לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012


אז מארק זרק אותי ,אז כן הוא כמו כל הגברים שמקבלים את מה שהם צריכים

ועוברים הלאה בתירוץ של " זאת לא את ,זה אני "

באמת? תעשו טובה תמצאו תירוצים טובים יותר מי זה.

 

למען האמת ,כן אני כועסת עלייך וכן נפגעתי

אבל אני מאשימה את עצמי כי נתתי לכל זה ללכת רחוק מידי

חשפתי דברים נורא אישיים מהר מידי ועשיתי צעדים פזיזים

אז אשמתי.

 

לא כיבדתי את עצמי בכלל מאז אדון מיכאל אוש, לא עצרתי לשנייה לחשוב.

תמיד אמרתי "אני רוצה מערכת יחסים רצינית ושיתייחסו אליי ככה וככה.."

אבל מה שלא הבנתי ולא חשבתי עליו לעומק זה על ההתנהגות שלי

מול אותו בחור שכביכול אני רוצה איתו קשר רציני.

ההתנהגות שלי שאינה תואמת כלל את הרצונות שלי.

 

המסיבה בבארקה :

כן ,ידעתי שמארק הוא הדיג'יי במסיבה אבל לא תארתי לעצמי כמה יהיה לי קשה להשאר שם.

וכן,יכולתי בקלות למכור את הכרטיס המוזל ולא להגיע להופעה

אבל לא,

כי כמו שאמרתי ,אלון זה כמו אח בשבילי ולא הייתי נותנת לאיזה בחור סתמי

(שכנראה בעוד חודש מעכשיו אני אהפוך להיות סתם סטוץ בשבילו) ,לגרום לי

לא להגיע למסיבה ולא להיות שם בשביל אלון ולהנות.

 

 

אזהרה זה קיטצ'י רצח :

אני מרגישה את הצורך להגיד לך הרבה דברים אבל כל דבר בא בזמנו..

אז רציתי להגיד שכבר יומיים אני הולכת עם חיוך על הפנים

והיום שאלו אותי למה אני כ"כ שמחה , ונזכרתי בטיול שעשינו מהערביקה אליי לבית אתמול בלילה,

איך שקענו בשיחה בלי לשים לב לעולם ,לזמן.

אהבתי את העובדה שהתקשרו אלייך החברים ולא ענית להם

או כששילמת על המונית למרות שהייתי בטוחה שאני אשלם.

או כשהצחקת אותי מאוד כשאמרת " היי אנחנו כבר בשלב הראשון,אנחנו מחובקים "

זה מוצא חן בעייני שאנחנו די באותו ראש

וזה שאתה לומד ואתה רציני ורואים שאתה חושב על העתיד ובונה אותו בכוחות עצמך.

מדהים אותי שבשלושת הימים האחרונים שאני מכירה אותך , גרמת לי לקום ולעשות דברים

להפסיק הרגלים רעים, מבלי ששכנעת אותי ,אלא רק מלתת לי דוגמא מהחיים שלך.

וכשהתלבשתי אתמול ויצאתי החוצה הרגשתי שאני פשוט מכוערת,

אבל אמרת לי שאני נראת יפיפייה ברגע שהמונית נסעה(חייבת לציין שהאקסית שלו היא דוגמנית)

אז לקבל ממנו מחמאה כזו הייתה במקום בשביל לשבור את האי נוחות שהרגשתי עם החיצוניות שלי,

והפיתוי להגיד לך "אתה פשוט הכי קרוב למושלם " הוא גדול .

שחכתי אפילו כמה זה מיוחד סתם להחזיק ידיים..

וכשהבחור הרוסי המפחיד הזה מאתמול הלך אחרינו  באמת הייתי מבוהלת

אבל שמחתי להיות שם איתך,הביטחון והקור רוח שלך היו במקום :)

אני רוצה לבלות איתך כל ערב ולהשאר עם טעם של עוד מפגישה לפגישה..

הבנתי שסיפרתה לחברים שלך עליי

מקווה שדברים טובים

והזמנת אותי לחגוג איתך ל"ג בעומר ,סימן שאתה לא מתבייש להראות אותי לחברים שלך

כבר טוב ,

והכי אני מקווה שאני גורמת לך להרגיש טוב כמו שאתה גורם לי להרגיש בכל בוקר מחדש,מאלוי ;) .

 

נכתב על ידי ™VikaGoesRawr , 7/5/2012 20:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ShokoF ב-17/5/2012 22:32
 





Avatarכינוי:  ™VikaGoesRawr

בת: 30

ICQ: 238141101 



מצב רוח כרגע:


16,074
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™VikaGoesRawr אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™VikaGoesRawr ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)