לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Would u like a cup of tea?


[British accent]

Avatarכינוי:  the chosen one alx

מין: זכר

ICQ: 290616400 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

NASHA BANDA!!!!


שלום לכם אנשים!!!!יש לי מלא מה לעדכן אבל אני שומר הכל למהדורה מיוחדת ב- NOVIY GOD שלבלוג שלי יהיה 3 שנים.....כל הפוסטים הכי טובים, התמונות הכי קורעים, ומשפטי המחץ הכי חזקים מכל השנים יהייו בפוסט!!! ובנוסף יש לי עוד מה לעדכן על השנה !!! אבל בינתיים אני אעדכן אתכם במשהוא קצת שונה!!!

קבלו את התוכנית הכי קורעת בשכונה ובארץ(מונגוליה),שתסביר לכם על חיינו בשכונה:

 

NASHA BANDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=u1mghGhi41c

 

 http://www.youtube.com/watch?v=Ld6zU1DeS6o

משפט מחץ:ניגמר הטעם!!!!! צועק אנוכי בעודי שותה ברד וברגע שנגמר הטעם שופך אותו על עצמי בצעקה ובורח!

נכתב על ידי the chosen one alx , 7/10/2009 15:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של lady_in_red ב-2/11/2009 22:34
 





3,437
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthe chosen one alx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על the chosen one alx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)