וואקום שכזה.

 אהההה עכשיו הבנתי!

רגע אתה לא שומע אותי יותר?!

"אתה כבר לא שומע את המחשבות לי.."

"כן... זה לא צריך לקרות רק בצאת שבת..?"

"ככה זה בדרך כלל..."

 

השעה הייתה 11 בבוקר. ברור לכולםם שלא יצאה השבת

אז מה קרה אתם שואלים..

אישה עשתה הפלה ביום שישי.

נכתב על ידי , 28/8/2009 01:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נשימה


שלום עמיתיי!!

היום ברצוני לדבר עמכם על נושא קרוב לליבי

(אין זה מדובר בליבי הידוע מכוכב נולד כי אם בלב שלי)

תהא אשר תהא סיבותינו לפשע, אנו ממשיכים ועושקים בו יומם וליל.

 

לא מדובר בפשע רבגוני ומשגשג

ולא מדובר בפשע קטלני ומחריד

 

כי אם בפשע קט אשר אנו מכנים "נשימה"

כןכן לא התבלבלתי ואין זאת טעות

זאת לא הייתה מעידה או סתם שטות

מדובר באוויר שאנו נושמים

אותו אנו גונבים כמו סתומים

 

(הו כה פיוטי!)

 

משום מה מגוון אנשים

(בניהם גם אני וחבריי, מכריי, מכרי מכריי, משפחתי, דודניי, ותושבי אשדוד וגרמניה)

חושבים שאוויר נשימתנו הוא חינם.

 

$@תהליך הפשע@$

אנשים נושמים

 

$@הבעיה@$

הם לא משלמים

 

$@מה יוצא להם מזה?@$

הם חיים

 

$@מהו העונש?@$

מוות (כמובן)

ובכן לאלו שלו הבינ את התרשים הציורי-

אני אסביר בפשטות.

אם לא נשלם בעבור האוויר- נמות!

(באנג! פאף! פירו! פופופופופו! טיפונונו!) 

ומכאן באה השאלה-

למי צריך לשלם?

והתשובה כמובן-

למוות!!!!!!

אז אל תאמינו לי אם אתם לא רוצים...

אתם חיים בעולם של פשע!

 

לא מדובר בפשע רבגוני ומשגשג

ולא מדובר בפשע קטלני ומחריד

 

רק תפסיקו כבר לנשום !!!!!!!

נכתב על ידי , 28/8/2009 00:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,708

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCup - Cake Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Cup - Cake Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)